Ei näköjään vuosikymmennen ubuntu käyttö opeta edes käyttämään googlea.
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=49605.msg380217#msg380217
"MATE-versiosta tikkua, niin kun koitan bootata siltä tulee virheilmoitus:
"
Toimiva muistitikku saadaan komennoilla:
sudo cp plaa.iso /dev/sdb
sudo sync
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=49601.msg380163#msg380163
"(Thunar) "Etsi"-funktiota, niin kuin oli vanhassa Gnome 2 Nautiluksessa.
"
Eivät osaa etsiä gnome-search-tool pakettia nuo tampiot. Varman siksi menee xubuntu vaihtoon ja museo ubuntu mate tilalle.
ubuntutampiot
13
53
Vastaukset
- Tubutinpojat_tuhoo
Sitähän minä olen yrittänyt sanoa ja vuosia, että tubutin tuhoo.....†
Eikä tuo näytä muuttuneen siitä mihinkään.....†- Kari-vaan-höpöttelee
Höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö.
- debianxfce
ubuntu on tampio windows käyttäjille. Samanlaista bugista mössöä canonical tuottaa kuin microsoft. Paisuttaa debianin käyttökelvottomaksi ja mint pistää vielä paremmaksi. Tårta på tårta käyttikset eivät ole mistään kotoisin. Samaa sössöä gnome ja kde.
- ubuntulla_esim
sudo ddrescue -d -D --force ubuntu-mate-15.10-desktop-amd64.iso /dev/sdx
- vindows_itkee
taitaa tuo debianxfce olla ennemmin debianperse.....†
- debianxfce
Ubuntutampiot eivät tiedä, että debianissa voi asentaa vaikka kuinka monta ikkunointisysstemiä, jota valitaan lightdm login ikkunasta. Ei tarvitse asentaa koko käyttistä uudestaan.
Xubuntutampiot jos olisivat valinneet aluperin Debian Xfce, ei tarvitsi kärsiä canonicalin touhuista, eihän xubuntusssa ole edes näkyvillä virtuaalityöpöytiä ja on muutenkin jäykempi käyttää. - debian_tampioko
debianxfce kirjoitti:
Ubuntutampiot eivät tiedä, että debianissa voi asentaa vaikka kuinka monta ikkunointisysstemiä, jota valitaan lightdm login ikkunasta. Ei tarvitse asentaa koko käyttistä uudestaan.
Xubuntutampiot jos olisivat valinneet aluperin Debian Xfce, ei tarvitsi kärsiä canonicalin touhuista, eihän xubuntusssa ole edes näkyvillä virtuaalityöpöytiä ja on muutenkin jäykempi käyttää.Voihan niitä ikkunointisysteemejä asentaa myös Ubuntuun ja logata sisään. Saako debianiin Unityn?
- ubuntu-tampio
sudo dd if=ubuntu-mate-15.10-desktop-amd64.iso of=/dev/sd?
Tikku toimii normaalisti. Jos tuo kyseinen virhe näkyy, niin kirjoittaa live ja entteriä. Uusimmilla jakeluilla olen tuohon törmännyt. 14.04 (ubuntu)toiminut ok. - Karmeat_sudo-apteekit
OOOOOHHHHH........Kylläpäs meni vaikeaksi sudo apteekkileluiksi tämäkin viestiketju......†
Tuollainen se linuks tahtoo olla - ei siitä normi-ihminen saa mitään selvää.......†https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj200124.aspx
Missä Windows, siellä kaamea komentorivi-diskparttailu.- win_tubutin_
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj200124.aspx
Missä Windows, siellä kaamea komentorivi-diskparttailu.Ohhoh! Onpas tubutin hankala käyttää! Linuxeissa moinen hoituu helposti yhdellä komennolla.
- painu_homo_vittuun
Tämä on asiallinen palsta eikä mikään "OOOOOHHHHH" homopornopalsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654