Lohdun sanoja Kuikalla

BrynolfVispikerma

Minun sieluuni koski Kuikan – meidän synkeän pessimistin – alakuloa huokuva kirjoitus. Haluisin piristää masentunutta miestä. Lähdetäänkö juopottelemaan vai runoilenko lohdun sanoja?

”..kuusen juurella majailevat ne tuomaritkin.” Sinne kuusen juurelle kuopataan kelmit asianajajat, ORK:n virkamiehet, sponssit ja tunkit. Silloin ei ole enää niin väliä, kuka kerkesi pissiä ketäkin silmään ja kuinka paljon. Pitempään elävät taikinoivat palvelutalossa dementian kourissa. Pipsit eivät enää muistu mieleen, hyvä kun muistetaan, onko vaippa jo housuissa vai lorotanko suoraan lattiaalle.

Olen samaa mieltä, että ORK:n korvauksia odotellessa monen mieli sumentuu. Rahat voisi saada nopeammin kokoon keräämällä tyhjiä pulloja. Siinä saa myös samalla liikuntaa ja raitista ilmaa, elinpäivät sen kun lisääntyvät.

Trölli kirjoittaa varmaan muutaman käytännön ohjeen tyhjien pullojen keräilystä. Tröllihän soitti suutaan vuosia sitten, että asia ei meille kuulu, vaikka Winkkari saisi tulonsa keräämällä tyhjiä pulloja.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsot-tsot-taas

> Tröllihän soitti suutaan vuosia sitten, että asia ei meille kuulu, vaikka Winkkari saisi tulonsa keräämällä tyhjiä pulloja.

Taas vääristelet asioita.

Sanoin Tasmanian tuholaiselle, joka tivaten kolmatta viikkoa klubin tuottolähdettä roikkui jalassani kuin tappajakoira varkaan luissa, että WC sai tuottonsa verovapaasta luontaistaloudesta: sienistä, marjoista ja tyhjistä pulloista.

Jouduin seuraavana päivänä perumaan lausuntoni, koska Tuhis ei päästänyt tuostakaan asiasta irti. Vastasin hänelle lopulta, että minulla ei ole todellisesta tuottolähteestä mitään tietoa.

• BrynolfPuolukkasurvos

Sinä nyt kuitenkin olet palstan paras asiantuntija tyhjien pullojen keräilystä.

Annatko sellaisen perusohjeen; varusteet, pukeutuminen, parhaat mestat jne.
        Kyllä sinä tiedät. ;))))

• BrynolfMustikkapiirakka
        BrynolfPuolukkasurvos kirjoitti:

Sinä nyt kuitenkin olet palstan paras asiantuntija tyhjien pullojen keräilystä.

Annatko sellaisen perusohjeen; varusteet, pukeutuminen, parhaat mestat jne.
        Kyllä sinä tiedät. ;))))

Niin, jos tarvitaan kikkakeppiä, kun puteleita ongitaan Moolokista, anna kepistä kuva.

Ja voiko pyörän tangolla kasseissa kuljettaa koko yön saaliin, vai pitäisikö pyörää sitoa pärekori?

Kiitoksia paljon jo etukäteen.

• BrynolfTippaleipä

"Vastasin hänelle lopulta, että minulla ei ole todellisesta tuottolähteestä mitään tietoa."

Minä tiesin jo alusta alkaen, että Winclub/Wincapita oli huijaus ja tulonlähde oli jäseniltä huijattu raha. Minusta Vyölaukku-Timo Martiskaisen esitelmä oli sisälsi kaikki varoitusmerkit asiasta varmistumiseksi. Kumma, ettei sinulla ollut aiheesta mitään tietoa.

• BrynolfLakkahillo
        BrynolfTippaleipä kirjoitti:

"Vastasin hänelle lopulta, että minulla ei ole todellisesta tuottolähteestä mitään tietoa."

Minä tiesin jo alusta alkaen, että Winclub/Wincapita oli huijaus ja tulonlähde oli jäseniltä huijattu raha. Minusta Vyölaukku-Timo Martiskaisen esitelmä oli sisälsi kaikki varoitusmerkit asiasta varmistumiseksi. Kumma, ettei sinulla ollut aiheesta mitään tietoa.

Kas, kas. Nikinnussija on siis tämänkin nikin kimpussa. Saastaista touhua.

• Tampesterista_päivää
        BrynolfLakkahillo kirjoitti:

Kas, kas. Nikinnussija on siis tämänkin nikin kimpussa. Saastaista touhua.

Oli kumpi BrynolfRuokalaji hyvänsä, niin kovinpa oikeassa vaikuttaa olevan! Ei jää seisomaan tumput suorina, vaan tarttuu keskusteluun kiinni tuosta noin vain.

• BrynolfGraavilohi
        Tampesterista_päivää kirjoitti:

Oli kumpi BrynolfRuokalaji hyvänsä, niin kovinpa oikeassa vaikuttaa olevan! Ei jää seisomaan tumput suorina, vaan tarttuu keskusteluun kiinni tuosta noin vain.

Nikinnussinta on alhaisinta puuhaa mitä keskustelupalstalla voi tehdä. Matalamielinen tröllikkä yrittää sotkea keskustelua, kun asiaa ei enää ole. Saastaista, sanoisi Einokin.

• BrynolfLeipäjuusto
        BrynolfGraavilohi kirjoitti:

Nikinnussinta on alhaisinta puuhaa mitä keskustelupalstalla voi tehdä. Matalamielinen tröllikkä yrittää sotkea keskustelua, kun asiaa ei enää ole. Saastaista, sanoisi Einokin.

Kas, kas. Nikinussija ei näemmä ole vieläkään tyhjentänyt pajatsoaan paineistaan. Jatka sitten minun puolestani vaan. Palataan keskusteluaiheeseen, kun sinultakin on pahimmat pöhinät pääkopasta haihtuneet. Tuus.

• Vt.Valuuttakauppias

BrynolfGraavilohi
      BrynolfLeipäjuusto

Siinä oli esimerkki nilkistä, joka keskustelemalla itsensä kanssa ja esiintymällä minua sai asiassa jotakin tyydytystä.

En nyt viitsisi enään rekata Brynolfiani. Winkkari on menneen talven lumia ja niin on tämä keskustelukin.

Minulle on kuitenkin ollut opettavaista käydä näitä keskusteluja täällä. Olen oppinut, että huijari on aina huijari, myös pienissä asioissa. Olen myös huomannut, että syntymämulkku pysyy sellaisena aina hautaansa saakka.

Mutta olkaa toki hetken onnellisia ja hykerrelkää pikkunäppärän kikkailunnen vuoksi. Se on teidän maailmaanne ja suoritus on sen maailman moraalikoodiston mukaan erinomaisen nokkela.

Minun maailmani on erilainen.;)))

• Oppimishaluinen

"hykerrelkää pikkunäppärän kikkailunnen vuoksi."
        "teidän maailmaanne ja suoritus on sen maailman moraalikoodiston "
        "Minun maailmani on erilainen.;)))"

Kerro lisää Aristoteleen väittelysäännöistä!!
        Kerro miten väärentäisin piin desimaaleja!!

• BrynolfPunakaviaari
        Oppimishaluinen kirjoitti:

"hykerrelkää pikkunäppärän kikkailunnen vuoksi."
        "teidän maailmaanne ja suoritus on sen maailman moraalikoodiston "
        "Minun maailmani on erilainen.;)))"

Kerro lisää Aristoteleen väittelysäännöistä!!
        Kerro miten väärentäisin piin desimaaleja!!

Nooh, nooh, nooh! Kröh, kröh, kröhöm. Vyön alle on hävytöntä mennä lyömään. Ei teillä huijareilla ole mitään häpyä ja sopivuudentajua.

• Vt.Valuuttakauppias
        BrynolfPunakaviaari kirjoitti:

Nooh, nooh, nooh! Kröh, kröh, kröhöm. Vyön alle on hävytöntä mennä lyömään. Ei teillä huijareilla ole mitään häpyä ja sopivuudentajua.

Kivaa kikkailua.

Muistanhan minä, että taitava kirjoittaja kirjoittaa useilla eri nikeillä ja vaihtaa tyyliä tarpeen mukaan.

Voit pitää tuon Brynolfin, minä en sitä tarvitse. ;)))

• Vt.Valuuttakauppias
        Vt.Valuuttakauppias kirjoitti:

Kivaa kikkailua.

Muistanhan minä, että taitava kirjoittaja kirjoittaa useilla eri nikeillä ja vaihtaa tyyliä tarpeen mukaan.

Voit pitää tuon Brynolfin, minä en sitä tarvitse. ;)))

Saanko myös Vt.Valuuttakauppiaan? Pliis, pliis, pliis?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6526
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1247
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe