Gynekäynneistä

milla76

Ootteko koskaan joutunu sellaiseen että harjoittelija olisi ollut tulossa seuraamaan teidän tutkimusta? Ootteko antanu tulla vai ette? Miksi? Jos olette niin miltä on se tuntui ja mitä ajattelitte kun tutkimuksessa olikin ylimääräinen ihminen tiiraileimassa teidän nivusia?

9

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppimassa

Opetussairaalan poliklinikalla voi hyvinkin tulla opiskelijoita (jopa useampia) seuraamaan tutkimusta. Se tutkiva lääkäri voi itse olla "harjoittelija" eli vielä opiskelija tai melko yleisesti erikoistuva lääkäri.
      Jotenkinhan niiden opiskelijoidenkin pitää oppia, enkä ole yleensä kieltänyt, joskin gynekologisissa tutkimuksissa ei ole ollut ylimääräisiä tutkimassa.
      Opiskelijoiden osallistumisesta voi kieltäytyä.

• oppivattekemäällä

Olen ajatellut, että vastuu on koko ajan sillä opettavalla lääkärillä. Olen antanut luvan opiskelijoille, koska se on ainoa tapa, jolla he oppivat tulevan ammattinsa.
      Jos opiskelija olisi ollut minulle tuttu mies, en olisi antanut lupaa (tämä vaara oli yhdessä vaiheessa)

• ihanormaaliatoimintaa

Sairaalassa on hyvin usein kandeja.

He eivät opi, kuin tekemällä.

• jostainpitääaloittaa

Yliopistosairaalassa on usein "ylimääräihmisiä" paikalla, tähän asti aina olleet naisia. Eipä niistä ole mitään haittaa ollut. Tosin jos olisi kovin monta kerralla, tai jos joutuisi oikein esitelmöinnin kohteeksi, niin se varmaan alkaisi häiritä.

• eionnistuse

Minä en halua ylimääräisiä silmäpareja toljottamaan.Muutenkin se käynti on niin inhottava juttu.

• ihanormaaliatoimintaa

Minut tutki mieskandi. Ihan hyvä hän oli.

Mulla oli keskenmeno sillon. Tästä on jo 15v aikaa.

Lääkäreitä ne kanditkin ovat.

• Niinhän_ovat

Mutta eivät vielä valmiita vaan vasta opiskelevat.

• hgfd

Onneksi meidän kunnassa asioidaan yksityispuolella. Ei ole koskaan ketään ylimääräisiä ihmisiä. Jotkut ei välitä mutta minä en voi suostua sellaiseen.

• Vanhempirouva

Oli komea nuori harjoittelija ja vielä tummaihoinen, en kieltäytynyt ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      344
      6857
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4843
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      29
      1947
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1762
    Aihe