Lellipennut opiskelemaan!!

sndra

Mitäs sitten ku nää 100 egee kuussa saavat pikkuset lellipennut lähtee opiskelemaan? Saavat kyllä ehkä 100 euroo kuussa, mut siitä pitäs sitte maksaa kanssa laskut, vaatteet yms. sellasta kivaa. Hei, vessapaperistakin pitää maksaa. Jos saatte paljon rahaa kuussa, ostakaa sillä astioita yms. tai laittakaa säästöön... Koska kun lähette vex kotoo ni eipä hirveesti oo enää vanhemmilta viikkorahoja tiedossa...

9

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomiona

      Miksi ne vanhemmat lopettas sen rahan antamisen niile pikku kullilleen(veri mats pan intented) ku ne muuttaa kotoa. Se rahan tulo jatkuu taatusti ja ku niilä pikku tähtisilmilä on sitten vielä opiskeluki niin sitä melkovarmasti alkaa tuleen vielä enempi. Ja opinto- ja asumistuki ja opinto laina on yhteensä aika paljon yli 100€ kuussa.

      • rich&famous kärsikää mu...

        kateelliset ja katkerat:D..
        . toisil käy,hyvä tuuri toisil ei. kärsikää. antaa kunki elää rahoil ties mistä tulevatkaa ja elä omaa elämääs.


      • rich&famous kärsikää mu... kirjoitti:

        kateelliset ja katkerat:D..
        . toisil käy,hyvä tuuri toisil ei. kärsikää. antaa kunki elää rahoil ties mistä tulevatkaa ja elä omaa elämääs.

        ja joskus ne vanhemmat sitten kuolee ja jättää jälkeesä kolmannellakymmenellä olevan kakaran, joka olettaa saavasa kaiken ilmaseksi. Täytyy sanoa, etten sillon sääli sitä kakaraa ollenkaan, opetelkoon elämään!


      • jammuu
        rich&famous kärsikää mu... kirjoitti:

        kateelliset ja katkerat:D..
        . toisil käy,hyvä tuuri toisil ei. kärsikää. antaa kunki elää rahoil ties mistä tulevatkaa ja elä omaa elämääs.

        Minä en ainakaan ole keteellinen tai katkera. Ja sinä et ole rikas tai kuuluisa, jos olisit et viettäisi aikaa täällä. Ja tietenki sen voi perusaa myös faktaan: suomessa on alle kymmenen kuuluisaa (elossa olevaa) ihmistä. Ja alle 50 rikasta. Myönnetään tää on surullinen maa.


    • tytto-997

      Hahha! samaa mieltä. Meijä luokal on yks helvetin lellitty tyyppi! Ku oon sen juttuja kuunnellu, niin jos totta ovat niin ei jumalauta ku on pilalle lellitty mikä ei tajuu rahan arvoo

      • amis4 life

        no hei mulla oli taas sellan e luokalla joka tilas vähintään kerran kuussa vaatteita abaut 300e sitte sillä kaikki 4000e pelikoneet saatanan kalliit puhelimet hopee korut mopot autot mönkijät kaikki paska mitä vaa voi keksii ..... sellane vitutus joka kertaa kun sen näkee ja se tietää et se on "parempi" kun muut koska faija maksaa saatana meikällä parin huntin läppäri & puhelin pleke ja kaikkee paskaa mut ero tossa on se että mua ei saatan lellitä oon joka kesä töissä osittai pimeissäki -__- se on kiva tehä 15v 9h päivää pimeesti raksalla 7e tunti kyllä sillä tienas ! ku muutaman viikon siellä hillu


    • : )

      Miks aina oletetaan että kaikki jotka saa sen 100€ kuukaudessa on ihan avuttomia?

      Mä saan oikeestaan 150€ kuukaudessa, ostan juu vaatteet ite, osa menee omaan käyttöön ja loput jää tilille. Mulla on erikseen säästötili jossa on ajokorttirahat ja kesätöistä saadut palkat.

      14v aloin toivoon synttärilahjaks teema-astiastoo, nyt mulla on siis muuttoo varteen jo kaikkee tarvittavaa; paistinpannu, kattiloita, pakasterasioita, lautasia, kahvikuppeja, laseja, aterimia, kaks eri mallista vuokaa, patalaput yms.

      Sisustustakin varten löytyy pari mariskoolia, aaltovaasi ja iittalan lasilintuja.

      En siis rippilahjaks toivonu ollenkaan rahaa koska koin noi astiat ja muut tarpeellisemmaks.

      Porukat lähtee kerran pari vuodes mökille lappiin jollon oon reilut kaks viikkoo kotona, sillon saan yleensä reilusti kaupparahaa mut silti laitan itelleni "tavotteita" ettei vaik menis enempää kun 20€.

      Ja oon tietonen että vessapaperi maksaa

    • amis4life:D

      meikä saaki 120e kuussa abaut sillä rahalla pitää hommata kaikki plus pullot jolla maksan yleensä puolen viikon ruuat ja viimetteet 15v on ollu 12e kk ja hyvin menee ei oo rahapulaa vielä kiitos amiksen asuntola

    • sasku.t

      asun viel kotona ja viikko rahaa ei oo tilil on jotain.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe