Maspalomas ja ingles:ravintolasuosituksia

Neutre

Hei!
Otetaan vastaan kohtuuhintaisia ( pääruoka alle 20€ ) ravintolaehdotuksia maspalomaksessa ja inglesissä. Tripadvisorissa on toki noita satoja ravintoloita mut vinkkejä otetaan mieluusti vastaan. Kalaa ja lihaa syöviä ihmisiä olemme.

12

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18523

Mcdonalds??

• Halpaa

Jalostajan hernekeitto tarjouksesta. Matkalaukkuun mukaan Suomesta. Lusikka mukaan ja tölkki vähäksi aikaa dyyneillä hiekkaan lämpimään.

• Pöljät

Miksei voi tulla asiallisia vastauksia!!!

• pissikset.asialla

Itse olen joskus kysynyt kohtuuhintaisia lounaspaikkoja (20 euroa on kyllä aika paljon lounaasta) ja saanut samantyyppistä paskaa vastauksiksi. Ei minullakaan ole antaa vastauksia, varsinkin kun olen menossa eri paikkaan Kanarialla. Tripadvisoriin luottaisin enempi kuin tämän palstan pissiksiin maailmanmatkaajiin.

• Kaikki_on_suhteellista

Asiallisiin kysymyksiin asialliset vastaukset ;-)

• LOMAILU

Suosittelisin Kuparipannua ja Apilaniittyä, viimeksimainitussa myös hyvät tanssit iltaisin. Pärjää hyvin suomen
      kielellä, ja myös kanarialaisia ruokiakin on saatavilla.Hyvää lomaa !!!!!! Nämä Inglesissä.

• testing2weeks

Chez Luigi ostoskeskus La Sandia on aika hyvä ja edulliset hinnat,
      tilaus listalta kannattaa selvittää tarjoilijalle, vaihtoehtoja listaan löytyy.

• 15823

Kannattasko mennä itse paikalle tutkimaan mistä löytyy suun makuista ruokaa oikealla hinnalla, vaihtoehtoja on. Ja tripadvisorista saa hyviä vinkkejä.

• Neutre

Kiitoksia niille, jotka vastasivat asiallisesti ☺️

• Eimuistanimiä

Monella on varmaan sama juttu, että lähdetään vaan liikkeelle ja mennään sattumanvaraisesti aina johonkin ravintolaan. Vilkaisee tietysti listoja vähän ennakkoon kadulla. Harvoin tulee syötyä samalla reissulla kahdesti samassa paikassa. Eipä tule seurattua ravintoloiden nimikään. Vähän tulee ravintoloissa pettymyksiä. Halpa sisäfilepihvi ei ole kuitenkaan usein sisäfilettä.

• Greek Village Inglesissä! Todella hyvää ruokaa ja odotan jo että pääsen ensikuussa sinne syömään :)

• Mujer54

Hyviä on Inglesissä monia, juuri tuo Greek Village ja Duke, El Rancho, ChipiChipi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4307
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4244
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      140
      4028
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2884
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2252
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1739
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1340
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe