hei, haluaisin muuttaa isäni luokse kun saisin sitä kautta vaihtaa koulua jonne olen halunnut ja muutenkin haluaisin olla isäni kanssa enemmän. Isäni lähellä asuu minun kaverini ja minulla on paljon hauskempaa kuin äidin luona. Mutta se ei käy äidille, sanoi että jollei asenne muutu koulua kohtaa niin ei ole isän luokse asiaa ja vie minut kallon kutistajalle..mikä neuvoksi?
Haluan muuttaa Isän luo
2
93
Vastaukset
- 68945
Olet sen ikäinen, että sinua pitää kuunnella huoltajuusasioissa. Onko vanhemmillasi yhteishuoltajuus? Mitä isäsi on mieltä asiasta?
Se, että "on paljon hauskempaa" on aika huono perustelu muutolle sinällään eli kannattaa miettiä vielä itsekin vähän enemmän onko muuttaminen tarpeellista, järkevää ja edistääkö se jollakin tapaa kasvuasi.
Mikäs siinä koulunkäynnissä on niin vaikeaa? Helpommalla pääsee, kun ottaa iisin asenteen koulua ja koulunkäyntiä kohtaan. Se on kuitenkin lusittava läpi, joten miksi siitä pitää tehdä hankalaa alisuorittamalla ja käytöshäiriöillä (ei sillä, että sinulla tätä välttämättä olisi, mutta joidenkin oppilaiden kohdalla kuitenkin).
Voisitko käydä juttelemassa koulussa kuraattorin kanssa asiasta? Oman kaupungin sosiaalitoimesta löytyy myös ihmiset, jotka hoitavat näitä huoltajuusasioita, jos haluat siellä käydä juttelemassa tilanteestasi. Helpoimmalla asia tietysti hoituu, jos saat keskusteltua äitisi kanssa asiasta. Se vaatii kuitenkin myös sinulta tosi aikuismaista käytöstä ja kykyä oikeasti jutella asioista. - aloiitaja
Miks mutsi ei anna muuttaa? Mikä siin on niin kauheeta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779