Sisäinen kauneus on paskaa.

vittumitäskeidaa

Näin on.
Rumien puolustuspuhe.
Suuri valhe, jota vain rumat ihmiset viljelevät.
Miten helvetissä on enemmän OK olla sitä mieltä että mieluummin sisäinen kauneus on parempi kuin ulkoinen? Jos arvostaa enemmän sisäistä kauneutta, on pinnallinen kusipää.
Vittu sentään, jos ootte rumia niin ootte rumia. Meen mieluummin treffeille sen nätin tytön kanssa ku jonku ees vähän ruman horon joka perustelee itseään sisäisesti kauniiksi.
Lähtökohta on se, että nainen tai mies on hyvännäköinen. Sitten vasta katsotaan sitä ns sisäistä kauneutta.
Vituttavaahan on myös se, että sisäisesti että ulkoisesti rumat ihmiset vetoaa sisäiseen kauneuteen tms. Ihan ku se olis joku helvetin itsestäänselvyys että ruma ihminen on sisäisesti kaunis. Myös kaunis voi olla sisäisesti kaunis.
Hetken selailin nettiä asian tiimoilta ja tosiaan, täällä on ne kaikki rumimmat valittamassa siitä kuinka sisäinen kauneus on kaiken A ja O.
Saatana.

28

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qaaaaaaakkj

      Huoh noniin taas kakarat vauhdissa...

    • QwertytrewQ

      "Jos arvostaa enemmän sisäistä kauneutta, on pinnallinen kusipää."
      Painuppas ny poika päikkäreille :)

      • Eimulmuut

        Nii eiköhän se mee JUST toisin päin :)


    • vittumitäskeidaa

      Oon 21v eikä kanta oo muuttunu mihkään vielä.
      Mut tehää nii et sä voit naida niitä läskejä, kyllä mulle hyvänäköset passaa. Niitähän muuten riittää.

      • QwertytrewQ

        Sä et älynny sun mokaas vieläkää... Jos arvostaa enemmän ulkoista kauneutta, on pinnallinen kusipää :D Ja luulekkos tosiaan et sä tolla luonteella tuut ketään muuta saamankaan ko jonku tyhjäpään, niitäki muuten riittää :)


    • vittumitäskeidaa

      Ainiin, mä unohdin. Et sä niitä hyvännäkösiä saiskaan, buah.

    • vittumitäskeidaa

      Joops, tällä luonteella aijon iskeä ne kauniit tyhjäpäät, joiden kanssa seksi on 100x parempaa kuin 150kiloisen ryhävalaan kanssa. :)

      • sen.kun.meet.iskeen

        Entä sitten, ketä kiinnostaa?


      • mistästiiät

        Mun kokemuksen mukaan kyllä sekä niitten kauniitten tyhjäpäitten sekä niitten vähemmän kauniitten tyhjäpäitten kans seksi on ihan yhtä hyvää ;) Ei se oo se ulkonäkö vaan ne taidot katos.


    • vittumitäskeidaa

      Aivan.. huomasin vasta juuri, eli jos arvostaa ulkonäköä, on pinnallinen kusipää.
      Darran piikkiin.

    • vittumitäskeidaa

      Varmaan sinua, kun joudut itse naimaan niitä läskejä.

    • millävitunlogiikalla

      Eli jos saisit valita, ottaisit mielummin tyttöystäväksesi ilkeän, sinulta vain seksiä haluavan, pinnallisen, muista paskaa puhuvan tyrmäävän upean näköisen kaunottaren kuin kiltin ja hauskan, sinua rakastavan arkisemman näköisen tytön?

      • Alfayksilö

        Ehdottomasti, lupaan jätttää ne läskit sinulle.


      • Eimulmuut

        Ei ihanan ihmisen tarvi olla erityisen läski mutta ei erityisen kauniskaan. Meinaan, ite haluan sellaisen jonka kanssa suhde kestää, sen kaa on helppo puhuu ja se on fiksu ja ystävällinen. Tän kaa meil on kauan iloo toisistamme ja voidaan pitää hauskaa, koska meil on paljon yhteistä. Tottakai suhteen sisältö on tärkeämpää kuin miltä muija näyttää ulospäin. Vaan sä tiedät nii hyvin mitä se on sisältä ;)


    • Ei.jumalauta

      Tämän keskustelun aloittaja on aika tyhmä ihminen. En voi sanoa että kaikki ihmiset jotka väittävät olevansa sisäisesti kauniita olisivat mutta tää on ihan liian idioottimaista. Täällä yks idiootti valittaa että muut ovat lihavia ja käyttäytyy kuin 12 vuotias. Yritätkö mahtavilla sillä että panet jotain kauniimpaa tyttöä ja mitä nää sun ärsyttävät servausyritykset oikeen on? On ärsyttävää että ihmiset luulee olevansa parempia kuin muut sen takia että heillä on enemmän kokemusta sängyssä. Sitten täällä pyörii ihmisiä jotka sanovat että toinen ei saa kirjoittaa tänne koska hän on kristitty uskovainen. Mikä tämä logiikka on? Tietenkin täällä on myös ihan normaaleja tyyppejä. Ihmiset ei kaikki jaksa kerskua sillä että sain tänään tolta ja tolta pesää. Jos haluut kerskuu jollekin niin mene vaikka puhuu kavereilles ei täällä ketään kiinnosta.

    • asiastatietävä

      Oikean sisäsen kauneuden yleensä huomaa ihan itte kun ihmistä vähän aikaa kattelee, näytti hän sit miltä tahansa ja sellasta kauneutta kyllä osaa rakastaa oikeesti. Sen huomaaminen vaan tulee vähän ns. "kuudentena aistina". Mut jos alkaa rageemaan ja elvistelemään tällä "sisäsellä kauneudella" jonkun aktivistihihhulin tapaan, niin on se ainakin mulle ehdoton turn-off, oli kyseessä Miss Suomi tai Jabba the Hutt.

      Ja tähän asiaan vielä, sisäistä kauneutta kyllä on KESKIMÄÄRIN enemmän vaatimattomamman näkösillä kuin kauneimmilla, koska kauniit saa asioita KESKIMÄÄRIN helpommalla ja se kyllä nousee päähän, trust me! Ja painotan sanaa "keskimäärin", ettei joku 25v vanhapiika tule valittamaan yleistyksestä tms. saishesta ja aja foorumimuijia lappaamaan paskaa meikäläisen niskaan täysin turhaan. Eli molemmissa on sisäisestikin kauniita, mutta KESKIMÄÄRIN enemmän näillä "Jumalan suosimilla" on myös kumppaneita tai ainakin kumppaniehdokkaita kolmetoista tusinassa - ihan syystä! Eli sellaisen kultakimpaleen saaminen on todella hankalaa, lähes mahdotonta, ellet itekin ole sellainen (mut jos sulla on käynyt hillitön tuuri ja oot saanut sen, hatunnostoni).

      Ja mitä alottajaan tulee, hän tuntuu olevan sellainen 15-17v pinnallinen neitsythokari tai sitten neitsytsetä joka purkaa kiukkuaan täällä. Kolmas mahdollisuus toki on että olet komea, menestynyt ja "ajanut" kymmeniä muijia elämäsi aikana, ja siks olet alkanut pitää naista itsestäänselvänä kuoren takia valittavana seksiobjektina jonka takia sinusta on tullut tuollainen (kirjoitustyylistä päätellen selvästi poika. tunnistan mieskirjoitustyylit vaikka missä, sillä olenhan itsekin sellainen). Ai, luin yhden viestisi ja sanoitkin olevas 21v?!

      Alkaa ihan käydä sääliksi puolestasi, tuo olis ymmärrettävää vielä joltain kymmenenvanhalta wnb-jonnelta, mut jos joku muija kuulee KAKSIKYMMENTÄYKSI-VUOTIAAN MIEHEN huutelevan tämmöisiä, voin taata että pesänsaanti ja mahollisuudet naismaailmassa stoppaa kuin kiviseinään - niin "siltä vähän rumalta horolta" puhumattakaan sitten siitä kauniista muijasta. Etkä ole tajunnut asiaa ees noin vanhana! Alan pikkuhiljaa tajuta miksi suomiukkoa pidetään sikana :/...

      • sesamaheebo

        "Jumalan suosimalla" tarkoitan sitten sekä sisäisesti et ulkosesti kaunista


    • Alfayksilö

      Oho, sehän osu ja uppos.
      Tosiaan ikää on 17-vuotta ja oon silti saanut enemmän ku tuut saamaan seuraavaan 20 vuoteen.
      Läskeihin en koske, en pitkällä tikullanikaan.

    • stanakunolettyhmä

      Tiedän kuules paljon kauniita naisia jotka vain luulevat olevansa rumia. Mitäs siihen sanot.

    • nimimerkillä_tylsää_on

      Oon ihan helkutin ruma kasvoista, mutten koskaan perustele sitä sillä et oisin muka sisäisesti kaunis. Mitä järkeä siinä on, tai siis mitä muut ihmiset siitä saa, mitä mä siitä saisin? Eikä vittu ois ees kaikissa tilanteissa totta et oisin "sisäisesti kaunis" koska suutun aika nopeesti.. Kyllähän sitä voi olla sisäisesti kaunis, vaikkei olisikaan ulkoa kaunis, mutta ise voin rehellisesti sanoa olevani mielestäni ruma ilman järkyttävää meikkikerrosta josta tuleekin joskus huomauttelua, mutta tulin kerran ilman meikkiä kouluun ku nukuin pommiin niin kaikki katto mua sillä "iha sairaan ruma yksilö"-katseella. Ja en väitä olevani sisäisesti kaunis, ja vaikka olisinkin, en perustele rumuuttani koskaan sillä että "no mä oon kyl hei sit sisäisesti kaunis." Näin mulla.

    • Anonyymi

      Turha kyl vastata tähän mitään kun tätä on kirjoitettu vuonna 2015 ja nyt on vuosi 2021.😅 Vastaan silti. Mitä järkeä tuossa hommassa on? Ei mitään! Siinä oli mun vastaus.

      • Missä hommassa? Ai tuossa body-positive nuoret hautaan 40v verenpainetaudin vuoksi -hommassa? Sairasta kun jaetaan nuorille disinformaatiota mikä voi riskeerata heidän terveydensä ja elämänlaatunsa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe