Saisin tällaisenakin

927381p9236

Suurimman osan miehistä sänkyyni, jos vain haluaisin. Ei väliä olisiko varattu tai kuinka hyvännäköinen tai koulutettu tahansa. Jotain hollywoodtähtiä ei lasketa, vaikka joitain sellasiakin varmaan saisin. Kaikki luulee, että se on se ulkonäkö joka vain tekee haluttavaksi, mutta ei se todellakaan ole vain se. En nyt olekaan mikään suohirviö, mutta en kyllä mikään kaunotarkaan. Olen kyllä silti sellanen näyttävä vaikka olisin perunasäkki päällä. Miehet katsoo mua kaduilla vaikka olisin pieruverkkareissa ja pipo päässä, eilenkin yksi melkein kaatui pyörän kanssa kun vilkuili mua kun olin tupakilla x) katsoi ensin kerran nopeaa sitte silmät suurena kääntyi vielä katsomaan ja pyörä horjahteli. Hahahha

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • good4u

      Ehkä sä olet sellainen hyvännäköinen ihminen, kenties myös suht nuori. Jos edelliset kriteerit täyttyvät, miehet eivät ole kovin valikoivia, heh. Ottaisivat sinut sänkyyn, mutta ottaisivat samoin perustein aika monen muunkin.

      • savutonm

        Mä en tupakoivista naisista pidä.


    • Naiset hirnuvat kun näkevät minut....

      • taasHorjahdin

        hihhhihhhihhhhhhi:D Anne hirnuu vaikka ei edes näe Ristoa:) Pelkkä ajatus Ristosta saa Annen horjumaan


      • Aloittaja_

        Ristonkin saisin heti, kun vain vinkkaisin. Unohtuis Annet saman tien.


      • OlenRistoolenmurskana
        Aloittaja_ kirjoitti:

        Ristonkin saisin heti, kun vain vinkkaisin. Unohtuis Annet saman tien.

        Se olisikin hyvä, ett Risto alkaisi kuukausitolkulla mouruta vaikka sun perässäsi... hihhih! ;)


      • RistoOnMerkattuMulle
        Aloittaja_ kirjoitti:

        Ristonkin saisin heti, kun vain vinkkaisin. Unohtuis Annet saman tien.

        ET VIE MINUN RISTOA KYLLÄ!!! Niin ettäs tiedät. Pidän kynsin hampain Ristosta kiinni ja taistelen hänestä viimeiseen hengenvetoon saakka! Mene sinä apee muita liehitteleen, mutta Riston kyllä jätät rauhaan. Niin. Ettäs tiedät.


    • inyourdreamsmaybe

      Pim! Ja sitten heräsit ja päätit kirjoittaa toiveunesi ikävä-palstalle :D

      • Aloittaja_

        Arvasin, että tulee näitä. :) Ei ole syytä olla kateellinen.


    • EN_NUSSI

      IHMISET ON APINOITA

    • nainenKysyy

      Mietin, että mitä nauramista tuossa on. Eikö tuo ole ennemminkin hellyyttävää?

      • Aloittaja_

        No sitä se olikin, mutta oli se vähän hassuakin. :)


      • Edellinen

        Ahaa, nyt ymmärrän. Ajattelinkin, että nauroitko ivallisesti, mutta tosiaan ei ollut siitä kyse. Onhan se hassua. Me naisetkin joskus syyllistymme tuohon samaan. Kokemusta on siitä, kuinka tavarat tippuneet käsistäni, kunolen ollut niin hädissäni. Heh...


    • EiSiideriValaille

      Ok kiitos tästä informaatiosta.

      • Aloittaja_

        Voi voi. Just sellaset jotka haukkumalla koittaa todistella ettei muka kiinnosta, on niitä helpoimpia. Välinpitämättömyys on merkki siitä ettei aidosti kiinnosta. Viha ja rakkaus kulkee käsikädessä. Eli se kiusaa, joka tykkää.


    • reikäseon

      Aika kylmä totuus, mut nii rumaa naista ei olekaan etteikö joku pervo pillun puuttessa naisi.. eli joutavaa tuo teidän naisten retostelu miesten saamisesta :D

    • viisas pääsee vähemmällä.

    • jos_haluaisit_niin

      sulla pitäis sitte olla tosi iso sänky

    • kkvffgjlökf

      Tiedän pari tämmöistä. Toinen on fitness alalla ja toinen mamma lomalla mutta omas hyvät tissit. Saivat kuulemma pojat hullaantumaan ja vihaisiksi pakeista.

      • nbcdgjlllf

        Kauniit hyvä kroppaiset naiset saavat paljon vihaa osakseen. Kyllä se Emmi siitä. Ja samoin Maria.


    • laatueimäärä

      Naiselle ei ole mikään ylpeydenaihe, että saisi lähes kenet tahansa sänkyyn, koska miehille kelpaa lähes kuka tahansa!

    • Herätyyyyyyyyyys

      Olet vain hyvin itseriittoinen ja kuvittelet liikaa itsestäsi. Herää jo ja tule maan pinnalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe