Kannattaa tilata suoraan Kiinasta itse. Saa kaksi samaan hintaan kuin suomalaiselta myyjältä yhden. Sama laatu, Kiinasta heidänkin tuotteet tulevat. Esim täältä http://m.aliexpress.com/item/32434798020.html
Ilmainen toimituskin vielä.
Scoodeck tasapainoskootteri
85
3294
Vastaukset
- Scoottis
Mä tilasin just tuolta, tulee kotiin asti 2-3 viikossa! Oon ollu tyytyväinen laitteeseen :)
- Scoottis
Ja makso tosiaan vain alle 250 euroo...
- Utelias111
Tuliko paljon veroja ja muita maksuja?
- Ollu_Oy
Tulli 6% ALV 24%
- Skoottis
Utelias111 kirjoitti:
Ei tullut mitään muita maksuja. Eli n. 250€ kotiin asti tuotuna.
- Dedede1
Siis mistä sä tilasit? Eiks toi oo ihan joku laki et yli 25 e ostoksissa tulee noi maksut jos tilaa jostain Euroopan ulkopuolelta?
- mikkus
Scoottis kirjoitti:
Ja makso tosiaan vain alle 250 euroo...
Mistä sivulta
- Amatööri12312312
Mutta eikös noista Kiinalaisilta suoraan tilatuista tuotteista puutu tehdastakuu?
- jnl
Utelias111 kirjoitti:
tulli tulee aina kun tilaa kiinasta yli 22 eurolla
- jnl
Amatööri12312312 kirjoitti:
Mutta eikös noista Kiinalaisilta suoraan tilatuista tuotteista puutu tehdastakuu?
Jep, puuttuu, voihan niillä jokin "takuuvastaavanlainen" olla mutta ei yhtä hyvä kuin niillä jotka toimii tehtaiden kanssa jälleenmyyjinä.
- Faktoi
jnl kirjoitti:
tulli tulee aina kun tilaa kiinasta yli 22 eurolla
Paskat tulli maksuista olen tilannut aliexpresistä (joka on kiinassa)noin 30-40 ja eikä koskaan ole tullut tulli maksuja.
- jnl
Faktoi kirjoitti:
Paskat tulli maksuista olen tilannut aliexpresistä (joka on kiinassa)noin 30-40 ja eikä koskaan ole tullut tulli maksuja.
Mutta takuuta ei tule , kun teet tilauksen omiin nimiin, se on mitä on!
- jnl
Tuhannen taalan kysymys, maksatko vähän, siitä että tuote kestää ehkä jonkin aikaa, vai ennemmin sen testatun, tuotteen jotka ehkä jollakin tavalla taataankin...
ite en ainakaa ostais tuskin kukaan täysjärkinenkään, sitäpaitsi et voi tietää, voiko kaikkiin kiinaihmeisiin luottaa. tai kiinaihmisiin. - mvnl
Löytyyko jotain omia kokemuksia? Onko noissa oikeasti paljonkin eroja? scoodeckin myyjä kertoo sivuillaan että eroja on mutta ei oikein löydy muualta mitään tietoja noista. tömmöstä http://scoodeck.fi/paras-tasapainoskootteri/
- Qkdiix
Joo on eroja esim. Nopeudessa ja akun kestossa ja laadussa jos kiinasta suoraan tilaa nii kannattaa ainaki kattoo et on joku samsungin merkkiakku niinku scoodecil tms. Ettei oo mikää kiinalainen pommiakku
- Taukki123
Onko kukaan tilannut speedomilta? Mimmoset toimitusajat?
- taukki1234
kannattaa varmaan lukea mitä jengi on kirjottanut ekana. saat nopeemmin tilaamalla suoraan kiinasta.
- onnen.Pekka
Faktoi kirjoitti:
oletko tilannut yli 35 e ostoksia, jos eikä ole tullut tullia ihmettelen.
- hoverboard
Amatööri12312312 kirjoitti:
Taukki123 olen itse tilannut sieltä kestää n. Kuukauden
- Jjhykvv
Jos yritän mennä tohon linkkiin niin se ei toimi
- Jipitjaijeijei
Taukki123 kirjoitti:
Onko kukaan tilannut speedomilta? Mimmoset toimitusajat?
Mun Speedom tuli kuuden päivän kuluessa ja oon kyllä ollut tyytyväinen.
- timosuuri
Ostin kiinasta ihan saman mitä suomessa myydään, hinta 140 dollaria ja rahti verot 24 dollaria.
Kotiin tuotuna 120 euroa... - Einiinyksinkertaista
Huom eri akut ja moottorit.Ja hinta on suomessa noin 300-400 euroa ni se varmuus minkä saa ku laite tulee suomesta ja että akut ja moottorit ovat kunnolisia niin on minun mielestä 100-200€ arvonen
- Speedom.fi
Tilasin itse speedom.fi suomalaisesta verkkokaupasta. samat tuotteet, halvempi hinta ja paremmat akut.
- Mitenniinsamat
Tuskinpa vaan, Kaisa?
- Niinvarmaan
Siellä huutelee ilmeisesti speedom kauppias ite ja kehuu laitteitaan. Noi on kaikki samaa kuraa eri nimellä. Ainoo ero on et jos ostaa kiinasta ni sellasen missä on samsung akku.
Sitä paitsi en käsitä mitä tollasella ees tekee kun joudut nostamaan jokaisen kynnyksen ja montun yli. Sähköinen unicycle tai potkulauta ennemmin. Niillä sentään pystyy kulkee kunnol kaduilla ja temppuilemaan skedeparkis - jnl
Niinvarmaan kirjoitti:
Siellä huutelee ilmeisesti speedom kauppias ite ja kehuu laitteitaan. Noi on kaikki samaa kuraa eri nimellä. Ainoo ero on et jos ostaa kiinasta ni sellasen missä on samsung akku.
Sitä paitsi en käsitä mitä tollasella ees tekee kun joudut nostamaan jokaisen kynnyksen ja montun yli. Sähköinen unicycle tai potkulauta ennemmin. Niillä sentään pystyy kulkee kunnol kaduilla ja temppuilemaan skedeparkisOn järkevää ostaa ainoastaan samsungin akulla, laite jossa on samsungin akku, maksaa aina enemmän, mutta on turvallisempi!.
- kiina.kiina
Mistä tiedät että paremmat akut ?
Mulla ainakin Kiinasta tilatuissa sellaiset akut kun luvattu ja kaksi kesää ajeltu, painan kyllä vaan 64 kg. - Louloulou
Itse tilasin Kiinasta (Wish:in sivuilta), mutta paketti jossa hoverboard tuli, oli lähetetty muistaakseni Sveitsistä.
Käytössä ollut reilu puoli vuotta, eikä mitään ongelmia esim. akun kanssa ole ollut. Oikein tyytyväinen tuotteeseen. - Takuuhommateipelaa
Kantsii joo tilata Kiinasta jos riskillä ostat. Takuut sun muut mahdolliset virheet korjaantuu hetkessä :-). Itse yhden sieltä tilasin eikä paska toiminut kunnolla. Nyt on sit epäkuntoinen laite nurkissa pölyttymässä. Tilasin tyttärelle uuden ihan Suomalaisesta verkkokaupasta. On ainakin takuuhommat kunnossa.
- Raijaraisa
Hyvin miulla ainakin speedomi kulkee täällä maalla :D
- Epäilyttäväämainontaa
Aika läpinäkyvää mainontaa, tuskin tänne kukaan speedomin oikea asiakas eksyy kirjoittelemaan. Jää aika huono kuva tollasesta ja herää epäilys koko toimintaa kohtaan.
- Jokut.tyyppi
Kyllä
- are75
kauan meni toimituksessa? tilasin itse tänään:)?
- Tietoinenjonkinverran
Tosiaan Kiinasta jos lähtee tilamaan voi tulla hieman halvemmaksi. Tässä maksut kokonaisuudessaan: Samsungin, tai LG:n akuilla 350W moottorisen voi saada jos tilaa vain yhden halvimmillaan noin 150euroa, sitten rahtikulut, jos jaksaa odotta 1kk niin saa 70euroa, sitten Suomen tullimaksu ja alv. Tässä laskutoimitus (150 70) X (tulli 6% 24%alv)= 286euroa.
Jos tilaa Kiinasta vain yhden ei ole tehdastakuuta, sillä verkkokaupat saavat vara-osansa uusien tuotteiden kanssa samoissa lähetyksissä, minkä lisäksi tuotetta joutuu odottamaan kauemmin. Eli jos osaat itse tasapainoskootteriasi huoltaa ja jaksat odottaa 1kk niin tilaamaan vain Kiinasta.
Kaverini myy näitä pienimuotoisessa verkkokaupassa: http://www.menopelit.fi/- huuHUH
"Kaverini myy näitä pienimuotoisessa verkkokaupassa: http://www.menopelit.fi/
olipa kalliita, eikä minkään merkkisiä, ei mitään merkkiä johon vertaa. Ovatkohan akut varmasti aitoja merkkituotteita joita kerrottiin olevan.
Kovin oli kiinalaistyylisiä, hinta vaan noin 2,5 kertainen - Huijaritunteehuijarin
Törkeän hntaisia. Turha mainostaa jotain frendiä, joka vetää välistä, kun itsekin voi tilata halvemmalla suoraan. Taidat itse mainostaa itseäsi.
- Tytteliwwi
Älkää tilatko kiinast koska jos katotte videoit youtubest nii näätte kui ne syttyy tulee
- tytteliwwi
eiih xD ooks tosissas ei ne kaikki syty retu
- Homooo
About 99% noist on kiinalaisiin Urpo
- juuuhhh
About 100% kaikista tasapainoskoottereista on kiinasta, urpo.
- Sara03
Voiko syttyy tuleen jos tilaan sellasen jossa samsung akku?
- jnl
Merkkiakulla hankkiminen on järkevää, kyllähän kiinan akutkin toimii, mutta kannattaa maksaa hitusen enempi samsungista.
- jnl
Mutta, kannattaa ottaa huomioon että takuut ei sitten pädekkään!.
- Jnl
Jep, mutta takuu on sitten asia eri, yritykset jotka asioivat suoraan tehtaan kanssa, pystyvät huolehtimaan takuukysymyksistä.Ite en ostais välttämäti suoraan isoja hankintoja saamatta minkäänlaista varmuutta takuusta, tai varaosasaatavuudesta.
- minävaincx
Taitaa olla speedom konkurssi yhtiö. Huollot ei pelaa ja asiakaspalvelu ei toimi. EN SUOSITTELE
- Speedom
Juu olen samaa mieltä tilauksissa kestää myös yhtä kauan kuin tilaisi suoraan kiinasta
En suosittele kenellekkään
- jnl
Kiinasta itse tilatessa on hyvät ja huonot puolensa, ensinnäkin, ne suunnitellaan halvimmalla mahdollisella tavalla, jos et oo yhtään pystyny selvittämään alkuperää, kuka tehbyt ja mistä materiaali tulee jne,toisekseen, tulee kysymys, saako kyseiseen malliin varaosia, kolmanneksi tulee takuukysymys, mun mielestä on ainakin tärkee olla takuu, en mä sitä että kaikki kiinassa ois paskaa, ei välttämäti, mutta et pysty yksityisenä tietämään, sun pitää voida luottaa, ei kaikki oo niin simppeliä kuin miltä näyttää. Tulli saattaa aina tulla ,joskus on tullu ilman tiedän, mutta ei varmaan tarkoitetusti!, tiijän mistä puhun. varoitan aliexpressistä, et saa rahojasi takaisin helposti jos ei tuote tulekaan, on kokemusta.
- jnl
Joo, mutta kukaan ei vastaa takuista, eikä muustakaan, laatu on usemmiten kysymysmerkki!.
- Jonne002
No mä ajattelin tilata aliexpressistä samsungin akulla mut jos se ei tuukkaan nii saanko rahat takasin? :\
- Jonne002
Ja kannattaako tilata aliexpressistä (mulla on vaan 250€ ) millä sen saa ja ei oo rahaa tilata suomesta :(
- ÄLÄ_OSTA_SPEEDOM
Tilasin Speedomin. Ihan p**** tuote. Tärisee vaa ja ei toimi niin kun pitäis. Suosittelen tilaamaan Kiinasta kun ei ne Speedomin ''asiakaspalvelijat'' saa mitää aikaa eikä usko että tärisee vaikka mulla on videokin.
- speedomasiakas
Ootko muistanu kalibroida ennen käyttöönottoa? Itellä oli sama mutta nyt toimii todella hyvin ei mitään moitittavaa
- OSTA_SPEEDOMILTA
OSTA_SPEEDOMILTA!
Tunnen ainakin 10 ihmistä, ketkä ovat ostaneet speedomilta. Ja ei kenelläkään ole mitään ongelmaa ? Halpa hinta, ja täydellinen laatu!- Epäileväkansalainen
Tunnet 10 ihmistä jotka ovat jo saaneet speedomit itselleen?
Kuulostaa ika epäilyttävältä ettet vain olisi taas niitä speedomin markkinoijia. - Paskapuhetta
En kyllä usko tuohon oon kuullut niin paljon kritiikkiä toimituksessa mennyt jo kuukausi ja ilmotettiin että toinen tulee menemään en suosittele speedomia sitä johtaa teinit ilman kokemusta ja luulevat olevansa jotain kunnon liikemiehiä mutta mikään ei mene nappiin
Itse kyllä lisäisin vaan sen satasen ja ostaisin scoodeckin siellä toimii kaikki miten pitääki toisin kuin tuossa konkurssi yhtiössä A.K.A speedom - sdfadgf
Teinit sielä johdossa, mistä tiedät?
Huonot sivut ja huono palvelu, mutta en tiedä tuota. - Speedomonparas
Epäileväkansalainen kirjoitti:
Tunnet 10 ihmistä jotka ovat jo saaneet speedomit itselleen?
Kuulostaa ika epäilyttävältä ettet vain olisi taas niitä speedomin markkinoijia.Herää mul on speedomilta ja voin vaa sanoo et ei oo mitää ongelmaa ollu ja vielä kaksi vuotta ollut. Iha loisto peli. Suosittelen!!
- Räkis
Speedomonparas kirjoitti:
Herää mul on speedomilta ja voin vaa sanoo et ei oo mitää ongelmaa ollu ja vielä kaksi vuotta ollut. Iha loisto peli. Suosittelen!!
Muuten loisto puhe mut speedomit tuli myyntiin noin puol vuot sit
- Jonne002
Joku sanoo osta speedomilta ja joku taas et älä osta speedomilta !!! Apua mistä ostan
- Viisasviisain
Älä osta speedomilta saat kesäks vast lautas
- Speedom_on_Paska
Speedom on Suomen paskin kauppa.
- Takuukysymys
Scoodeckin laitteessa takuu mukana, jos et halua pelata riskipeliä. Itse sain joululahjaksi ja ollut tyytyväinen (kesää ootellessa). Tosiaan tullit yms saattaa tulla huonolla tuurilla päälle. Jos vertailua haluaa: tilaanko samsungin puhelimen Kiinasta vaiko Suomesta 100e kalliimmalla?
Vielä scoodekistä: käsittääkseni nopein, sekä uudessa mallissa massa tippunut.- Korjaaja2
Tuo nopeu 15km/h on lähes kaikissa laudoissa. Kuka vaan voi melkein sanoa niin laudastaan kuhan vaan käyttävät eri testimenetelmiä. audan tehokkuus ei onko kokonaisteo sen 600W 500W 700W vai 1000W kertoo oikeasti jotain. Ja skooceckit eivät kyllä ole niitä tehokkaimpia tasapainoskoottereita. Tässä näitä jotka myy tehokkaimpia:
https://www.vivano.fi/tasapainoskootteri-ave-smart-1000w-36v
http://www.menopelit.fi/tuote/menopeoi-z1-musta/ - Yhskootteri
Ei muuten ole 15 yleisin vaan 12. Muhin noita tehoja tarvitsee jos ei lisää nopeutta? Eikö kuluta vaan akkua ja matka jää lyhyemmäksi?
- sadasd56756asdöyguihöhv
Yhskootteri kirjoitti:
Ei muuten ole 15 yleisin vaan 12. Muhin noita tehoja tarvitsee jos ei lisää nopeutta? Eikö kuluta vaan akkua ja matka jää lyhyemmäksi?
" Kuka vaan voi melkein sanoa niin laudastaan kuhan vaan käyttävät eri testimenetelmiä". MM. kiihtyy nopeammin sama peroiaate kuin esim autoissa sekä pääsee jyrkempää mäkeä.
- harraste
Meiltäkin saa takuun kanssa harrasteputiikki.com edustetaan suoraan tehdasta, joten siksi takuu on mahdollinen, nyt kantokassi kaupan päälle promona mukaan, meiltä myös isojen poikien pelit.
- SegwayFreak
Tilasin oman tasapainoskootterin Genospeediltä. Genospeedin tasapainoskoottereissa on myös Samsungin akut ja hinnat olivat halvemmat kuin muilla. www.genospeed.fi
- skuuttaaja
Tsekatkaa tämä kuva, siellä ominaisuuksien vertailua sekä hintoja halvimmasta kalleimpaan:
http://aijaa.com/btzBSy - Laadunystävä
http://makesshop.com/fi/tuote/2807420-tasapainoskootteri
Kannattaa tilata tuolta runko on alumiinia.Sain heti laadukkaan vaikutelman:)- Hahahahahah
HAHAHAH! Oletko tosissasi takuu 6kk ja sait laadukkaan vaikutelman, luinko varmasti oikein? Muilla 12kk takuu, eli paska tuote tuo.
- Boss55
Hahahahahah kirjoitti:
HAHAHAH! Oletko tosissasi takuu 6kk ja sait laadukkaan vaikutelman, luinko varmasti oikein? Muilla 12kk takuu, eli paska tuote tuo.
Kysyin niin sanoivat että takuuta 12kk. Että älä selitä.
- Vaikuttahyböltä
Itsekin tuolta meinaan tilata 50 euroa halvempi kuin esimerkiksi scoodeck ja täsmälleen sama moottori ja alumiinirunko!
- Keepergoing
On varmaan hinta laatusuhdekin parempi kun kotimaasta ostaa eikä tarvitse kuin 50e enemmän maksaa ja saa heti kun hakee ei tarvii kuukautta odottaa
- gearbest
Kattokaa gearbestisttä
- harraste
Harrasteputiikki.com tarjoaa isot 10 tuumaiset tasapainoskootterit, jotka kestävät jopa 150kg käyttäjäpainoa, toimitamme kotiin ilman toimituskuluja, tullimaksua ei peritä, suora tehdastoimitus.
Tehtaan edustaja suomessa : harrasteputiikki.com
Tehdastakuu laitteille / 12kk, lasku ja osamaksu, nyt kantokassi kaupanpäälle ovh 40,- - EUC_extreme
Hieman rajumpaa käyttöä tasapainokulkimella
https://www.youtube.com/watch?v=fPZdXbciYWg - Heihoihei
Hei, onko kellään kokemusta segi.fi skoottereista?
- Swegwayyyyyyys
Ostakaa nyt ihmeessä suomesta laadukas swegway jos haluutte että sen akku ei räjähdä heti ensimmäisellä kerralla! Kiinalaiset akut ovat täyttä ****** ostakaa suomesta vaikka samsungin akulla.
- fiksut
Kilpailuttakaa hyvät ihmiset myyjiä, whoveri niminen yritys myy vehkeitä 269€...
- jnl
Älkää ostako alle 300 euron vehkeitä, niissä säästetään turvallisuustekijöistä!.
- Laatuontaatua
Tilatkaa hyvät ihmiset huuv.fi sieltä laatu akku hieno matta musta väri kajarit ja paljo muuta laatua
- JaniGT
Täällä on hyvää tietoa tasapainoskoottereista http://www.tasapainoskootteri.info
- tasapainoilija
Itse ostin kicker.fi stä
Ollut kyll hyvin tyytyväinen.
Ainaki aspa vastas heti ku laitoin yhen kyssärin - Duudsno
Onks Scoodeck konkassa? Asiakaspalvelu ei ainakaan vastaa ja Ollu.fi:kin tuntuu olevan kadonnut kartalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713