meikkivoide pilaa ihon

jaikääon15

Mun iho on suht hyväs kunnos, muutama näppy välillä ilmestyy nassuun mut ei niitä paljoo oo. En haluis pilata mun ihoo ja oon kuullut meikkivoiteen käytön pilaavan ihon. Pitäneekö tää paikkansa? Huolestuttaa vaan kun kuitenkin just päivittäiseen meikkiin kuuluu semmone maybeline dream matte mousse koska se tasottaa ihon sävyy ja peittää sit ne muutamat näpyt siihe viel puuterii päälle ettei kiillä ku nenä tykkää kiiltää :/
Ja onks se totta et herkkujen syönti lisää iho-ongelmia kun mun tekee niin paljon aina mieli syyä hyvää, mut säästän aina rahani koska haluisin täydellisen ihon nii en uskalla syyä ku harvoin?

3

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikutustaon

En ole asiantuntija, mutta luullakseni meikkivoiteen ei pitäisi vaikuttaa ihosi kuntoon mikäli peset sen joka ilta huolellisesti. Jos jätät meikit naamaan yöksi niin siitä voi olla iholle haittaa. Sokeri on aivan turha aine eikä sitä ole terveellistä mässyttää liiaksi, hampaiden, ihon ja kilojen vuoksi herkut olisi parempi jättää vähemmälle. Jos syö paljon rasvaista ruokaa, on naamakin rasvainen ja finninen. Tosiaan itselläni iho ainakin parani huomattavasti kun lopetin limsan ja hampurilaisten syönnin kokonaan, nyt en oo 3 vuoteen niitä syöny/juono yhtään.

• Myopinion

Oman kokemuksen mukaan meikkaaminen pahentaa kasvojen ihoa Koska meikki tukkii ihon pinnan niin ettei se voi hengittää kunnolla ja myös rasvottuu. Ja miksi pitäisi meikata jos on hyvä iho? Jos omistaa vaaleat kulmakarvat ja ripset niin voihan niille tehä jotain mutta jos on sileäihoinen niin ei sitä kannata pilata meikillä.
      Mutta jos haluaa meikata, niin kannattaa valita laadukkaita tuotteita ja huolehtia myöskin, että esim. pesee meikit pois yöksi.

• Jos sinulla on suhteellisen hyvässä kunnossa oleva iho, olet varmaan sievempi ilman meikkiä. Nuorta tyttöä ei ainakaan vahva meikki kaunista juuri koskaan. Arkena voit jättää kokonaan meikkaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe