Forenom on vuokrannut käyttöönsä Lahdessa ja Nastolassa kerrostaloista hotellitoimintaa varten asuntoja. Osa vuokrattu taloyhtiöiltä osa yksityisiltä omistajilta. Lahdessa ilmennyt näissä asunnoissa melkoisia järjestyshäiriöitä. Samoin Nastolan asunnoissa. Ketä näissä Hotelli asunnoissa majailee? Nastolassa ainakin näyttää olevan kovin kummallisista väkeä! Hotelli ja Palvelualalla täytyy myös kirjata yöpymiset ja näin. Järjestys säännöt koskee myös heitä. Miten on Toimitusjohtaja Johannes Kangas Forenom? Outoa muutenkin kun tietää yöpymiskatteen olevan melko huono koko maassa saati Nastolassa.
Forenom Nastola
3
225
Vastaukset
- huijareita
Forenom on ihan huijari firma. Kovat vuokrapyynnit ja kun ei saa sitten vuokrattua asuntojaan, vuokraa niitä ihmisille jotka eivät muualta saa asuntoa. Siis niille joille yhteiskunta maksaa asumisen. Niitä vuokrataan myös matuille ja taas yhteiskunta maksaa törkyhintaa asunnoista. Pelkkää negatiivistä kuulee ko puljusta.
- varma.tieto
Onnea Nastolalle. Lähiaikoina Forenomin asunnot tyhjennetään ja tilalle tulee irakilaisia ja somaleja.
t. "varma tieto" - Anonyymi
Välttäkää Forenomia. Nyt niillä on uusin villitys jättävät sopimuksen mukaiset takuumaksut palauttamatta vuokra ajan jälkeen. Salakuvaavat ja nauhoittelevat kameroilla asukkaitten asuntoja ja julkaisevat netissä intiimejä kuvia asukkaista. On jopa kiristettykin joitain jotka erehtyivät Forenomin vuokralaisiksi. Poliisille tihkuu rikosilmoituksia joka päivä. Oikeudenkäynnit ja korvausvaatimukset tälläistä rikollista Forenomia vastaan on aikaa vievää ja kallista. Lukekaa ihmiset lukekaa valistusta tästä
https://forenom-kokemuksia.blogspot.com/2019/09/karvaita-kokemuksia.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611