miten estää seisokki/erektio

munamiess

Moi, niin tuo otsikko kertookin siis jo olennaisen. Eli kun esim. Istun kaverini vieressä sillai ihan kiinni toisissamme niin meinaa alkaa seistä ihan siitä kosketuksesta. Ja ei siinä muute muttaku muna on niin vitun pieni että se mahtuis oikeasti seisomaan housuissa niin kiva siinä sutten yrittä vedellä paitaa alaspäin varsinkin jos o collaget. Ei mulla siis ikinä oo alkanu seistä mutta lähellä on ollu ja toi on se mun kauhuskenaario. En vois kuvitellakkaan meneväni kaverini kanssa saunaan kun jos meen saunaan niin alan heti aattelee että nyt ei saa alkaa seistä. Varmaan vähän samakuin impotenssissa ne vaan aattelee että nyt täytyy alkaa seistä ja ei sitten tietenkään ala. Niin voi helvetti tän mun ongelman kanssa auttakaa!

4

989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlenTosikko

Ei kai siihen auta kuin ikä. Viiskymppisenä alkaa helpottaa.

• homomomo

Kouluttaudu homoksi, se auttaa

• tyhjtjthjtytyh

Se vain kertoo että tykkäät pojista. Ei se erektio mikään ongelma ole. Ja sitä paitti tuossa iässä keppi on tanassa 24/7.

• Tahattomia erektioita tulee varsinkin murrosiässä hyvin herkästi ja usein. Niitä ei voi oikein mitenkään estää täysin. Yksi keino millä sitä voi peitellä on pitää paidan tai puseron helma housujen päällä. Se estää seisokin suoran näkymisen. Yksi keino mitä voit kokeilla myös on jock strapin laittaminen kalsareiden alle mutta sekään ei täysin estä stondiksien tulemista ja näkymistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2912
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2723
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      47
      2383
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1951
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      41
      1926
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1709
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      39
      1597
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      36
      1486
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1403
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26