Pitäiskö mun nyt ymmärtää, että et tahdo tulla vaimokseni....
<3
Anne, rakas, Pikkuinen.......
12
<50
Vastaukset
Tämä nainen olisi kakkosvaihtoehto minulle...
<3
https://www.facebook.com/363765800431935/videos/556417371166776/- virusvirus
Virus jippoko nyt menossa, kun muun trollaus ei tehoa?
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/263534-facebook-virus-ehka-saastuttanut-tuhansia-tietokoneita - virusvirus
Vai tällainenko virus tulee jos tuon avaa?
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1431998753161.html - sadistirikollinenoot
Rikollinen mieli keksii keinot kiusata. Vankilaan kuulut. Ehkä sellit on sinulle jo tuttujakin.
- mitesnytsuupannaan
Avasin linkin enkä saanut virusta.
- hahhahaah
mitesnytsuupannaan kirjoitti:
Avasin linkin enkä saanut virusta.
oot rikollinen ripe. Ogultismin kannattaja
. - noitaAKKANENRISTO
Noituudesta ja mystiikasta, Riivauksesta, manauksesta viehtynyt pikuinen rikollinen ripe. Voi voi.. mikä siinä taikausko hölynpölyssäkin ripeä viehättää? Satukirjojen mielikuvistusta vaan. Ei sellaisiin satuihin pidä ripe pikkunen uskoa. TAIKUUTEEN VIEHTYNYT PIKKU RISTO
- manaajalle
monissa on demoneita, eikä ne edes itse sitä tiedä. Luulevat olevansa kontrollissa, mutta heitä ohjaa ihan muut voimat. Se on kauhuelokuvaa..
- todellailoinen
En ole Anne, mutta minulla meni maku sinusta sen jälkeen, kun kerroit ostaneesi Talvivaaran osakkeita :)
- vinksvinks
Minäkään en ole Anne, enkä minäkään halua naimisiin kenenkään kanssa. Kaikki kun eivät tahdo.
Ensitreffit alttarilla voisi olla Riston juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
