oppivainen

sannihj

Se tapahtu yks lauantai ku mä olin menossa nukkumaan. Mä olin jo sängyssä pelkässä yöpaidassa ja sit mun isäpuoli tuli mun huoneeseen. Mä ihmettelin et miks se oli ihan alasti! Se oli kyllä tainnut juoda aika monta kaljaa ja tuppas vaan siihen sängylle mun viereen. “hurja kun sillä on iso muna!” ajattelin enkä voinut olla tuijottamatta sitä…mä olin kyllä nähnyt sen monta kertaa ennenki saunassa ja kerran mä oon salaa kattonut kun se hiero sitä sängyssään. Nyt se oli niin kännissä että se tais haluta mua! Mä en tiennyt olisko pitäny huutaa mutsia kun se alkoi kosketteleen mua, mä oon sentään sen tytär, mut se alko kiihottaa ja päätin olla hiljaa. “mis mutsi oikein on?” mä kysyin iskältä ja se sano että meni naapuriin käymään…Se alko kehumaan kuinka hyvännäkönen oon ja yritti lääppiä. Mä työnsin sitä pois mutta tunsin kuinka aloin kostumaan kun vilkuilin iskän kovettunutta munaa
Iskä levitti mun jalat ja sit se laitto käden mun pillulle…AAAh kun se kiihotti mua. Se kosketteli mua sieltä ja mä kostuin vaan lisää. Sit iskä halus ottaa mun yöpaidan pois ja nostin kädet ylös. Mua vähän hävetti mun vasta vähän kasvussa olevat pienet rinnat kun äidillä ja kaikilla kavereilla on isommat mut se sano että ne on kuulemma nätit. Iskä siirsi mun pitkiä tummia hiuksia pois rintojen edestä ja kumartui imaisemaan mun nänniä! Se hyväili samalla mun pillua ja hiero sormella just oikeasta kohtaa! “tää tuntuu ihanalta iskä…” mä sanoin ja nojasin seinään
Mut sit iskä nousi seisomaan sängyn viereen kalu ihan kovana ja käski mun tulla ihan siihen eteen. Tulin lähemmäksi sängyn reunaa ja kysyin “Saanko isi ottaa sun kalun käteen?” Iskä nyökkäs ja mä tartuin varovasti sen paksun varteen. Onpa se iso ajattelin! Hieroin iskän munan vartta puristaen sormet varovasti sen ympärille ja sit kurottauduin lipaisemaan terskaa. En tiennyt teinkö sen oikein mutta kuulin kun iskä murahteli tyytyväisen kuulosena. Rohkenin alkaa hieromaan munaa vähän kovempaan ja otin sen syvemälle suuhuni. Oooh olin jo ihan kiimassa…mietin et ei kai tää oo insestiä mut jatkoin vaan iskän ihanan kalun imemistä!
Iskä otti mun päästä kiini ja painoi mua alas ottamaan sitä syvemmälle…sit se käski mut mun sängylle selälleen! se tuli mun jalkojen väliin ja suuteli mun pillua. Mä voihkin ja se työnsi vielä sormea samalla mun pimppaan kun nuoli mua…”iskä pane mua pliis jooko” mä rukoilin. Sit se tuli mun päälle ja mä levitin jalkoja. Isin munan pää tuntui mun pimppaa vasten ja työntyi mun sisäääh. Aaah…isi alko nussimaan mua ja mä nostin polvet rintoja vasten! Se työntyi syvälle mun sisään ja nytkytti kalua mun sisällä! Sit se käski mun kääntyä kyljelleen ja työntyi uudestaan mun tiukkaan pilluun. Puristin peittoa ja yritin tukahduttaa voihkintani kun iskä alko panemaan mua kovaa. Se puristeli mun pieniä rintoja ja sen muna tuntu ihanalta mun sisällä! Tunsin isin painelevan sormilla mun klittaa…”Mee kontilles!” isi käski mua
insesti-isä-koskettelee10Mä käännyin ja pyllistin iskälle. Se työntyi nyt mun sisään takaapäin ja piti mua samalla lanteista kiinni! AH, AH, Oooh….Iskä nussi mua takaapäin “tykkääkö isin pikkutyttö tästä” kuulin sen kyselevän huohottaen. “Juu iskä! Pane isin pikkutyttöä lujaa!” mä inisin ja voihkin samalla.
Iskä nousi seisomaan ja mä istumaan taas sängynlaidalla. Avasin suun ja isi työnsi munan mun suuhun. Mä mietin että kukaan mun 7-luokalla ei oo vielä näin kokenut.Tällastako äiti aina tekee. Se maistu ihan mun pimpiltä ja aloin imeen sitä. Isi urahteli kovaa kun mä puristelin hellästi sen kiveksiä ja imin sen terskaa niin hyvin kun taisin. Sit se muna alkoi sykkimään ja tunsin kuinka nestettä ryöppys mun suuhun ja nieluun asti. Iskä työnsi munaansa vaan syvemmälle ja olin tukehtua siihen. Nielin isin spermaa ja puristelin sen palleja että ne olis tullut ihan tyhjiksi…”hyvä tyttö, just noin” kuulin iskän mumisevan..
Sit se otti munan pois mun suusta ja kääntyi lähteäkseen. “olinks mä hyvä iskä?” kysyin…”Huomenna tulet isin kanssa saunaan” se vastas ja jätti mut yksin istumaan sängylleni ja sulki oven.

3

3515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyu

      joo hurjaa

      • isipuoli

        Noin sitä pitää...


    • Anonyymi

      Huhhuh ku oli kovaa kamaa mä oon 39v mies ja haluisin panna just jotain 7 luokkalaista kun niillä on tuore pillu niin maukasta ja saisi opettaa kunnolla nussimaan. Haluaako joku tulla leikkikentälle naimaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe