Palstaan vipinää

kanariaantykästynyt

Vieläkään en ole tottunut tähän palstan uureen ilmeeseen uudistuksen jälkeen enkä taida olla ainoa,väsähtänyt tunnelma ja vakiokirjoittajat hiljaisia.Ilmeisesti Don Luis on jo matkansa tehnyt,kommentteja moni haluaisi varmaan lukea..

29

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vipinätä

Minua ei häiritse yhtään, lukaisen silloin tällöin. Ylläpito voisi katkaista noita ylipitkiä ketjuja ja antaa tilaa uudelle. Vuosia vanhojen aloitusten kaivaminen on ihan tyhmää. Useisiin kysymyksiin saa vastauksia netistä jos vähänkin viitsii.

• nykyaikaa

Ylipitkät vanhat ketjut voisi tosiaankin katkaista.

• kaamosta_täälläkin
        nykyaikaa kirjoitti:

Samaa mieltä, ei jaksa pyörittää niitä tosipitkiä!
        Muuten ajattelen kuten aloittaja, että kovin on nuupahtanutta täällä. Kun kaksi vuotta sitten esitin kysymyksiä koskien P dl C:tä, sain tosi hyviä vastauksia. Olimme menossa ekakertaa sinne. "Takkutukka" ja monet antoivat kivoja vinkkejä. Vieläkin heitä kiitollisuudella ja kaiholla muistelen.
        Pistäkääpä pirteyttä tänne! Ei niitä tyhmiä "miksi köyhät"...vaan oikeeta asiaa!!!!!!!

• jönssoni
        nykyaikaa kirjoitti:

Ei niissä ylipitkissä vikaa ole, mutta ne ikivanhat saisi pistää puhuksiin. Parhaita ketjuja tällä foorumilla ovat olleet nuo all inclusive ja turistin perikuva - threadit.

• pieleenmeni

Uudistus taisi mennä vähän poskelleen

• Don_Luis

Jos tarkoitat matkaani suomeen ,niin olen tullut jo takaisin Inglésiin kauan aikaa sitten. Muutaman reissun olen täällä tehnyt ,Puertoon kerran ,ja Nievesiin siskoni luokse kerran. En tiedä mitä kommentteja haluaisit kuulla? Puertossa kävin vaan tapaamassa ystävääni joka järjestää kalastusmatkoja. Juttelimme kivetyksellä niitä näitä ,ei sen kummempaa ole kerrottavana.

• Juu,kolme viikkoa hurahti Inglesissä ihan tuosta vaan.Ilmat aluksi "vaihtelevia"lopuksi jopa päivä päivältä lämpimämmiksi muuttuneita.Finnmatkat kokivat järkytyksen ,kun lento saarelle tuli tunnin ennakossa.Busseja ei ollut asemissa ,joten siirryimme taxilla hotellille.Saimme sittemmin tästä korvauksen. Katutöitä tuntuu riittävän Inglesin alueella.Eipä tässä enempää.

• sellaistaelääon

Moni vakikirjoittaja kuten don luis, blues brother, basura ja playa de arinaga ovat siirtyneet varmaan lady pinkkiin istumaan päivittäin kun turistikausi on alkanut. Mikäs siellä olisi jos joka päivä pääsisi istuskelemaan. Saattaisi alkoholismi iskeä kuten varmaan monille noille vakikirjoittajille on käynytkin. Viime talvena örvelsivät niin että meinasi sauna palaa tai jotain, en muista enää.

• En käy "Suomikortteleissa".

• En ole koskaan istunut Lady Pinkissä, enkä usko kirjoituksessa mainittujenkaan alkuperäisten nimimerkkien siellä olleen. Uskallan väittää, että me kaikki "syytetyt" olemme juuri nyt Suomessa. Alkuperäinen donluis tosin saattaa olla juuri nyt Inglesissä, mutta hän ei koskaan käy istumassa niillä kulmilla. Samoin me "syytetyt" emme ole koskaan tavanneet toisiamme tämän palstan ulkopuolella. Toisaalta tapaaminen voisikin olla mukava juttu, kiitos ehdotuksesta!
      Nimimerkki "sellaistaelääon" kirjoitus on juuri hyvä esimerkki siitä trollailusta jonka tähden täällä on ollut vähemmän asiallisia kirjoituksia.
      Varo "sellaistaelääon", ettei muistisi katoa kokonaan, ota hieman vähemmän.....

• Oli kiva lukea Jardin del Atlanticoa koskevassa ketjusta, että alkuperäinen blues_brother on edelleen kuvioissa mukana ja aina niin asiallisena. Se on hänen tavaramerkkinsä.

• Totuuttavälillä

No alkuperäinen Don luis todellakin on Inglésissä jos kerran on asunut siellä jo vuosia. Nimimerkkivarkaita täällä näkyy olevan enemmänkin, huomaa asian kun katsoo sinuakin. Päätit sitten rekisteröidä basuran nimimerkin itsellesi.
        Kuvottaa kaltaisesi ihmiset. Nyt tietenkin väität kivenkovaan että olet alkuperäinen basura? Just joo

• Nimimerkkivarkaatkiinni
        Totuuttavälillä kirjoitti:

No alkuperäinen Don luis todellakin on Inglésissä jos kerran on asunut siellä jo vuosia. Nimimerkkivarkaita täällä näkyy olevan enemmänkin, huomaa asian kun katsoo sinuakin. Päätit sitten rekisteröidä basuran nimimerkin itsellesi.
        Kuvottaa kaltaisesi ihmiset. Nyt tietenkin väität kivenkovaan että olet alkuperäinen basura? Just joo

Jaa se on basurankin nimimerkki sitten varastettu. Harmittaa kun basuralla oli aina hyviä neuvuja bussiaikatauluista ja muista asioista. Hyvä tietää että jos tuo feikkibasura kirjoittelee siten että nimi on sinisellä että huijari on kyseessä. Saattaa pian piruuttaan antaa vääriä tietoja mitä tulee esim. linja-autojen aikatauluihin ja lähtöpaikkoihin. Perin harmillista

• Nimimerkkivarkaatkiinni kirjoitti:

Jaa se on basurankin nimimerkki sitten varastettu. Harmittaa kun basuralla oli aina hyviä neuvuja bussiaikatauluista ja muista asioista. Hyvä tietää että jos tuo feikkibasura kirjoittelee siten että nimi on sinisellä että huijari on kyseessä. Saattaa pian piruuttaan antaa vääriä tietoja mitä tulee esim. linja-autojen aikatauluihin ja lähtöpaikkoihin. Perin harmillista

Niin näyttää tapahtuneen. Tuo onkin ainoa oikea kommentti tältä nimimerkkivarkaalta. Samoin nimimerkki "totuttavälillä" kirjoittaa "Päätit sitten rekisteröidä nimimerkin basura itsellesi".
        Olen se rekisteröinyt jo vuosia sitten. En vain viitsinyt käyttää sitä aina. kirjoitin bussiaikatsauluja ym. tietoja nimimerkillä basura, ei kirj. nimimerkillä.
        Sinun se pitäisi erityisesti tietää, sillä olet yrittänyt rekisteröidä nimimerkkiäni monta kertaa. Kysyin asiaa ylläpidosta ja kertoivat "jonkun" yrittäneen tämän nimimerkin rekisteröintiä useasti.
        Voit taas joskus yrittää nimimerkkini rekisteröintiä, vai kuinka?
        Sinunlaisesi ovat tämän palstan oksennusta. Vaikuttaa varmaan mukavalta eikö niin. Toivottavasti tukehdut oksennukseesi.
        Tuskin pääset koskaan edes Lady Pinkin terassille, saatikka pidemmälle.
        Terveisin: basura

• HuijariOlet
        basura kirjoitti:

Niin näyttää tapahtuneen. Tuo onkin ainoa oikea kommentti tältä nimimerkkivarkaalta. Samoin nimimerkki "totuttavälillä" kirjoittaa "Päätit sitten rekisteröidä nimimerkin basura itsellesi".
        Olen se rekisteröinyt jo vuosia sitten. En vain viitsinyt käyttää sitä aina. kirjoitin bussiaikatsauluja ym. tietoja nimimerkillä basura, ei kirj. nimimerkillä.
        Sinun se pitäisi erityisesti tietää, sillä olet yrittänyt rekisteröidä nimimerkkiäni monta kertaa. Kysyin asiaa ylläpidosta ja kertoivat "jonkun" yrittäneen tämän nimimerkin rekisteröintiä useasti.
        Sinunlaisesi ovat tämän palstan oksennusta. Vaikuttaa varmaan mukavalta eikö niin. Toivottavasti tukehdut oksennukseesi.

HAHAHAHAHAA!!!
        "Kysyin asiaa ylläpidosta ja kertoivat "jonkun" yrittäneen tämän nimimerkin rekisteröintiä useasti."

Justiinsa joo, aivan varmasti. Tuo on teidän nimimerkkivarkaiden tavaramerkki, siis tuo: "Olen sen rekisteröinyt jo vuosia sitten. En vain viitsinyt käyttää sitä aina. "

Aivan kuin olisin kuullut tuo aikaisemmin Don Luiksen ja blues brotherin suusta. Uskottavuutta yrität saada lisää kun kirjoitat olleesi yhteydessä ylläpitoon :D
        No, ehkä "he" kertoivat että olet ensimmäinen joka on rekisteröinyt tämän nimimerkin.
        Sinä oksetat meitä jotka tiedämme että olet huijari, pahimmasta päästä.

• Talvisetasukkaat
        basura kirjoitti:

Minä olen joutunut hetken miettimään oletko oikea basura vai et. Kun luin viestisi uudestaan ei minun ole vaikea päätellä että et ole. Mistäkö tämän tiedän. Kirjoittelit että et ole käynyt koskaan lady pinkissä etkä niillä kulmilla. Minä olen rouvani kanssa saanut kunnian istua oikean basuran kanssa Kuparipannussa. Meitä oli siellä kymmenkunta istumassa ja minä kyllä tunnen oikean basuran. Otin valokuviakin ja me muut tunnemme myös basuran. Lisäksi oikea basura ei koskaan, toistan ei koskaan käyttäisi tuollaista kieltä ketään ihmistä kohtaan kuin sinä käytät.
        Jos sinä et lopeta toisten ihmisten nimimerkkien käyttöä ja niiden rekisteröintiä, pitää meidän tehdä ylläpidolle sinusta ilmoitus. Taidat olla sama henkilö joka on rekisteröinyt myös muiden nimimerkkejä ja jatkaa niillä kirjoittamista mukamas samana henkilönä. Lopeta, käytöksesi on lapsellista ja todella typerää. Oletkohan kanarialla koskaan käynytkään?

• Talvisetasukkaat kirjoitti:

Minä olen joutunut hetken miettimään oletko oikea basura vai et. Kun luin viestisi uudestaan ei minun ole vaikea päätellä että et ole. Mistäkö tämän tiedän. Kirjoittelit että et ole käynyt koskaan lady pinkissä etkä niillä kulmilla. Minä olen rouvani kanssa saanut kunnian istua oikean basuran kanssa Kuparipannussa. Meitä oli siellä kymmenkunta istumassa ja minä kyllä tunnen oikean basuran. Otin valokuviakin ja me muut tunnemme myös basuran. Lisäksi oikea basura ei koskaan, toistan ei koskaan käyttäisi tuollaista kieltä ketään ihmistä kohtaan kuin sinä käytät.
        Jos sinä et lopeta toisten ihmisten nimimerkkien käyttöä ja niiden rekisteröintiä, pitää meidän tehdä ylläpidolle sinusta ilmoitus. Taidat olla sama henkilö joka on rekisteröinyt myös muiden nimimerkkejä ja jatkaa niillä kirjoittamista mukamas samana henkilönä. Lopeta, käytöksesi on lapsellista ja todella typerää. Oletkohan kanarialla koskaan käynytkään?

Kirjoituksesi sävystä päätellen emme ole koskaan olleet samassa seurueessa Kuparipanussa.

• Entineneipalaa
        Talvisetasukkaat kirjoitti:

Ei tuo aikaisempi ollut oikea basura joka kirjoittaa aina asiallisesti. Surkeat trollit on täyttäneet ennen niin hyvän ja asiallisen palstan

• basuranpuolestavetoa
        Entineneipalaa kirjoitti:

Ei tuo aikaisempi ollut oikea basura joka kirjoittaa aina asiallisesti. Surkeat trollit on täyttäneet ennen niin hyvän ja asiallisen palstan

Ehkä se olikin oikea basura joka on kyllästynyt nimimerkkivarkaisiin. Ehkä sinä olet juuri sellainen?

• Entineneipalaa2
        basuranpuolestavetoa kirjoitti:

Ehkä se olikin oikea basura joka on kyllästynyt nimimerkkivarkaisiin. Ehkä sinä olet juuri sellainen?

Tässä yksi syy miksi tänne ei juuri järki-ihmiset kirjoittele. Asiaa kirjoittaa niin saa kuulla olevansa trolli tai nimimerkkivaras. En tiedä ketään joka kirjoittaa vakituisesti nimimerkillä "Entineneipalaa", mutta pahoittelut jos jonkun nimimerkin otin.

• blues_brother-
        basura kirjoitti:

Et kyllä kuulosta yhtään basurata kuten tuossa on muutkin jo todenneet. Olet siis nimimerkkivaras

• Totuuttavälillä kirjoitti:

Alkuperäinen saapui 11.11 Suomeen ,kolmen viikon Ingles vierailulta.

• OotteHassuja
        donluis kirjoitti:

Alkuperäinen saapui 11.11 Suomeen ,kolmen viikon Ingles vierailulta.

Että sinä jaksat. Alkuperäinen Don Luis asuu edelleen Inglésissä. Ettekö te koskaan kyllästy tuohon jankkaamiseen kun kaikki kuitenkin tietävät että ette ole alkuperäisiä kirjoittajia?

• OotteHassuja kirjoitti:

Että sinä jaksat. Alkuperäinen Don Luis asuu edelleen Inglésissä. Ettekö te koskaan kyllästy tuohon jankkaamiseen kun kaikki kuitenkin tietävät että ette ole alkuperäisiä kirjoittajia?

Kirjoittajana olen taatusti alkuperäinen.Jos joku asuu jossain ja omaksuu nimimerkin ei se ohita ensin kirjoittanutta,vaikka miten mieli tekisi.Kukin voi käyttää nimenään vaikka Virtasta,ensimmäinen on kuitenkin se alkuperäinen.

• Don--luis

Juu täällä inglesissä olen ollut jo pian viikon. Eilen meni lady pinkissä hieman pitkään mutta toverini toi viiniä aamupalaksi ja pian lähdemme san fernandoon ostoksille ,ehkä littleen tai sitten mercadonaan , kummassa nyt sattuu viinitarjouksia olemaan. Nudistirannalle menemme myöhemmin katseleen ja ihailemaan kauniita mieskehoja jos sattuisi olemaan. Kierrän kaukaa suomalaiset juntit jos satun näkemään vaikka eilenkin näin varmaan sata. Tykkäsin kun tarjosivat juotavaa baarissa niin ei omat vähät rahat kuluneet. Muuten tänne kuuluu ihan kivaa ,eli kannatti lähteä taas

• Hyihitsi

Homous ei nykyään ole rikollista, vaikka ruskean reijän heput ällöttääkin. Kierrämme nuo kakalle haisevat kaukaa...

• Hitsinhitsi

Voi ei !!! Kai tänne jotain muuta kaivattiin kuin juoppojen homppeleiden horinoita?!

• oiniitäaikoja

Palsta näivettyi kun oikeasti asiantuntijat ja sopivasti huumorintajuiset nimimerkit tekivät joukkopaon silloiseen plaza keskusteluun. Tänne jäi vain muutama ingles fanaatikko ja joukko huonolaatuisia trolleja. Ennen tämä palsta oli hyvä tiedonlähde ja monesti hyvät naurut sai kaupanpäälle kiitos hyvien kirjoittajien.

• Entistäaikaa

No olihan täällä ennen se säätieteilijä, joka aina kuoli nauruun kun joku lähti Kanarialle. Siellä ku oli aina niin kylmää ja satoi aina hänen tietojensa mukaan.Liekö nyt sitten nauruunsa kuollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4580
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4048
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      54
      3579
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2871
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2613
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2562
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2449
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1937
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1918
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      251
      1741
    Aihe