aika ennen saapasta oli parempi

saapasviha

Oonko ainut jonka mielestä toi netti.saapas on vähän ahistava? Nää keskustelut on tarkotettu nuorille ja mulla on kyllä tosi epämukava olo ku joku saapas niitä täällä seurailee. Itse lopetin suomi24:n käytön silloin ku netti.saapas tuli kuvioihin. Nyt tulin huvikseni tsekkaan mitä tänne kuuluu ja muistin taas miksen enää käy täällä.

Ei mulla muuta kuhan vaan pohdin että oonkohan ainoa jonka puolesta netti.saapas vois kadota. Onko siitä edes kellekkään hyötyä?

5

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaa... Onhan se vähän ärsyttävä kukkahattu, eikä sovi ihan ikärajoihinkaan, mutta ei pidä tuomita. Antaa olla täällä, kun kerran on. :)

• SanottiinSTPssävuonna-13

Protip:
      Ylipaino ei oo Ylilauta

• On hyvä, että edes joku kirjoittelee täällä järkeviä kommentteja, nuorten kyky siihen kun usein on erittäin puutteellinen. Netti-Saapas haluaa vain auttaa apua tarvitsevia nuoria.

Vaikka Saapas sinua ärsyttäisikin, mikser voi vain jättää huomioimatta sitä. Minuakin ärsyttävät kaikki runkkausjutut näillä palstoilla sekä sisällöttömät viestit, joita voisi luonnehtia lähinnä sanalla paska, mutta olen oppinut ohittamaan ne. Valikoin keskusteluista ja kommenteista järkevät ja luen niitä.

• Gjena

No Saapas kommentoi vain kerran ketjuihin, joten viestit on helppo ohittaa.

Kerran kun masensi ja selailin palstaa, niin joku oli vastannut capsia reipaten "MENE SINÄ SAATANAN SAAPAS POIS TÄÄLTÄ" tai jotain vastaavaa. Nauroin silloin oikein kunnolla.

• saapasfani

Itse ainakin koen sen vain positiiviseksi jutuksi! Saapas on hyvä juttu. Ei ne mitään pahaa kenellekkään halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      50
      5184
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2176
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      109
      2147
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1877
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1750
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1174
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      254
      1121
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1021
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      951
    Aihe