Mistä löytää Sand King:in??
Oon tutkaillu koko helkkarin aavikon läpi mut tulotta...Sand King on kyl GTA:SA:ssa koska melkei kaikil sivuil on screen shotti siitä mutta ei sanota mistä sen saa...
Siis voi vittu..
crosshair
3
596
Vastaukset
se on joskus sielä kolmannessa kaupungissa missä on se suuri satelliitti lautanen en muista kello aikaa koska se on siel (jatkossa laita eri otsikko poistan jatkossa tuollaiset)
- ....
kolmannessa saaressa? pelissä on nimittäin 15 kaupunkia...
- crosshair
.... kirjoitti:
kolmannessa saaressa? pelissä on nimittäin 15 kaupunkia...
Doh se tarkotti kolmatta kaupunkii eli näitä Los Santos ja San Fierro (Vikaa en muista)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429