Nyt on oluen aika....
En varmaan koskaa saa tietää, että miksi Anne syrjii minua kovasti...
<3
https://www.youtube.com/watch?v=wGt9Eiuajk4
Ikävä tuhoaa minut.....
16
<50
Vastaukset
- Koskaoletjuoppo
ressukka joka elää säälistä?
- unohdaseolut
Anne ei taida olla täällä ja sinä olet, aika paljon?
Kaikki mitä täällä kerrot, on pois Annelta, ja teiltä.. - entiedäminäkään
Mut mistä oot revässy tuon sytämen kouriisi?
- muista_vaan
se ei vaan tykkää susta. Koita ymmärtää.
- Näin_on
Älkää puhuko puaskoota! Anne tykkää just siitä Ristosta, jolla on sydän kämmenellä:) AnnePannePakana odottaa oven takana Riston soittoa.... Risto on pikku-Annen oma kullannuppu:D
- Mutius69
Ite oot
- anneeiexääkaipaa
Näin_on kirjoitti:
Älkää puhuko puaskoota! Anne tykkää just siitä Ristosta, jolla on sydän kämmenellä:) AnnePannePakana odottaa oven takana Riston soittoa.... Risto on pikku-Annen oma kullannuppu:D
ei kaipaa exiään. Uudet tuulet sillä.
- kamalia
Noi exät on kyllä yks riesa. Kiusaa huomiohaussaan. Polttas kaikki exät roviolla.
- KunSuhdeLopuu
kamalia kirjoitti:
Noi exät on kyllä yks riesa. Kiusaa huomiohaussaan. Polttas kaikki exät roviolla.
Kumma juttu tuollainen että minunkin exällä pakkomielteinen tarve saada huomioo minulta, vaikka suhteessa ei arvostanut paskan vertaa. Nyt sitten ruikuttaa perään. Kumma juttu ettei sitä arvostusta ja hyvää kohtelua suhteessa herunut ja sitä minun antamaa huomioo arvostettu ja nyt sitä huomioo oikein ruinataan.
Olisi nauttinut saamastaan yksinoikeudesta ja huomiosta silloin kun sitä sai. Menneisiin ei paluuta. Jokaisen ruikuttavan eksän pitäis se alkaa ymmärtään.
Oma mahdollisuus oli ja meni. - abcdefgxöä
anneeiexääkaipaa kirjoitti:
ei kaipaa exiään. Uudet tuulet sillä.
no mutta eihän exät olisi exiä, jos niistä vielä syttyisi sillai ninko sillai. mutta eihän exien kanssa tarvitse olla ydinsodassa, parempi olla vaikka ystäviä tai ainakin väleissä. parempi laiha sopu kuin lihava riita. riiteleminen on tyhmää. ei sillä saa kuin pahaa aikaiseksi kaikkialla missä sitten sattuu liikkumaankaan. en tykkää riidellä. välillä voin hermostua sillai ninko oksat pois, mutta ei ole mitään järkeä kuluttaa energiaa ja aikaansa riitelyyn. pahoittaa oman ja kaikkien muidenkin mieltä ikuisiksi ajoiksi. riiteleminen voi jättää sellaiset arvet, että .. ei kannata riidellä.
- edellinen
abcdefgxöä kirjoitti:
no mutta eihän exät olisi exiä, jos niistä vielä syttyisi sillai ninko sillai. mutta eihän exien kanssa tarvitse olla ydinsodassa, parempi olla vaikka ystäviä tai ainakin väleissä. parempi laiha sopu kuin lihava riita. riiteleminen on tyhmää. ei sillä saa kuin pahaa aikaiseksi kaikkialla missä sitten sattuu liikkumaankaan. en tykkää riidellä. välillä voin hermostua sillai ninko oksat pois, mutta ei ole mitään järkeä kuluttaa energiaa ja aikaansa riitelyyn. pahoittaa oman ja kaikkien muidenkin mieltä ikuisiksi ajoiksi. riiteleminen voi jättää sellaiset arvet, että .. ei kannata riidellä.
Exäni saisi tuon painaa kalloonsa mutta ei. Sillä on tarve päästä huomionkeskipisteeseen vaikka kiusan kautta. Se rakastaa huomioo ja haluaa estää muut suhteeni. Kumma juttu kun arvoni ja huomioni kohoaa korkeuksiin eron jälkeen. Suhteessa ei sitten huomiotani arvostettu tipan tippaa.
Tuollaiset huomiohakuiset tosiaan roviolle ja elävältä poltetuiksi. Siinähän ruinaa vaikka ilkeyden teitä huomioo. Oma mahdollisuus meni ja käytti sen väärin. Nyt vain itseään saa peilistä katsoa ja syytellä sitä peilikuvaa.
- Annekaipaa
Tampereen montussa klo 23
- ettäniin
En kyllä syrji Ristoa..
- lellikki
Suorastaan lellin ja hellin( näin palstan kautta) minun omaa kullannuppuani Ristoseni:)
- Anonyymi
Hihihihihihihihi samasta syystä kuin kaikki muutkin ja tiefät sen enemmän kuin hyvin possu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
