Miltä miehestä tuntuu yhdyntäorgasmin jälkeen?

mitensenottaisi

Usein kuulee sanottavan, että mies haluaa heti lauettuaan poistua naisen luota. Että hän ei kestä saamisensa jälkeen edes nähdä naista, jonka kanssa juuri yhtyi.

Saisinko miesten kommentteja asiaan?

Mitä mies tuumaa, jos nainen, joka ei yhdynnässä lauennut, pyytää juuri lauennutta miestä vielä hieromaan tai vaikka suutelemaan, jotta nainen itse voi itsensä käsitellä. Tekeekö miehellä pahaa? Pitääkö kaivaa kaikki herrasmiesmäisyys itsestään, että kykenee, tietäen, että jos ei siihen kykene niin nainen ei toiste suostu.

28

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä autan toisen myös huipulle ja yhdessä sitten tasaannutaan tilanteesta. Joskus jokin krampin tai vastaavan takia tarvii hiukan tilaa. Mutta pienen hetken jälkeen pystyy jatkamaan. mikäs sen kivempaa kuin rauhoittua auttamalla toista.

      • mitensenottaisi

        Olet ihana mies.


      • MiehenNännit

        Minä taas ajattelen ja toimin niin että Nainen on jo hoidettuna ennen kuin itse annan tulla. Mikä on sen ihanampaa kun Nainen makaa vieressäni täysin raukeana ja tyydytettynä


    • OtaIhanKokonaan

      Ei mulla ainakaan ole mikään kiire siitä pois.
      Päinvastoin, on tosi mukavaa makoilla orkun jälkeen sylikkäin jokunen hetki siinä vain, naisen sisällä vielä ollen.
      En kyllä pysty uusintaan ihan heti orkun jälkeen, miehellä kun on se fysiikka sellainen kun se on->löysällä ei onnistu. On muutenkin siemensyöksyn jälkeen vielä sen verran herkkä, ettei oikein tunnu mukavalta, jos esim nainen yrittää pian käden kanssa saada sitä kovaksi.
      Se mulla on kyllä, etten välttämättä ole kovin puhelias siinä tilanteessa vielä. Eli naisen ei kannata kyllä ruveta siinä juttelemaan tunteista tms.
      Mulla on kyllä ainakin tähän asti joka kumppani ollut tyytyväinen touhuihin. Voi tietysti olla, että ovat esittäneet, muta kuitenkin..

    • orkkubugi

      Mulla orkun jälkeen on usein ihan jonkin asteista henkistä pahoinvointia, masennusta, katumusta tai jotain sinne päin. Koko touhu saattaa hetken jopa kuvottaa. Seksielämässäni ei ole tapahtunut mitään poikkeuksellista tai ikävää, tai että kokisin naiseni jotenkin huonona tms., joten uskon, että kyseessä on jonkun sortin "aivobugi", joka korjaantuu tunneissa.

    • lauettua

      Mieluiten otan naisen ns. lusikkaan tempun jälkeen. Jos saan valita niin ”käsittelen” mieluummin itse jos nainen ei ehdota muuta. Enempi tekisi pahaa jos joudun poistumaan leikkipaikalta.
      Jos pitää ”kaivaa” jotakin niin vika oli alussa, ei lopussa. Tykkään herätä aamulla vierestä.

    • No ei tee laisinkaan pahaa,kivahan se vaan on auttaa nainen huipulle, sormin,kielellä,suudellen .....kaikin tavoin. Paras hetki tulee sen jälkeen....aamu sarastaa,öiset hetket varastaa,meidät valoon hukuttaa...meidät nukuttaa...

    • Ei ole kuvailtuja reaktioita ja mikäs sen mukavampaa ku auttaa toinenkin laukeamaan. Nykyinen tosin ei sitä oikeestaan salli :(

    • sotesot

      Ilman muuta hyväilyä ja suukottelua yhdynnän jälkeen niin kauan kun molemmat sitä haluavat.Asia on on kuitenkin niin että monella miehellä laukeamisen jälkeen ei ole mitään haluja jatkaa.

    • hyvätaktiikka

      Mulla on tapana saattaa vaimo silleen "hilkulle" ja työntyä sitten sisään nauttimaan hänen kehonsa sykkeestä. Hetken kuluttua vaimo onkin valmis uusintaan täysin tiukalla pillullaan. Hän saa usein vielä toisen ennenkun ehdin maaliin. Näin meillä ;)

    • 0708

      Itselläni peniksen pää tulee erittäin herkäksi orgasmin jälkeen. Tuntuu kuin santapaperilla hierottaisiin. Joten jos nainen ei ole saanut orgasmia niin mielelläni autan maaliin asti. Kunhan ei kauheasti tarvitse pumppailla. Se nimittäin aiheuttaa sen että erektio lopahtaa totaalisesti parissa sekunnissa. Muutoin hiipuva erektio kestää muutamia minuutteja. Ja siinä yleensä nainenkin saa orgasmin.

      Minulla ei ole kiire pois. Minä mielelläni suutelen ja hyväilen sekä halainen. Mutta jossain vaiheessa käyn pesulla ennenkuin eritteet kuivuvat ihoon kiinni. Tai, ihot kuivuvat yhteen.

      Ja sen jälkeen voidaankin taas katsella uutta aktia, jos nainen niin haluaa...

    • hankalaapuhumattomienih

      Ongelma lienee useimmilla siinä, että kun ei ole mitään hajuakaan onko nainen edes lähelläkään saada edes mitään orkkua, niin tuntuu jotenkin tyhmältä jatkaa enää panon jälkeen käsin. Kun nainen edes sanoisi, että missä mennään, mut kun ei yhtään mitään tietoa anneta, niin ei se mielenkiinto itelläkään riitä enää panon jälkeen ja kiusallistahan se on varmaan naisestakin, jos hän tuntee ettei ole toivoakaan saada mitään orkkua ja toinen silti vaan hinkkaa ja hinkkaa. Huokaus ja haukotus, mutta teidän naisten orgasmien kans vaan tahtoo olla vähän niin ja näin:/

      • Pienivaalee

        Rakastajana voi kehittyä ja kysyä haluaisko toinen jotain... tai jos ujo nainen niin sitten vaan tekee eikä turhia kysele. Harva nainen pahastuu orgasmin tuottamisesta esim. suulla, sormilla ja kielellä. ;) Sekin hyöty että nainen voi oppia orgasmin saamisen kautta tulemaan myös yhdynnässä. Mikä hyödyttää myös miestä.


    • rakasteluihanparasta

      Minä nuolen ja hyväilen naisen ensin joko orgasmiin asti tai sitten niinkuin jotkut haluaa lähelle orgasmia ja sitten kulli pilluun ja naimalla niin että hän saa orgasmin ja samalla vapautan myös itseni häneen,minä tykkään makailla vähän aikaa sisäkkäin ja antaa sen veltostua sisässä ihan rauhassa ja samalla nuuhkutella naisen kaulaa ja hiuksia ja korvantakusia, ,,näin minä.

    • Jejdmdm

      Oma kumppanini auttaa minua tulemaan dildon kanssa aina yhdynnan jalkeen jos ei muuten onnistunut.. Ainakin on itse sanonut etta tykkaa sita tehda. On ilmeisesti joillekin miehille vahan kunnia-asia tuo naisenkin tyydytys.
      Itsellani taas joskus orgasmin jalkeen tulee semi vitutus ja huvittaa vain ponkaista vittuun sangysta ja jatkaa muita touhuja.

    • ukkelismies

      Orkun jälkeen on rento ja löysä olo, että vaan makoilee paikallaan, korkeintaan käsillä vähän silittelee kumppania. Siinä vaiheessa ei oikein tee mieli jatkaa. Kun kumppanilla vielä kestää päästä huipulle paljon pidempään kuin minulla, niin meille onkin muodostunut tapa, että laukaisen hänet ensin käsin/suulla. Naiseni saa harvoin orgasmia penetraatiossa, vaan homma saattaa mennä jyystämiseksi, joka molemmista alkaa tuntua enemmän työltä kuin huvilta. Oikein mukavaa on pitkä hidas lämmittely 69 petingillä öljyjen kanssa molemmista.

    • miemiess

      En lukenut yllä olevia kommentteja. Oma orgasmi on ensisijainen tavoite. Mitä vanhemmaksi tulen, huomaan, ellei nainen saa orgasmia ennen minua, olen epäonnistunut. Siis, muistakaa naiset nauttia seksistä, kertokaa mitä haluatte, me miehet toteutamme tarpeenne. Jo se, että olemme naamakain, olet tehnyt valinnan. Loppu on kommunikaatiota verbaalisesti ja ei verbaalisesti. Antaa tunteen ja sanojen viedä. Orkkuhan on ihan kiva juttu molemmille. Ok.

      • kuulin_naisen.suusta

        Orgasmi on jokaisen omalla vastuulla, mutta toinen voi siinä olla suureksi avuksi.


    • Loveandpeace

      En ole saanut orgasmia yhdynnässä joten en voi asiasta kertoa. Handjobbin jälkeen käydään pesulla ja sitten tuutimaan tai jatkamaan hommia niin että toinen saa kanss, siis kielellä.

    • kakskertoo

      Otetaan vähänajan päästä toinen kieros.

    • tavantallaaja.lue

      Välillä olen vain hiukan hidastanut tahtia kun saanut orkun, nautiskellut hitaasti naisen puristellessa herkkää kalua. Kun liikettä ei lopeta kokonaan, ei lerpahda ja voi jatkaa toisen setin heti perään. Spermainen pillu on entistäkin kiihottavampi ja toka erässä heti perään nainenkin ehtii saada kun uusi tuleminen vie pidempään. Toka orkku myöhemmin on edellistä rajumpi yleensä.. Kaikilla ei kai toimi samanlailla..

      Kun lopulta tulee uudestaan, tykkään jättää kaluni sisään ja pitää naista hyvänä..

    • Mukava on orgasmin jälkeen pitää kalua kosteassa pillussa ja jos nainen ei saanut orgasmia niin kyllä kielikylpy yleensä nostaa naisen taivaisiin.

    • Kesä_kukka

      Hyvältä tuntuu jatketaan vain samaan malliin toinen heti toinen varvi.

    • Orkkuman

      Tosiasia on, että kun oma juttu, orgasmi, on saatu seksuaallinen vireystila ei ole heti, etenkin pidemmässä parisuhteessa, prioriteetti yksi. Aina parempi, kun nainen saa ekana orkun. Tosin, nainen monta kertaa pääsee huipulle kun näkee miehen huipulla.
      Ajotus vaan on vaikea juttu, ts taitolaji.

    • Sain sitten minä tai naiseni tai molemmat,
      tykkään pitää kainalossa pitkään,
      ei väliä jos lakanoille valahtaa, pesukone jo keksitty.
      Hyvä olo on se ykkönen.

    • M24M24M24

      Ei mulla ole kiire mihinkään. Koen seksin muutenkin lähentävänä tekijänä parisuhteessa tai miksei ihan muuten vaan kahen ihmisen kesken, jotka viihtyy toistensa seurassa. Kyllä mä tykkään antaa hyväilyä seksin jälkeenkin. Hieronta tosin on vähän niin ja näin. Kunhan ei joka kerta seksin jälkeen tarvitse antaa puolen tunnin selkä-hartia-reisi hierontaa, niin ok. Yleensä koitan kuitenkin antaa naiselle orgasmin ensin sormilla ja kielellä tai niin, että orgasmin saaminen helpottuisi. Mutta jos se ei onnistu ja kesken hommien itse laukeaa ensin, niin ihan mielelläni olen avuksi naisen haluamalla tavalla, jotta hänkin saavuttaisi orgasmin. Yhden kerran olen lähtenyt seksin jälkeen suoraan muihin hommiin ja se sattui olemaan 17 vuotta vanhemman naisen kanssa. Sovittiin, että tyydytetään toisemme, ettei ole tarvetta jälkihempeilyille. Olisinhan mä hänen vieressään voinut makoilla ja viettää mukavia hetkiä, mutta kun on tarjolla jotain mitä haluaa, on mentävä annetuilla ehdoilla.

    • Itse mielelläni autan naiseni orgasmiin nuolemalla tai käsillä hyväillen, yleensä kyllä saan homman hoidettua ennen omaa laukeamistani. Parhaiten olen onnistunut siten, että rakastelun lopuksi tulen takaapäin ja samalla hyväilen rintoja ja klitorista, näin saan hyvinkin tyydyttävän lopputuloksen...Sen jälkeen on kiva olla vielä lähekkäin toisiaan hellien...;-)

    • banomies

      Heti kun olen nainut pyyhin kullini karteekiin ja häivyn.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe