cathy pacific

huhuhuh

Onko kukaan muu hullu matkustanut Bangkokiin Hongkongin kautta? Kokemuksia? Menemme joukukuussa ja jännitän miten Hongkongissa ehtii vaihtaa konetta kun aikaa on vain 55min.

14

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100halvempiNytStressaat

      Miksi niin lyhyellä vaihto ajalla.

    • Minä olen matkustanut Cathayllä Hong kongin kautta, vaihtoaikaa taisi olla pari tuntia, seuraava lähtö Cathayllä reilun kahden viikon kuluttua. 55 minuuttia ei ole ongelma, koska kaikki lienee lentolipussasi samassa lipussa, Hong kongin lentokentällä kaikki toimii, jos kone on myöhässä, siirtävät sinut seuraavalle tai majoittavat hotelliin vaihto lienee samasta terminaalista. Onko painorajasi 30 kg? Otatko lentopisteesi Finskille (minä ainakin)? Oletko varannut paikat Cathayn sivuilta? Ei tarvii olla hullu, jos lentää Hong kongin kautta, lentohinta on halvempi voi vaihtaa lentoa tai peruuttaa lennot lisämaksusta.

    • Lisäys: Hong kongissa on odottamassa useampi virkailija kylttien kanssa matkailijoita, joilla on kiireinen vaihto.

    • cathay

      hei hyvin kerkiit, älä murehdi, ennen honkkariin lennettiin bankokin kautta finskillä... se on ammattimaista toimintaa, se onnistuu...

    • cathay

      cathay on mukava yhtiö, ruoatkin saat valita listalta ja juomat ilmaisia,,, paljon parempi kuin.... :)
      Tutki vaan et saat paikat vierekkäin, automaattisesti ne ei tuu, aina ollu ryhmän paikat ympäri konetta... en ymmärrä niiden logiikkaa...

    • huhuhuh

      Kiitos hyvistä vastauksistanne. Lennämme 3.12. Pariisi-Hongkong ja tuli hyvä mieli viesteistänne. Istuinpaikatkin on varattu.
      ihanaa kun on olemassa täällä järkeviä vastaajia, lämmin kiitos

    • kajchi

      Jäi nyt epäselväksi onko kyseessä Finnairin lento Hong Kongin kautta ?
      Suomesta lähtiessä tuosta reitistä ei ole muuta hyötyä kuin , että se on kalliimpi kuin suora.
      Sen sijaan Bangkokista tullessa voi välttää kärvistelyn suorasta päivälennosta koukkaamalla Hong Kongin kautta ja siirtyy sieltä yölennolla Helsinkiin.
      Pitkät kaukolennot päiväsaikaan ovat ainakin minun sielulle yhtä myrkkyä. Yöllä saa sentään nukuttua.

      • Kyllä se ON Cathayn lento eikä Finskin lento Hong kongiin, Finskillähän on suora lento Bangkokiin. Oma lähtöpäivänäni on Finskin lento Bangkokiin myyty loppuun.


    • 34343434

      Kyllä olen kun Finnairilla oli lakko muutama vuosi sitten.

    • justpoikkesin

      Matkustin juuri Honkkariin Cathylla, paras tähänastisista lentoyhtiöistä. Honkkarissa kannattaa näyttää lippua kysellä heti kun epäselvää. Neuvovat mielellään. Helkkarin suuri lentokenttä monessa kerroksessa todennäköisesti joudutte käyttämään alakerran junaa siirryttäessä oikealle portille. Jatkoyhteydet kannattaa vilkaista lentokoneessa istuimen näytöstä, samasta voi seurata ilmaisia elokuvia.

      • Minä olen joutunut kiertämään Hong kongin kentällä pitkän matkan, kun piti vaihtaa Cathayn koneesta Finskin yölennolle mutta kun vaihdoin konetta Cathayltä Cathaylle se vaihto meni sujuvasti. Ensi torstaina tutkitaan vielä tax freessä kirkkaitten hintoja, oli viimeksi edullisia mutta viinit olivat kalliita. Otitko justpoikkeava Finskin pisteet, voi ropissta iloisesti? Minä ainakin otan


    • CP-

      siis jos olet ottanut cathayn lennon hki-pariisi-hongkong-bkk lennetään alku sinivalkoisin siivin, honkkari on selkee kenttä ja vaikka junalla juodut vaihtamaan terminaalia sekin on jees... kirkkaat ja tummat on sielä älyhalpoja, kandee ostaa, yleensä viskeissä tarjouksia ja kylkiäisiä... :) hyvää matkaa, gathay on hyvä

      • Thaimaassaollaan

        Menomatka Finnair/Cathay suoritettu, yhdellä pätkällä HKG-BKK ei paikka pitänyt, kaksi tuntia oli todella lyhyt vaihtoaika Hong kongissa, sai tehdä nopeasti siirron Bangkokin lennolle, oli todella hiljaista väkeä Lontoon ja Hong kongin välillä, Hong kongissa en edes kerkinyt tax free myymälään. Minulle tapahtui ensi kerran: matkalaukkuni tuotiin majapaikkaani vuorokautta myöhemmin. Mutta ei valiteta, hinta on lentomatkalle ja siitä tulee hyvät lentopisteet Plussaan


    • PEKKASK

      HYVIN EHTII!!!

      KONE ON HEMMETIN HYVÄ.
      RUOKAA SAA NIIN PALJON KUN HALUAA LISÄÄ, SAA...LIMPPAA JA KALJAA NIIN PALJON KUN HALUAA...EIKÄ VITTUMAISIA KATSEITA MITÄ SAA FINNAIRIN KONEESSA.







      KONEEN PENKIT ON SNADISTI KAPEAMMAT KU FINSKILLÄ, MUTTA KÄÄNTYY LÄHES MAKUU ASENTOON NORMI LUOKASSA!!!!!!!


      LEFFA TARJONTA OLI SURKEE, MUTTA USB LATURI PENKEISSÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe