Gynekäynneistä

milla76

Ootteko koskaan joutunu sellaiseen että harjoittelija olisi ollut tulossa seuraamaan teidän tutkimusta? Ootteko antanu tulla vai ette? Miksi? Jos olette niin miltä on se tuntui ja mitä ajattelitte kun tutkimuksessa olikin ylimääräinen ihminen tiiraileimassa teidän nivusia?

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppimassa

Opetussairaalan poliklinikalla voi hyvinkin tulla opiskelijoita (jopa useampia) seuraamaan tutkimusta. Se tutkiva lääkäri voi itse olla "harjoittelija" eli vielä opiskelija tai melko yleisesti erikoistuva lääkäri.
      Jotenkinhan niiden opiskelijoidenkin pitää oppia, enkä ole yleensä kieltänyt, joskin gynekologisissa tutkimuksissa ei ole ollut ylimääräisiä tutkimassa.
      Opiskelijoiden osallistumisesta voi kieltäytyä.

• oppivattekemäällä

Olen ajatellut, että vastuu on koko ajan sillä opettavalla lääkärillä. Olen antanut luvan opiskelijoille, koska se on ainoa tapa, jolla he oppivat tulevan ammattinsa.
      Jos opiskelija olisi ollut minulle tuttu mies, en olisi antanut lupaa (tämä vaara oli yhdessä vaiheessa)

• ihanormaaliatoimintaa

Sairaalassa on hyvin usein kandeja.

He eivät opi, kuin tekemällä.

• jostainpitääaloittaa

Yliopistosairaalassa on usein "ylimääräihmisiä" paikalla, tähän asti aina olleet naisia. Eipä niistä ole mitään haittaa ollut. Tosin jos olisi kovin monta kerralla, tai jos joutuisi oikein esitelmöinnin kohteeksi, niin se varmaan alkaisi häiritä.

• eionnistuse

Minä en halua ylimääräisiä silmäpareja toljottamaan.Muutenkin se käynti on niin inhottava juttu.

• ihanormaaliatoimintaa

Minut tutki mieskandi. Ihan hyvä hän oli.

Mulla oli keskenmeno sillon. Tästä on jo 15v aikaa.

Lääkäreitä ne kanditkin ovat.

• Niinhän_ovat

Mutta eivät vielä valmiita vaan vasta opiskelevat.

• hgfd

Onneksi meidän kunnassa asioidaan yksityispuolella. Ei ole koskaan ketään ylimääräisiä ihmisiä. Jotkut ei välitä mutta minä en voi suostua sellaiseen.

• Vanhempirouva

Oli komea nuori harjoittelija ja vielä tummaihoinen, en kieltäytynyt ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      3249
    2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2621
    3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      15
      2147
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      128
      1980
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      386
      1880
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1494
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      122
      1416
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1403
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      237
      1107
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      263
      1014
    Aihe