Se herkes kirjottamasata.
Displayn oikealle puolelle tulee sellainen pienen pieni punainen ruksi, mutta ei tulosta. sen ruksin kyllä saa tilapäisesti pois mutta se kyllä ilmestyy taas seuraavalla kerralla.
Mitä sille pitäisi tehdä? Tulostin on ollut tosi hyvä.
Mun tulostin on HP ENVY 5530
5
237
Vastaukset
- HP-ENVY-5530
Piti vielä palata tänne kyselemään kun kukaan ei ollut kiinostunut.
Tulostin on tosi hyvä paitsi ettei enää tulosta. En millään haluaisi vaan heittää sitä pois. Jelpatkaa nyt Tiedän, ettei kaikki ole yhtä huonoja kuin minä, - Him65utB
Ei noilla tiedoilla voi kukaan mitään järkevää ohjetta antaa. HooPeen tukisivulla support.hp.com löytyy vianetsintäohjeita. Sieltä voi myös ladata diagnostiikkaohjelman mikäli asennusromppu on kateissa.
- HP-ENVY-5530
Mitä tietoja tarvitset, että voit antaa ohjetta?
HooPee tukisivu ei minua lämmittänyt, mutta sinä tai joku toinen pätevä kyllä osaatte auttaa. Yrittäisin antaa oikeat tiedot, mutta nuo sanatkin esim. "diagnostiikkaohjelma" on mulle ihan hebreaa. - Kaikki-menee-pieleen
Niin mitä tietoja tarvitset?
Tulostin on suht. uusi. ei edes yksiä väripatruunoita ole käytetty loppuun.
Avittakaa. Se meni pilalle ihan itsekseen. - takuuvaihtoon
Kaikki-menee-pieleen kirjoitti:
Niin mitä tietoja tarvitset?
Tulostin on suht. uusi. ei edes yksiä väripatruunoita ole käytetty loppuun.
Avittakaa. Se meni pilalle ihan itsekseen.Eikö uudessa tulostimessa ole takuu voimassa, sen kuin vie takaisin sinne mistä ostettu ja pyytää uuden tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333224Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719