Haluan muuttaa Isän luo

13-poika

hei, haluaisin muuttaa isäni luokse kun saisin sitä kautta vaihtaa koulua jonne olen halunnut ja muutenkin haluaisin olla isäni kanssa enemmän. Isäni lähellä asuu minun kaverini ja minulla on paljon hauskempaa kuin äidin luona. Äidin luona minulla ei ole mitään vapaa-ajalla: Isän luona lähes aina. Mutta muutto ei käy äidille, sanoi että jollei asenne muutu koulua kohtaa niin ei ole isän luokse asiaa ja vie minut kallon kutistajalle..mikä neuvoksi?

10

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Srrfyhuko

      Koita sit muuttaa asennettas kouluun :/

      • aloittaja-

        Se ei vaa oo mahdollista....


      • Srrfyhuko

        No mikä sun isäs mielipide on? Pyyä sitä jutteleen sun äitis kansa


      • alottaja

        Isä on vuosia vihjannu et haluis mut sinne ja must tuntuu et äiti on jotenki isää uhkaillu ettei se sekaantuis tähä


      • Srrfyhuko

        Puhu koulussa vaikka kuraattorille, ehkä se osais auttaa :/


      • eioikeesti

        Ei nyt puhuttu mistään aloittajan mielenterveydestä! Nyt puhuttiin siitä miten sen äiti saatais ymmärtämään että sen poika on päättämässä tätä asiaa! Ei mikään kuramoottori auta!


      • Srrfyhuko
        eioikeesti kirjoitti:

        Ei nyt puhuttu mistään aloittajan mielenterveydestä! Nyt puhuttiin siitä miten sen äiti saatais ymmärtämään että sen poika on päättämässä tätä asiaa! Ei mikään kuramoottori auta!

        Tarkotin et se vois puhuu sitte sille äitille...


      • iyug
        eioikeesti kirjoitti:

        Ei nyt puhuttu mistään aloittajan mielenterveydestä! Nyt puhuttiin siitä miten sen äiti saatais ymmärtämään että sen poika on päättämässä tätä asiaa! Ei mikään kuramoottori auta!

        Et kai sinä tosissan kuvittele, että kuraattorin tehtävä on hoitaa mielenterveysasioita?


      • eioikeesti

        Juu, en minä ole koskaan ollut kuramoottorilla...


    • Palmupuu02

      Aloittaja täällä! Vieläkään en ole saanut isän luo muuttaa, tämä voi kuullostaa joidenkin mielestä murkun tyyppilliseltä valittamiselta: "yhyy, joudun käymään koulua" mutta se ei ole sitä. En saa nukuttua kun mietin että miten selviän huomisesta päivästä. Minulla on oikeasti todella huono olla nykyisessä koulussa, ja se näkyy myös vapaa-ajalla. Minulla on todella juntti maine kun maalta olen lähtöisin ja autoista puhun paljon. Minulla ei ole kuin pari kaveria täällä, mutta heillekkään en voi avautua sillä heitä ei kuulemma pahemmin kiinnosta. Mutta Isän luona kaikki on toisin. Minulla on paljon ystäviä, ja paras ystäväni asuu pellon toisella puolella. Harrastuskin on ihan kotipihalla:autot. Isovanhempanikin asuvat ihan lähettyvillä, ihan kävelymatkan päässä. Ja koulu, haluaisin siihen kouluun, koska haluan suorittaa peruskoulun loppuun kotikaupungissani. Monet sukulaiset ovat käyneet saman ylä-asteen isovanhemmista lähtien suvun molemmin puolin. Ja minulla on ystäviäkin siellä. Isäni ottaisi minut siis mieluusti vastaan, ja on sitä heille muuttoa aina toivonutkin. Miten saisin käännettyä äidin pään? Eikö minullakin kuitenkin olisi oikeus hyvään nuoruuteen ja oikeus päättää kumman vanhemman luona asun? Olen sentään pian 14 vuotias. Toivon todella että äiti lukisi tämän.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe