Deittailu on tuskaisan haastavaa jos ei etsi vain normaalia vaniljaseksiä tai pullaparisuhdetta :/
Entisen "vakipanon" muutettua ulkomaille, melkoista tuskaa etsiä uutta seuralaista
jonka kanssa mieltymykset täsmää. Tinderissä ja deittipalstoilla pyörii lähinnä tavallisia
ja vaniljajutuista tykkääviä mimmejä, näiden kanssa kun ottaa puheeksi millasista otteista, 
mieltymyksistä ja suhteesta itse pitää, ei yleensä kovin pitkälle pääse. Eli tuskaisen 
haastavaa etsiä neulaa heinäsuovasta :-(
Mistäs mä itse nautin?
1) Nainen on seksin suhteen estoton ja alistuva lutka joka nauttii palvella herraansa.
2) Seksin ulkopuolella suhde on tasapainoinen, ja "normaali". Toki toisinaan näihin liittyy daamille 
asujen määrääminen, kiusoittelu tai seksi julkisilla tms paikoilla.
3) Piiskat, lelut, kahleet ovat normaalia arkea. Älytöntä satuttamista tai kiduttamista ei ole
tarkoitus harrastaa, mutta arkeen kuuluu piiska ja kuritus, pakarat on punaisilla ja rintoihin 
jää jälkiä. Ei näkyviin kohtiin kuitenkaan. Lutkan rangaistukset/palkinnot ovat luonnollisesti 
arkipäivää. Tottelevaisuus tulee lutkalla selkärangasta, oli kyse suun käyttämisestä tai 
sisäkköasussa tiskaamisesta ja tiskipöytää vasten käytettävänä olemisesta.
4) Uusien asioiden, lelujen, leikkien estottomasti kokeilu, lutka ottaa vastaan tottelevasti
mitä herra on hänelle määrännyt. 
5) Kommunikointi, huomioiminen ja hellyys. Pitää osata puhua omista toiveista, fantasioista ja mistä 
erityisesti pitää ja ei nauti. Rangaistusten ja alistamisen vastapainona luonnollisesti myös 
jokapäiväinen ja -iltainen hellittely, nukkumaan turvallisesti silitellen ja hellitellen.
Kaupungilla liikkuessa tuttavat ja vieraat eivät piiskan jälkiä näe pakaroilla ja rinnoilla,
daami on prinsessa tälläisissä paikoissa. Myös kotioloissa toimii leffaillat kainaloittain,
pelailut ja muu normaali ajanviete kuritusten vastapainona.
Mikäs mä olen?
-n. 30v
-173cm, miehekkään kokoinen ja miehekkään karvainen
Eli taidanpa jatkaa Tinderöintejä ja deittipalstojen surffailua seuraavat 10v jos vaikka vastaan osuisi 
tuurilla se neula heinäsuovasta, tai sitten olen päätyvä ikuiseen sinkkuuteen. Pelkkään vaniljasuhteeseen 
en enää ryhdy.
Jos joku haluaa aiheesta höpötellä tai tutustua, KiK-messenger tunnukseni on: mr_herra
Alistuvan mimmin etsiminen...
3
806
Vastaukset
- IneedyouAi hitsit, olet liian nuori ja tuo meno ehkä piirun verran liian rajua makuuni. Tässä vanhemman ladyn vinkki: hillitse vähän tuota fantasiaasi ja esittele noita juttuja yksi kerrallaan. Jos räväytät koko repertuaarin esille jollekin sellaiselle, joka ei ole vihkiytynyt aiheeseen, voi homma tuntua ylivoimaiselta kun ei itsekään voi olla varma saako siitä mitään. 
 Käsitykseni mukaan monet naiset nauttivat noista jutuista mutta eivät välttämättä ole niitä koskaan kokeilleet. Ja tämä on muuten sellainen asia, josta naiset eivät puhu edes toiselleen - se on vähän niin kuin tabu että tässä nykymaailmassa, jossa naisten pitäisi olla tasavertainen, tällaisesta voisi nauttia. Tuostahan tulee pikkutyttöajat mieleen kun isi määräsi mitä tehdään, äidille voi vielä pistää hanttiin mutta kun isi tuli kotiin niin sitten piti vaan totella kiltisti.
- bumpbump 
- TahtooonMmm.. Ja tämä lutka on jo aikansa etsinyt oikeaa herraa... En saa kerrassaan mitään irti hellän varovaisesta touhusta, mut pitää työntää pöytää vasten ja ottaa juuri niin kuin haluaa, läpsiä peppua, nipistää kunnolla nänneistä, vetää hiuksista ja osoittaa mikä on naisen paikka seksin suhteen. Kun ei tiedä kuka Sä siellä tinderissä olet... 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset737754
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845704
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403845
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät253167
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112955
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi222869
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962805
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422790
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu892454
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132151