Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alistuvan mimmin etsiminen...

mrherra

Deittailu on tuskaisan haastavaa jos ei etsi vain normaalia vaniljaseksiä tai pullaparisuhdetta :/
Entisen "vakipanon" muutettua ulkomaille, melkoista tuskaa etsiä uutta seuralaista
jonka kanssa mieltymykset täsmää. Tinderissä ja deittipalstoilla pyörii lähinnä tavallisia
ja vaniljajutuista tykkääviä mimmejä, näiden kanssa kun ottaa puheeksi millasista otteista,

mieltymyksistä ja suhteesta itse pitää, ei yleensä kovin pitkälle pääse. Eli tuskaisen
haastavaa etsiä neulaa heinäsuovasta :-(

Mistäs mä itse nautin?
1) Nainen on seksin suhteen estoton ja alistuva lutka joka nauttii palvella herraansa.
2) Seksin ulkopuolella suhde on tasapainoinen, ja "normaali". Toki toisinaan näihin liittyy daamille

asujen määrääminen, kiusoittelu tai seksi julkisilla tms paikoilla.
3) Piiskat, lelut, kahleet ovat normaalia arkea. Älytöntä satuttamista tai kiduttamista ei ole
tarkoitus harrastaa, mutta arkeen kuuluu piiska ja kuritus, pakarat on punaisilla ja rintoihin
jää jälkiä. Ei näkyviin kohtiin kuitenkaan. Lutkan rangaistukset/palkinnot ovat luonnollisesti
arkipäivää. Tottelevaisuus tulee lutkalla selkärangasta, oli kyse suun käyttämisestä tai
sisäkköasussa tiskaamisesta ja tiskipöytää vasten käytettävänä olemisesta.
4) Uusien asioiden, lelujen, leikkien estottomasti kokeilu, lutka ottaa vastaan tottelevasti
mitä herra on hänelle määrännyt.
5) Kommunikointi, huomioiminen ja hellyys. Pitää osata puhua omista toiveista, fantasioista ja mistä

erityisesti pitää ja ei nauti. Rangaistusten ja alistamisen vastapainona luonnollisesti myös
jokapäiväinen ja -iltainen hellittely, nukkumaan turvallisesti silitellen ja hellitellen.
Kaupungilla liikkuessa tuttavat ja vieraat eivät piiskan jälkiä näe pakaroilla ja rinnoilla,
daami on prinsessa tälläisissä paikoissa. Myös kotioloissa toimii leffaillat kainaloittain,
pelailut ja muu normaali ajanviete kuritusten vastapainona.

Mikäs mä olen?
-n. 30v
-173cm, miehekkään kokoinen ja miehekkään karvainen

Eli taidanpa jatkaa Tinderöintejä ja deittipalstojen surffailua seuraavat 10v jos vaikka vastaan osuisi
tuurilla se neula heinäsuovasta, tai sitten olen päätyvä ikuiseen sinkkuuteen. Pelkkään vaniljasuhteeseen
en enää ryhdy.

Jos joku haluaa aiheesta höpötellä tai tutustua, KiK-messenger tunnukseni on: mr_herra

3

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ineedyou

      Ai hitsit, olet liian nuori ja tuo meno ehkä piirun verran liian rajua makuuni. Tässä vanhemman ladyn vinkki: hillitse vähän tuota fantasiaasi ja esittele noita juttuja yksi kerrallaan. Jos räväytät koko repertuaarin esille jollekin sellaiselle, joka ei ole vihkiytynyt aiheeseen, voi homma tuntua ylivoimaiselta kun ei itsekään voi olla varma saako siitä mitään.
      Käsitykseni mukaan monet naiset nauttivat noista jutuista mutta eivät välttämättä ole niitä koskaan kokeilleet. Ja tämä on muuten sellainen asia, josta naiset eivät puhu edes toiselleen - se on vähän niin kuin tabu että tässä nykymaailmassa, jossa naisten pitäisi olla tasavertainen, tällaisesta voisi nauttia. Tuostahan tulee pikkutyttöajat mieleen kun isi määräsi mitä tehdään, äidille voi vielä pistää hanttiin mutta kun isi tuli kotiin niin sitten piti vaan totella kiltisti.

    • bump

      bump

    • Tahtooon

      Mmm.. Ja tämä lutka on jo aikansa etsinyt oikeaa herraa... En saa kerrassaan mitään irti hellän varovaisesta touhusta, mut pitää työntää pöytää vasten ja ottaa juuri niin kuin haluaa, läpsiä peppua, nipistää kunnolla nänneistä, vetää hiuksista ja osoittaa mikä on naisen paikka seksin suhteen. Kun ei tiedä kuka Sä siellä tinderissä olet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe