Imuroin netistä PC:lle HTML-tiedoston, jonka haluaisin muuntaa JPG-tiedostoksi.
Olen monella eri konvertterilla kokeillut, mutta muuntaminen ei vain ole onnistunut.
Voisiko joku neuvoa, miten muuntaminen onnistuu?
HTML-tiedoston muuntaminen JPG-tiedostoksi
4
251
Vastaukset
- rgojr
Jos haluat siitä kuvan, ota kuvakaappaus
- printscreen
Mitäköhän konverttereita olet kokeillut? Mikä on ongelma? Homma hoituu käyttöjärjestelmän screenshot-toiminnolla tai selaimen lisäosalla varmemmin kuin millään erillisellä ohjelmalla, jonka pitäisi käytännössä toimia kuin www-selain. Mulla ei ole "screenshottereista" kokemusta, koska tarvittava alue on yleensä mahtunut näytölle tai tallennan sivun mieluummin linkkeineen, tai PDF:nä. Joskus olen väliaikaisesti muuttanut näytön resoluution tarkemmaksi ja/tai zoomannut sivua, jotta tarvittava alue mahtuu näytölle samaan aikaan.
Kuvakaappaus ja tallentaa sen kuvankäsittelyohjelmassa jpg kuvaksi.
- Acervaari
Ongelma ratkesi sillä, että sain tallennettua alkuperäisen tiedoston PDF-tiedostona, jonka muunsin konvertterilla JPG-tiedostoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317