aika ennen saapasta oli parempi

saapasviha

Oonko ainut jonka mielestä toi netti.saapas on vähän ahistava? Nää keskustelut on tarkotettu nuorille ja mulla on kyllä tosi epämukava olo ku joku saapas niitä täällä seurailee. Itse lopetin suomi24:n käytön silloin ku netti.saapas tuli kuvioihin. Nyt tulin huvikseni tsekkaan mitä tänne kuuluu ja muistin taas miksen enää käy täällä.

Ei mulla muuta kuhan vaan pohdin että oonkohan ainoa jonka puolesta netti.saapas vois kadota. Onko siitä edes kellekkään hyötyä?

5

105

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaa... Onhan se vähän ärsyttävä kukkahattu, eikä sovi ihan ikärajoihinkaan, mutta ei pidä tuomita. Antaa olla täällä, kun kerran on. :)

• SanottiinSTPssävuonna-13

Protip:
      Ylipaino ei oo Ylilauta

• On hyvä, että edes joku kirjoittelee täällä järkeviä kommentteja, nuorten kyky siihen kun usein on erittäin puutteellinen. Netti-Saapas haluaa vain auttaa apua tarvitsevia nuoria.

Vaikka Saapas sinua ärsyttäisikin, mikser voi vain jättää huomioimatta sitä. Minuakin ärsyttävät kaikki runkkausjutut näillä palstoilla sekä sisällöttömät viestit, joita voisi luonnehtia lähinnä sanalla paska, mutta olen oppinut ohittamaan ne. Valikoin keskusteluista ja kommenteista järkevät ja luen niitä.

• Gjena

No Saapas kommentoi vain kerran ketjuihin, joten viestit on helppo ohittaa.

Kerran kun masensi ja selailin palstaa, niin joku oli vastannut capsia reipaten "MENE SINÄ SAATANAN SAAPAS POIS TÄÄLTÄ" tai jotain vastaavaa. Nauroin silloin oikein kunnolla.

• saapasfani

Itse ainakin koen sen vain positiiviseksi jutuksi! Saapas on hyvä juttu. Ei ne mitään pahaa kenellekkään halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe