Minulla on lähes 15v kissa, joka muutama viikko sitten ensimmäistä kertaa "osoitti kiintymystään" torkkupeittooni, joka yleensä on jemmassa. Nyt jäi unien jälkeen sängylle. Naukui kuin pieni pentu, lutkutti peittoa ja tarpoi. Pian teki saman vaatemytylleni.
Mistähän mahtaa olla kyse?
Vanha kissa alkanut tarpomaan ja imemään
3
196
Vastaukset 3
- Mirrru
Useimmat vanhukset alkavat käyttäytyä vanhoina kuin vauva, käpertyvät sikiöasentoon yms. Ehkä sama koskee sinunkin kissaasi? En ole niin hyvä näissä kissa-asioissa, mutta se kuulostaa loogiselta.
- seurakissa
Meilläkin 18v. kissamummo on muuttunut; haluaa nukkua sylissä tai ihan kyljessä kiinni, "lypsää" tassuillaan ja nuolee käsiä, kun sitä silittelee. Luulee kai olevansa taas pentu?
- Katzi
Mielihyvää kait ja huomionkipeyttäkin vähän.
Omakin, reilu 6v kissatäti tekee samaa. Mä puhun tuota tarpomista leipomisena.
Etsii sen isoimman ja pehmeimmän vaate-/peittokasan ja sitten leipominen alkaa. Naukuu samalla kovaan ääneen. Sitten pitää rapsutella ja kehua kauniiksi tytöksi, niin rauhoittuu ja tuntuu ainakin olevan mielissään ja alkaa maate:D
Aika hassuakin käytöstä, mutta ihan normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531454Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211109- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21509- 27500
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423