Multa lohkes puolet etuhampaista (rautahampaat) jalkapallopelissä kun törmäsin vastustajan maalivahtiin. Nyt kun näissä on se muovipaikka, väri on eri kun oikeassa hampassa ja nyt etuhampaitten välissä on pieni kolo, jota ei ennen ollut, ja hammas on kolmion muotoinen. Haluaisin laminaatit jo, että hampaanpuolikas ja muovipaikka olisivat saman värisiä, ja että koloa ei olisi. En jaksa odottaa että olen täysi-ikäinen. Kysyin hammaslääkäriltä viime kerralla, että saisinko ottaa laminaatit. Hän sanoi että pitää odottaa että kasvu loppuu. Sitten kysyin että voitaisiinko kolo ottaa pois hampaiden välistä, hän sanoi että niistä tulisi silloin liian leveät. Eihän mulla ees ollu siinä väliä kun oli vielä omat hampaat? Lääkäri sanoi että hampaat/tai leuka (En muista) vielä kasvaa. Jos mulla olis ollu viel omat hampaat, niin tulisiko hampaisiin rako, kun leukani kasvaa? Eihän?
Haluasin myös saada jotain tietoa, että miten laminaatin asennus tehdään.
Laitetaanko hammaslaminaatteja lapsille?
Semppa
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838