Oltii kahestaa mun poikkiksen kans ja makoiltii siin mun sängyl. No sit siin cudlailtii ja sit se ehotti et voitais tehä se nyt ku ei oo ketää muit kotona. Sit sanoin sille et ei ny ja se alko kyselee et miksei ja tollast. No olin siin sit aika hiljaa ja sit se vaa sano et no mitäs sit tehää? Lopult alettii kattoo yht leffaa eikä puhuttu mitää ja sit se vaa lähti. Nähtii viel illemmal uuestaa mut ei puhuttu kauheest mitää et kateltii vaa ulkoon kuuta ja suudeltii siin ja no sit mun piti mennä kotii. Aamul sain viestin mun poikkikselt et se jättää mut. Oltiin siis oltu vähä yli kaks kuukautta yhes ja ollaan 14 vuotiait. Mua ei sillee oikeestaa ees sureta tää ero et mun teki aluks mieli vaa itkee mut en niiku pystyny ku ei vaan pystyny. Ärsyttää vaa ku se jätti mut sen takii ku en halunnu/uskaltanu panna viel. Ja sit viel illemmal ku suudeltii vaik se varmaa ties jo et se haluu erota. Täst on ny viikko ja viime yön näin ihanan unen jos oltiin taas yhdessä. En ois halunnu herätä siit koskaa.
Jätti viestillä
Eronnut1
8
<50
Vastaukset
- poika.16
Joo noi 14 v paskiaiset on vaan sen seksin ja pillun ja perseen perässä jotta voisivat kehuskella kavereilleen...
- Väsyttää
Sä et kyl menettäny tollases jätkässä mitään :)
- poitsutäält
Unohda se jätkä niin pian kuin pystyt ja toivottavasti saat uuden ja paremman:)
- Mieshunt
Muista että tossa iässä jotnu jätkät on vaa tommosia. Elä suostu painostuksee. Hyviä jätkiä löytyy kyllä :)
T. 23V dude- PervoTT
Pervo
- onneaseuraavaan
luultavasti jatka olisi jattanyt vaikka olisitte tehneet sen. eli parempi noin pain.
- Naisten_rakastaja
Vittu mikä idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283