Miks, ja kumpi oot? Kiinnostaa vaan :D
Oisikko ennemmin poika vai tyttö?
22
133
Vastaukset
Poika, koska tytöillä on kuukautiset. Muutoin ehkä mieluummin tyttö.
Henkisesti en ole kumpikaan.- Maailmaonmiesten
Tyttö mä olen joka tavalla, mutta jos olisin saanut päättää olisin kyllä halunnut syntyä fyysisesti ja henkisesti poikana.
- eipäsiinmitä
Tyttönä synnyin mut kolmevuotiaasta lähtien pääkopan sisältä poika
- kuulun_keittiöön
Tyttö olen ja mieluiten myös olen tyttö. Kuukautiset on sitten taas se paska puoli mutta muuten näin on ihan paras.
- voi.teitä
Nykynuoret on kyllä hämmentyneitä :D Ei sukupuoli oo valinnan asia senkin tollot. Tällaista siitä seuraa kun nuorten sukupolvi on kasvanut televisiossa hyppivien transujen parissa. Joka toinen teistä esittää varmaan toista sukupuolta.
- ittooidI
Ennen siitä ei vaan saanu puhua. Sun mielestä ei vissiin sitte nykyäänkää. Se just nimenomaan ei oo valinnan asia, miks kukaan muka haluis olla syntyny väärään kehoon? (Paiitsi ne "ihquu mä oon siis niiqu transu ko se on niiqu siistii" tyypit.) Sä et tiedä miltä se tuntuu, en kyl mäkään mut voin kuiten ees yrittää kuvitella.
- saanähdä
Vähemmistöjen vallankumous... Nyt se kaikki paska tulee sitten niiden tuomitsijoiden niskaan. Karma se osaa kyllä ollan aika ovela. ;)
Saa uskoa ja ajatella miten tahtoo KUNHAN ei aleta leimaamaan ihmistä pahaksi vain sen vuoksi että on mahdollisimman normi tyyppi. Se kyllä muuten pistäävihaksi ihan varmana... - ittooidI
saanähdä kirjoitti:
Vähemmistöjen vallankumous... Nyt se kaikki paska tulee sitten niiden tuomitsijoiden niskaan. Karma se osaa kyllä ollan aika ovela. ;)
Saa uskoa ja ajatella miten tahtoo KUNHAN ei aleta leimaamaan ihmistä pahaksi vain sen vuoksi että on mahdollisimman normi tyyppi. Se kyllä muuten pistäävihaksi ihan varmana...Siis täh..? :D Oonko mä ny kipannu shaissea jonku niskaan vai, ja tuomitteminenko sitte on oikein..? Ja miten karma liittyy tähän? Ja mä en ees oo vähemmistöä vaan "normaali". Ja miten mä oon muka leimannu ketään, jos mä sanon et ymmärrän transuja? Ja mitä tuo hämy vinkkaushymiö tekee tuol välis...
- gklhg
Eihän kukaan väittänyt että se olisi. Kysymys oli täysin teoreettinen - olisitko mieluummin. Ei sukupuolta voi vaihtaa. Sitä syntyy/kasvaa jommaksikummaksi, ja joillain oli molempien ominaisuuksia.
- määäääääää
Mä oon tyttö. Kaikilta muilta kantilta katsoen näin on hyvä mut ainoo juttu on, että kuukautiset....se yleinen naisten vaiva
- mietteitä
Olen kyllä poika.
Monesti mietin tota. Tytöillä on monesti helpompaa koska miesten oletetaan olevan johdossa, joskus olisi kiva heittäytyä työksi ja antaa miehen viedä. Toisaalta olisin kyllä tosi huono alistumaan tollaiseen. En myöskään jaksaisi panostaa vaatteisiin ja ulkonäköön niin kuin tytöiltä vaaditaan.
Parasta olisi kun sukupuoliroolit vain heikkenisivät. Olen poika ja se on ihan hyvä. En haluaisi olla tyttö, koska tytöillä on kuukautiset ja synnytys on kivulias. Tytöiltä myös puuttuu penis, jolla on kätevä virtsata metsäretkillä - peniksen ansiosta housuja ei tarvitse laskea niin, että kesällä hyttyset söisivät ja talvella kävisi kylmä.
- 0303030303
XDXDXDXDXD toi ase on kätevä pikku työkalu;)
- Heivai
Olen tyttô ja se haluan ollakin. Toki olisi esim. Viikoksi mukava hypätä pojan housuihin ja kokea se omin silmin ja tietää mitä niillä pojilla oikein päässä liikkuu!:D
- Juug
Olisin mieluummin poika
Ei kuukautisia :D - wewrterg
Poika, koska synnyin pojaksi ja enkä muuksi muutu
- Dontworryimfrominternet
Olen tyttö ja ajatuus olisi myös pysyä naispuolisena, vaikka siinä niitä huonoja puoliakin on esm. Fyysinen heikkous verrattuna keskivertomieheen, kuukautiset, mahdollinen synnytys, pienempi palkka, suurempi mahdollisuus sairastua syöpään ja kuolla siihen, ja tietysti joskus sovinismi. Mutta verrattavissa on taas, että miehet joutuvat armeijaan ja naiset ei. Armeijaan en naisia ole passittamassa, mutta jonkinlainen valmiuskurssi/lyhyt koulutus sodan ja huonomman ajan varalta.
- wertuers
Armeijan voi skipata tiesitkö sitä?
- homppelitomppeli
naiset joutuu sheivaan eikä jaksaisi...... mutta pakko koska "ulkonäkö"
- wertuers
Mielummin poika, koska naisilla on kuukautiset, yhdyntä sattuu naisilla, Naisia pidetään alempiarvoisina kuin miehiä, Miehillä on enemmän voimaa, ja on helpompi fapata kun pelaa.
- Asdfghjkö
Ei yhdyntä satu kaikilla naisilla... Ja jos armeijan skippaa niin täytyy käyä sivari tai mennä vankilaan. Siinä menettää joka tapauksessa sen 0.5-1 vuotta.
- poikatyttö000
oisin poeka. Ja muutenki oon poikamainen ääni ei ole kummankaan sukupuolen ja tahon muutenki kasvattaa habaa. OON TYTTÖ-.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984