18, 11, päivänä muistakaa viikset
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/kohta-se-tulee-harrasta-seksia-viiksekkaan-miehen-kanssa-paivaa-vietetaan-tassa-kuussa/5537154
Viiksekäs ja muita päiviä
6
<50
Vastaukset
Hitsi vie, mistä mä nyt sen viiksekkään tähän hätään hommaan.
Ehtiskö viikset kasvaa siihen mennessä, no viikset ne on pienetkin viikset.
Onneksi on pari viikkoa aikaa. Täytyisihän sitä vähän treenata etukäteen.- 1eero
Älä huoli mulla on viikset ja partakin siitä vaan viikseen vetämään.
1eero kirjoitti:
Ihanaa eero, miehen teko, pelastat poloisen naisparan tästä pahasta pälkähästä. Sinuun voi aina luottaa.
1eero kirjoitti:
Voe, kuules iero kun minua jäi vaivoomaan, että missä ihmeessä myö ollaan tavattu, tavattu myö kyllä ollaan, oikeen kun uattelen, niin oisko tuo ollu kaappahallissa truben kahvilassa, siellä aena kuopiossa käyessäin piipahan, on niin mahottoman hyvät vehnäset siellä, voe että,
vai oisko tuo ollu puijon kisoissa tai väenölän niemellä juhannusjuhlissä, vai ihanko kupsin pelissä, paremminki kylläkii jiäkiekkoa kahtomassa, siitä kapasesta, isästä ja poejasta, niin tykkään,
suattohan se olla siellä tammimarkkinoella, karvahatut piässä siellä teltassa kahvia suatettiin yhessä ryystää, niin tai kesällä siellä sataman puolella viinijuhlissa, pikarit käessä nojattiin korkeesee pöyäntapaseen ja niin haikeena musiikkia kuunneltiin, voe että ol romantikkoo sillon pelissä,
nyt minä sen muistan, siellähä myö kyssissä, muistako, vierekkäin, sinä minun oikeella puolella ja minä sinun vasemmalla puolela niissä rekliineissä toppatuoleissa istuttiin ja luahattiin ja yhteen iäneen voivoteltiin, mikä ihme meitä niin verskiä ja reippaita inmmeisiä oikein vaevoo, kun aena jostain kolottaa ja kivistää, voe hyvä ihme, siitähän myö sitten yhtä jalakoo röntkeniin lähettiin.- 1eero
rosaliiin kirjoitti:
Voe, kuules iero kun minua jäi vaivoomaan, että missä ihmeessä myö ollaan tavattu, tavattu myö kyllä ollaan, oikeen kun uattelen, niin oisko tuo ollu kaappahallissa truben kahvilassa, siellä aena kuopiossa käyessäin piipahan, on niin mahottoman hyvät vehnäset siellä, voe että,
vai oisko tuo ollu puijon kisoissa tai väenölän niemellä juhannusjuhlissä, vai ihanko kupsin pelissä, paremminki kylläkii jiäkiekkoa kahtomassa, siitä kapasesta, isästä ja poejasta, niin tykkään,
suattohan se olla siellä tammimarkkinoella, karvahatut piässä siellä teltassa kahvia suatettiin yhessä ryystää, niin tai kesällä siellä sataman puolella viinijuhlissa, pikarit käessä nojattiin korkeesee pöyäntapaseen ja niin haikeena musiikkia kuunneltiin, voe että ol romantikkoo sillon pelissä,
nyt minä sen muistan, siellähä myö kyssissä, muistako, vierekkäin, sinä minun oikeella puolella ja minä sinun vasemmalla puolela niissä rekliineissä toppatuoleissa istuttiin ja luahattiin ja yhteen iäneen voivoteltiin, mikä ihme meitä niin verskiä ja reippaita inmmeisiä oikein vaevoo, kun aena jostain kolottaa ja kivistää, voe hyvä ihme, siitähän myö sitten yhtä jalakoo röntkeniin lähettiin.Juu hyvin muistat, älä nyt innostu liikaa tässä on vielä monta päivää 18 päivään parran kutitteluun vai oliko se viikseen veto päivä.
Täytynee huolitella viikset ja vahata Hercule Poirotin tyyliseksi tietysti pukeutuminen viiksiin sopivaksi jaa jaa.
Onko tämä käänteinen Movember-haaste?
Miehet haastavat näköjään kavereita ja tuttuja keräämään rahaa miesten terveyden edistämiseksi ja miesten vaivojen parannuskeinojen kehittämiseksi. Yksi naapuri kerää 50 € panoksia nimikkotililleen, eikä taatusti tarjoa viikseenvetoa vastineeksi. Asiaan liittyy viiksien kasvattaminen ja rahan keräys ilmeisen hyvään tarkoitukseen, vaikkei olekaan tasa-arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1434843Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793512SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191438Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235