Moii,eli kaikki tytöt vaa tulkaa vaihtelee kuvii ;) :3 kik: Empezboy
Vastaukset 6
- Alkaaärsyttäänääidiootit
Vitun pikku poika herää
Oot vitun epätoivone
Sulle ei vittu tuu kukaa juttulee
Mee takas sinne lastentarhan hiekkalaatakolle leikkii!- UskosinNäih
Kyl sille tulee jokku yhtä epätoivoset jutteleen :D
- Blaauuhhh
Aika kova tyyppi pitää ol ku tommost laittaa,syöks vielki pekonii ja omii muniis aamupalaks XD millee kehtaat men sanoo tollee jollekki tyypil ketä haluu vaa vaihdel kuvii,satun tuntee kyseisen henkilön aika hyvi,et sinun pysyisin vaa ite siel pinnasängys hieroos paskaa.
- Alkaaärsyttäänääidiootit
Syöks vielki pekonii ja omii muniis aamupalaks?!? Kuka vittu sanoo tollee. Aika epätoivosta puolustella itteään eri nimellä. Ja jos oot nii kova tyyppi nii miks oot jossai suomi24 , oikeest oot vaa kasapaskaa ja sielt puhelimen takaa on helppo sanoo mitä vaa.
- Anonyymi
Toivottavasti pedo olet jo linnassa siel saat nauttia🙏
- Anonyymi
Mä voin mut missä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 38622
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?58468- 26467
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?44467