Moi..
Haluatko olla pro growtopiassa?
Eli haluat
1.lähetä grow id ja salasana sähköpostiini [email protected]
2 odota 10min
3 mene growtopiaan
4 olet pro
growtopia gems hack
8
376
Vastaukset
- Xdddddd
Vitun noob et varmaa ees osaa hackata eika muutenkaa kukaa enaa mee tohon vitun hienoon scammiin vitun noob ma en tajuu miten te paskapaa kakarat jaksatte uskoo et tol sais accei ku kukaa ei oo nii saatanan tyhma et painu vittuu
- FinSaippua
No lol vitun nobo scammer halluut vaa kamaa ku oot jo valmiiks noob ja muutes mul o koht legendary wingsit nyt mul on golden angelit ja 6 angels nobo scammer
- okkulli
mun id on :imemunaascammer
salasana on :taaonoikeestimunaccount - Jokumuuehkä
Heti 3 ~12v jonnea vastas heti. Kyllä repesin noille vastauksille.
- GrowtopiaHacks
Uusi Growtopia suomalainen hack toimii! 1. Mene gmailiin. 2. Lähetä gmailissa osoitteeseen [email protected] Growtopia Nimesi ja salasana. 3. Odota 1-2 päivää. 4. Ole onnellinen uusista kamoista! (Lähetä mitä vain haluat growtopiassa).
- FIantskugirl
Hitsin scammer ei kukaan mee toho enää miks teet tälläsii?!😲
Ps.Mun maa growis on: fiantskugirl voi tulla donaan jos haluu😆 - finjammer1
moi
- Anonyymi
Grow id:TuukkaTapsa123 password:12345
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446