Turku vs Aalto

Beatricia

Olen tällä hetkellä abi ja tuskailen kumpaa pistän ensimmäiseksi. Joten voisiko porukat kertoo kumpi on parempi ja miksi . Plussana voisitte kertoo miten ootte tykänny kyseisistä kouluista .

15

1954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaltoon2016

      Tyhmä kysymys, aalto ehdottomasti. Vaikea päästä mutta keskimääräisesti parhaat hakijat muun muassa helsingin huippulukioista.

      • afdvvs

        ketään ei kiinnosta mistä lukiosta on valmistunut


      • atgfsdgwg4wg4w

        Ei kiinnostakaan, mutta se että Aalto on täynnä huippulukiolaisia kertoo opiskelijoiden korkeasta tasosta. Mielummin opiskelen näiden kanssa kuin joidenkin peräkylän pyrkyreiden kanssa Vaasassa


      • ölkjlökj

        Mä oon pohjakoulutukseltani merkonomi ja nyt on eka periodi takana Aallossa. Noi sun kommentit kertoo kuinka ennakkoluuloinen ihminen sä oot. Ennemmin opiskelen Pihtiputaalta tulleen juntin kanssa ku tommosen ylimielisen speden kanssa, toisaalta tollaset ei tänne ees pääse. Toivottavasti oot trolli.


      • Terveisiäperäkylästä
        atgfsdgwg4wg4w kirjoitti:

        Ei kiinnostakaan, mutta se että Aalto on täynnä huippulukiolaisia kertoo opiskelijoiden korkeasta tasosta. Mielummin opiskelen näiden kanssa kuin joidenkin peräkylän pyrkyreiden kanssa Vaasassa

        Olet kyllä vajakki, joka koulusta saat samat paperit ja itsestä kiinni minne työelämässä tulet sijoittumaan. Vaasa, Turku, Aalto, Oulu sama se. Ja nyt kun Vaasan huonona mainitsit niin kyseisen mestan rahoituksen tutkinto erittäin arvostettu, jonkin rankingin listalla Vaasa oli laitettu Aallon ja Hankenin jälkeen kolmanneksi parhaaksi Suomen kauppakorkeakouluista.
        Toki Aallosta voi saada merkittäviä suhteita opiskeluajalta! Jos on siis hyvä tyyppi, sinä et niitä saa.

        Onnea ja menestystä


    • sikälik

      En ole opiskellut molemmissa, joten paha sanoa muuta kuin että Turku on erinomainen. Sellainen huhuihin perustuva mielikuva on Aallosta syntynyt, että se on pelkkä tyhjä kupla.

    • turunkylteri

      Turku on ehdottomasti paras! Ei vain opintojen vaan myös biletarjonnan puolesta ;)

    • Aallonkylteri

      Aalto on Suomen paras kauppis kaikilla mittareilla.

      • vaasannougat

        Opetusministeriön kriteereillä ja kaikilla mittareilla mitattuna tokana tulee Hanken, kolmantena Vaasa. Näin ainakin mainitsi eräs Vaasan professori.


    • Fkridkfkorlslw

      Terve. Kolmas vuosi meneillään ja opiskelen Kuopiossa, kotoisin Turusta. Viime kesänä pääsin Turun Nordeaan kesätöihin, pääaineella markkinointi. Olen käynyt aivan törkeesti kaikilla yritystapahtumilla ja koulutuksilla. Voit tästä tehdä oman päätöksesi siitä, kuinka paljon sillä on merkitystä missä opiskelet. Vaikka Aallossa olisi kuinka superhypermahtavat luennoitsijat ja "korkeampi" opetuksen taso niin et sinä siellä niitä työelämän taitoja opi.

      • Beatricia

        En oikein ymmärtänyt pointtini


      • Beatricia
        Beatricia kirjoitti:

        En oikein ymmärtänyt pointtini

        En ymmärtänyt pointtisi . Meinaatko sitä että ei ole väliä missä opiskelee ?


    • EkallaAaltoob

      Aalto. En ole kuullut Turussa aloittaneilta kavereiltani vielä mitään hyvää kauppiksesta. Sama pätee Vaasaan ja LUTtiin. Muista kauppiksista en tiedä, itse olen tykännyt Aallosta.

    • asdrgre

      Molemmista olen kuullut hyvää, kannattaa kouluvalinnan lisäksi miettiä myös, että haluatko asua Turussa vai PK-seudulla.

      Turun kauppiksessa on ehkä tiiviimpi yhteishenki, kun taas Helsingissä (vai pitäisikö sanoa Espoossa) on vaikeampaa luoda uusia kontakteja. Toki Aallolla on taas enemmän rahaa käytettävissä, joka tarkoittaa mm. korkeatasoisempia vierailevia proffia.

    • åkpasfklafs

      olen opiskellut sekä turussa, että aallossa. Aallossa opiskelijoiden taso on paljon kovempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe