ubuntutampiot

debianxfce

Ei näköjään vuosikymmennen ubuntu käyttö opeta edes käyttämään googlea.
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=49605.msg380217#msg380217
"MATE-versiosta tikkua, niin kun koitan bootata siltä tulee virheilmoitus:
"
Toimiva muistitikku saadaan komennoilla:
sudo cp plaa.iso /dev/sdb
sudo sync

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=49601.msg380163#msg380163
"(Thunar) "Etsi"-funktiota, niin kuin oli vanhassa Gnome 2 Nautiluksessa.
"

Eivät osaa etsiä gnome-search-tool pakettia nuo tampiot. Varman siksi menee xubuntu vaihtoon ja museo ubuntu mate tilalle.

13

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tubutinpojat_tuhoo

      Sitähän minä olen yrittänyt sanoa ja vuosia, että tubutin tuhoo.....†
      Eikä tuo näytä muuttuneen siitä mihinkään.....†

      • Kari-vaan-höpöttelee

        Höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö höpö.


      • debianxfce

        ubuntu on tampio windows käyttäjille. Samanlaista bugista mössöä canonical tuottaa kuin microsoft. Paisuttaa debianin käyttökelvottomaksi ja mint pistää vielä paremmaksi. Tårta på tårta käyttikset eivät ole mistään kotoisin. Samaa sössöä gnome ja kde.


    • ubuntulla_esim

      sudo ddrescue -d -D --force ubuntu-mate-15.10-desktop-amd64.iso /dev/sdx

    • vindows_itkee

      taitaa tuo debianxfce olla ennemmin debianperse.....†

      • debianxfce

        Ubuntutampiot eivät tiedä, että debianissa voi asentaa vaikka kuinka monta ikkunointisysstemiä, jota valitaan lightdm login ikkunasta. Ei tarvitse asentaa koko käyttistä uudestaan.

        Xubuntutampiot jos olisivat valinneet aluperin Debian Xfce, ei tarvitsi kärsiä canonicalin touhuista, eihän xubuntusssa ole edes näkyvillä virtuaalityöpöytiä ja on muutenkin jäykempi käyttää.


      • debian_tampioko
        debianxfce kirjoitti:

        Ubuntutampiot eivät tiedä, että debianissa voi asentaa vaikka kuinka monta ikkunointisysstemiä, jota valitaan lightdm login ikkunasta. Ei tarvitse asentaa koko käyttistä uudestaan.

        Xubuntutampiot jos olisivat valinneet aluperin Debian Xfce, ei tarvitsi kärsiä canonicalin touhuista, eihän xubuntusssa ole edes näkyvillä virtuaalityöpöytiä ja on muutenkin jäykempi käyttää.

        Voihan niitä ikkunointisysteemejä asentaa myös Ubuntuun ja logata sisään. Saako debianiin Unityn?


    • ubuntu-tampio

      sudo dd if=ubuntu-mate-15.10-desktop-amd64.iso of=/dev/sd?
      Tikku toimii normaalisti. Jos tuo kyseinen virhe näkyy, niin kirjoittaa live ja entteriä. Uusimmilla jakeluilla olen tuohon törmännyt. 14.04 (ubuntu)toiminut ok.

    • Karmeat_sudo-apteekit

      OOOOOHHHHH........Kylläpäs meni vaikeaksi sudo apteekkileluiksi tämäkin viestiketju......†
      Tuollainen se linuks tahtoo olla - ei siitä normi-ihminen saa mitään selvää.......†


      • win_tubutin_

      • Kyllä te mielestäni samaa kurttausta tarkoitatte.


      • painu_homo_vittuun

        Tämä on asiallinen palsta eikä mikään "OOOOOHHHHH" homopornopalsta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe