Ikävä tuhoaa minut.....

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskaoletjuoppo

      ressukka joka elää säälistä?

      • Kylläpäs täällä saa positiivisia viestejä.....


    • unohdaseolut

      Anne ei taida olla täällä ja sinä olet, aika paljon?
      Kaikki mitä täällä kerrot, on pois Annelta, ja teiltä..

    • entiedäminäkään

      Mut mistä oot revässy tuon sytämen kouriisi?

    • muista_vaan

      se ei vaan tykkää susta. Koita ymmärtää.

      • Näin_on

        Älkää puhuko puaskoota! Anne tykkää just siitä Ristosta, jolla on sydän kämmenellä:) AnnePannePakana odottaa oven takana Riston soittoa.... Risto on pikku-Annen oma kullannuppu:D


      • Mutius69

        Ite oot


      • anneeiexääkaipaa
        Näin_on kirjoitti:

        Älkää puhuko puaskoota! Anne tykkää just siitä Ristosta, jolla on sydän kämmenellä:) AnnePannePakana odottaa oven takana Riston soittoa.... Risto on pikku-Annen oma kullannuppu:D

        ei kaipaa exiään. Uudet tuulet sillä.


      • kamalia

        Noi exät on kyllä yks riesa. Kiusaa huomiohaussaan. Polttas kaikki exät roviolla.


      • KunSuhdeLopuu
        kamalia kirjoitti:

        Noi exät on kyllä yks riesa. Kiusaa huomiohaussaan. Polttas kaikki exät roviolla.

        Kumma juttu tuollainen että minunkin exällä pakkomielteinen tarve saada huomioo minulta, vaikka suhteessa ei arvostanut paskan vertaa. Nyt sitten ruikuttaa perään. Kumma juttu ettei sitä arvostusta ja hyvää kohtelua suhteessa herunut ja sitä minun antamaa huomioo arvostettu ja nyt sitä huomioo oikein ruinataan.
        Olisi nauttinut saamastaan yksinoikeudesta ja huomiosta silloin kun sitä sai. Menneisiin ei paluuta. Jokaisen ruikuttavan eksän pitäis se alkaa ymmärtään.
        Oma mahdollisuus oli ja meni.


      • abcdefgxöä
        anneeiexääkaipaa kirjoitti:

        ei kaipaa exiään. Uudet tuulet sillä.

        no mutta eihän exät olisi exiä, jos niistä vielä syttyisi sillai ninko sillai. mutta eihän exien kanssa tarvitse olla ydinsodassa, parempi olla vaikka ystäviä tai ainakin väleissä. parempi laiha sopu kuin lihava riita. riiteleminen on tyhmää. ei sillä saa kuin pahaa aikaiseksi kaikkialla missä sitten sattuu liikkumaankaan. en tykkää riidellä. välillä voin hermostua sillai ninko oksat pois, mutta ei ole mitään järkeä kuluttaa energiaa ja aikaansa riitelyyn. pahoittaa oman ja kaikkien muidenkin mieltä ikuisiksi ajoiksi. riiteleminen voi jättää sellaiset arvet, että .. ei kannata riidellä.


      • edellinen
        abcdefgxöä kirjoitti:

        no mutta eihän exät olisi exiä, jos niistä vielä syttyisi sillai ninko sillai. mutta eihän exien kanssa tarvitse olla ydinsodassa, parempi olla vaikka ystäviä tai ainakin väleissä. parempi laiha sopu kuin lihava riita. riiteleminen on tyhmää. ei sillä saa kuin pahaa aikaiseksi kaikkialla missä sitten sattuu liikkumaankaan. en tykkää riidellä. välillä voin hermostua sillai ninko oksat pois, mutta ei ole mitään järkeä kuluttaa energiaa ja aikaansa riitelyyn. pahoittaa oman ja kaikkien muidenkin mieltä ikuisiksi ajoiksi. riiteleminen voi jättää sellaiset arvet, että .. ei kannata riidellä.

        Exäni saisi tuon painaa kalloonsa mutta ei. Sillä on tarve päästä huomionkeskipisteeseen vaikka kiusan kautta. Se rakastaa huomioo ja haluaa estää muut suhteeni. Kumma juttu kun arvoni ja huomioni kohoaa korkeuksiin eron jälkeen. Suhteessa ei sitten huomiotani arvostettu tipan tippaa.
        Tuollaiset huomiohakuiset tosiaan roviolle ja elävältä poltetuiksi. Siinähän ruinaa vaikka ilkeyden teitä huomioo. Oma mahdollisuus meni ja käytti sen väärin. Nyt vain itseään saa peilistä katsoa ja syytellä sitä peilikuvaa.


    • Annekaipaa

      Tampereen montussa klo 23

    • ettäniin

      En kyllä syrji Ristoa..

      • lellikki

        Suorastaan lellin ja hellin( näin palstan kautta) minun omaa kullannuppuani Ristoseni:)


    • Anonyymi

      Hihihihihihihihi samasta syystä kuin kaikki muutkin ja tiefät sen enemmän kuin hyvin possu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe