Diiva vai ei ?

onvaiei

Asteikolla 1 - 10 miten Diiva Tapsa mielestänne on ?

9

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläon

      Miesdiivat ovat ne pahimmat. Miesdiiva on aina negatiivinen. Naisdiivat voivat olla diivoja joko positiivisessa tai negatiivisessa merkityksessä. Esimerkiksi positiivisia naisdiivoja ovat mm Joan Collins ja edesmennyt Ella Eronen. Negatiivisiin kuuluu mm Hannele Lauri. MUTTA vastaus kysymykseesi: Tapanille täysi 10 (kymppi). Nuff said.

      • Ei Tapsa ole ollenkaan diiva. Kun puhutaan esim. diivoista artisteista ne on sellasia jotka vaatii mm. keikoilla jotain erityiskohtelua. esim. Jennifer Lopezin vaatimuksia on ,että takahuone täytyy olla täysin valkoiseksi sisustettu. Tapsalla ei ole mitään tollasia ihme vaatimuksia.
        Sitäpaitsi diiva-sanaa käytetään kyllä lähinnä vain naispuolisista henkilöistä.


      • kylläon

        Niin, diivalla on yleensä tarkoitettu naisia mutta viimeaikoina on puhuttu myös miesdiivoista. Usein tällaiset ovat (naismaisia) miehiä jotka järjestevät kohtauksia. Sillä on nimenomaan pyritty kritisoimaan ky kaksilahkeisia. Näitähän on monia. Esim Justin Bieber, Elton John....

        URBAN DICTIONARYn määritelmä miesdiivoista, engl. male divas:
        "A male diva is a man who acts like a woman: he is emotionally demanding, creates unnecessary drama, fusses over his appearance, and wants to be the center of attention."


      • Älä_lässytä_Justiinax
        Justiinax kirjoitti:

        Ei Tapsa ole ollenkaan diiva. Kun puhutaan esim. diivoista artisteista ne on sellasia jotka vaatii mm. keikoilla jotain erityiskohtelua. esim. Jennifer Lopezin vaatimuksia on ,että takahuone täytyy olla täysin valkoiseksi sisustettu. Tapsalla ei ole mitään tollasia ihme vaatimuksia.
        Sitäpaitsi diiva-sanaa käytetään kyllä lähinnä vain naispuolisista henkilöistä.

        Onpas! Vaatii mm. purppuran tai pinkin väristä wc-paperia, oman äänieristetyn p*skahuusin joka on 100 % desinfioitu edellisen käyttäjän jäljiltä. Lisäksi oman miespalvelijan ja mieshierojan. Joka kerta, joka paikassa. Niin Helsingissä kuin Taka-Hikiällä. ja tämä on vain jäävuoren huippu. Kyllä Kansa tietää....


    • lyhyesti

      10.

    • Täyden.Kympin.Tapsu

      Ja kymmenen pistettä menee Tapsa Kansalle! Onnittelut!

      • Eurovision

        Hahaa! Toi oli hyvä. Ja....:
        This is London calling. Hjuvaa ildaa Hellsinki! Our 10 points go to.... TAPANI KANSA !
        (aplodeja).
        Thank you and goodbye. Kiidos


      • huvinsakullakin

        Hahha vaan. Onpas hauskaa. Kyllä nyt on näköjään Tapsan mollaajat auliisti jakelemassa kymppejä Tapsalle... noh hyvä , että edes jostain. Voisi sitten kyllä laittaa jotain perustelujakin mutta se lienee turhan vaativa toimenpide noille laholatvoille.


    • noniinnoo

      Jotain venäläisiä miesjääkiekkolijoita sanotaan diivoiksi, kun ne on vähän sellasia taiteiljapersoonia ja siten joskus oikuttelee, eli jos sillätavalla kun ajattelee niin ,ehkä Tapsakin on sitten vähän diiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe