Suurimman osan miehistä sänkyyni, jos vain haluaisin. Ei väliä olisiko varattu tai kuinka hyvännäköinen tai koulutettu tahansa. Jotain hollywoodtähtiä ei lasketa, vaikka joitain sellasiakin varmaan saisin. Kaikki luulee, että se on se ulkonäkö joka vain tekee haluttavaksi, mutta ei se todellakaan ole vain se. En nyt olekaan mikään suohirviö, mutta en kyllä mikään kaunotarkaan. Olen kyllä silti sellanen näyttävä vaikka olisin perunasäkki päällä. Miehet katsoo mua kaduilla vaikka olisin pieruverkkareissa ja pipo päässä, eilenkin yksi melkein kaatui pyörän kanssa kun vilkuili mua kun olin tupakilla x) katsoi ensin kerran nopeaa sitte silmät suurena kääntyi vielä katsomaan ja pyörä horjahteli. Hahahha
Saisin tällaisenakin
22
<50
Vastaukset
- good4u
Ehkä sä olet sellainen hyvännäköinen ihminen, kenties myös suht nuori. Jos edelliset kriteerit täyttyvät, miehet eivät ole kovin valikoivia, heh. Ottaisivat sinut sänkyyn, mutta ottaisivat samoin perustein aika monen muunkin.
- savutonm
Mä en tupakoivista naisista pidä.
Naiset hirnuvat kun näkevät minut....
- taasHorjahdin
hihhhihhhihhhhhhi:D Anne hirnuu vaikka ei edes näe Ristoa:) Pelkkä ajatus Ristosta saa Annen horjumaan
- Aloittaja_
Ristonkin saisin heti, kun vain vinkkaisin. Unohtuis Annet saman tien.
- OlenRistoolenmurskana
Aloittaja_ kirjoitti:
Se olisikin hyvä, ett Risto alkaisi kuukausitolkulla mouruta vaikka sun perässäsi... hihhih! ;)
- RistoOnMerkattuMulle
Aloittaja_ kirjoitti:
ET VIE MINUN RISTOA KYLLÄ!!! Niin ettäs tiedät. Pidän kynsin hampain Ristosta kiinni ja taistelen hänestä viimeiseen hengenvetoon saakka! Mene sinä apee muita liehitteleen, mutta Riston kyllä jätät rauhaan. Niin. Ettäs tiedät.
- inyourdreamsmaybe
Pim! Ja sitten heräsit ja päätit kirjoittaa toiveunesi ikävä-palstalle :D
- Aloittaja_
Arvasin, että tulee näitä. :) Ei ole syytä olla kateellinen.
- EN_NUSSI
IHMISET ON APINOITA
- nainenKysyy
Mietin, että mitä nauramista tuossa on. Eikö tuo ole ennemminkin hellyyttävää?
- Aloittaja_
No sitä se olikin, mutta oli se vähän hassuakin. :)
- Edellinen
Ahaa, nyt ymmärrän. Ajattelinkin, että nauroitko ivallisesti, mutta tosiaan ei ollut siitä kyse. Onhan se hassua. Me naisetkin joskus syyllistymme tuohon samaan. Kokemusta on siitä, kuinka tavarat tippuneet käsistäni, kunolen ollut niin hädissäni. Heh...
- EiSiideriValaille
Ok kiitos tästä informaatiosta.
- Aloittaja_
Voi voi. Just sellaset jotka haukkumalla koittaa todistella ettei muka kiinnosta, on niitä helpoimpia. Välinpitämättömyys on merkki siitä ettei aidosti kiinnosta. Viha ja rakkaus kulkee käsikädessä. Eli se kiusaa, joka tykkää.
- reikäseon
Aika kylmä totuus, mut nii rumaa naista ei olekaan etteikö joku pervo pillun puuttessa naisi.. eli joutavaa tuo teidän naisten retostelu miesten saamisesta :D
viisas pääsee vähemmällä.
- jos_haluaisit_niin
sulla pitäis sitte olla tosi iso sänky
- kkvffgjlökf
Tiedän pari tämmöistä. Toinen on fitness alalla ja toinen mamma lomalla mutta omas hyvät tissit. Saivat kuulemma pojat hullaantumaan ja vihaisiksi pakeista.
- nbcdgjlllf
Kauniit hyvä kroppaiset naiset saavat paljon vihaa osakseen. Kyllä se Emmi siitä. Ja samoin Maria.
- laatueimäärä
Naiselle ei ole mikään ylpeydenaihe, että saisi lähes kenet tahansa sänkyyn, koska miehille kelpaa lähes kuka tahansa!
- Herätyyyyyyyyyys
Olet vain hyvin itseriittoinen ja kuvittelet liikaa itsestäsi. Herää jo ja tule maan pinnalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522