Koneinsinöörit, moniosaajat ja nyt sillanrakentajat??!!
Viimekesänä on ilmaantunut yhdistysrekisteriin mielenkiintoinen järjestö... Lieksan somali sillanrakentajat ry.
Lieksan sosiaalijohtaja Soile Syrjäläinen kertoi kuolemattomasti taannoin sanomalehti Karjalaiselle, että somaleissa on erittäin paljon korkeasti koulutettuja koneinsinöörejä.
..Lue lisää:
http://mvlehti.net/2015/03/09/koneinsinoorit-moniosaajat-ja-nyt-sillanrakentajat/
Koneinsinöörit moniosaajat ja nyt sillanrakentajat
18
1973
Vastaukset
- Kieroapeliä
Somppu lypsää yhdistyksillä veronmaksajien rahaa. Tällä porukalla on jo ainakin 3 yhdistystä Lieksassa ja sillä imetään yhteisölle rahaa.
Milloinka ne silmät avautuu päättäjillä??? - osaajiakoon
No sittenhän ne voikin tuosta vain rakentaa uuden hienon kaarisillan.
- SiltaYliSynkänVirran
Se väkellys saattaisi mennä jo taiteen puolelle, että heilahtaa, heh heh!
- satutäti
Insinöörejä vai kamelikuskeja. Kumpia tuli enemmän?
Kortit ja todistukset hukassa. Ei niitä koskaan ole ollutkaan. - jotain.häpyä
Kaarisillan rakentajat. Älkää vaan antako ihan kenen tahansa perinnesiltaan käsiksi käydä. Vanhat arkkitehdit kääntyvät vielä haudassaan.
- Uudistamista_nyt
No mikä ettei!
Uusi Uljas Kulttuuri on saapunut Lieksaan, niin miksipä ei sitten uusi uljas sillanrakennustaito joka on hankittu 6000km päässä.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/Destroyed_bridge_in_Somalia.JPEG/800px-Destroyed_bridge_in_Somalia.JPEG
- kuhan.utelen
Joko sillan rakentajat on valittu?
- ei.Lieksan.palstalle
Ehdotan aloituksen poistamista sääntöjen vastaisena vuosien vanhana ja tarpeettomana rasistisena ja somaleita halventavana aiheena!
- PankonPumppu
Minä ehdotan että kaikki katsovat hullunhauskan nettivideon "Suomalaisen lapsiperheeni elämä Pietarissa".
- Anonyymi
PankonPumppu kirjoitti:
Minä ehdotan että kaikki katsovat hullunhauskan nettivideon "Suomalaisen lapsiperheeni elämä Pietarissa".
"Suomalaisen lapsiperheeni elämä Lieksassa".
- Kurahaalarixxx
Koneinsinöörit rakentaa siis ilmasillan Suomesta Afrikkaan heh heh heh hee!!!!!
- tHEGRTFRWDEQSW
Siihen ilmasiltaan kun saisi vielä reiän että olisi vain yksi suunta,,alaspäin!
Poistoon.🐃...😲
Ilmo tehty.
🐃...😲- Lyhyt_neuvo
Jos hönöt nyt ihan vaan rauhoittuisivat taasen. Juhannuskin tulossa.
- Pian_paras_kaveri
Missä Savonlinnan Vasemmistoliitto juhlii juhannusta tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815