mille levelille vigilanteja pitää vetää ja mitä niistä saa? mikä on paras taktiikka vetää ne? tankki?
vigilante
5
426
Vastaukset
laitan samalla muutkin R3 tehtävät tähän
taksi 50 asiakasta = saat turbot autoon sekä pomppun (ei tarvitse yhteen menoon kuljettaa)
poliisi 12levelille =Armoria/kestävyyttä
ambulanssi 12levelille=healti kestää kauemmin
palokunta 12levelillä= olet immuuni tulelle
peli sanoo sit kun oot tehnyt tarpeeks
hyötyä on se ellet tee et saa 100% läpi peliä- Nimimerccy
Vigilantessa pitää suorittaa 12 leveliä. Palkintona on maksimi-armorin nousu 50 prosentilla.
On pakko tunnustaa että itse suoritin ton vigilante tehtävän bugia hyväksikäyttäen. Aina uudelle levelille päästyäni jätin auton ja menin kauppaan (24/7) sisään ja juoksentelin siellä parikymmentä sekuntia kunnes levelin rikolliset tuhoutu. Juoksin takas autolle alottaakseni seuraavan levelin ja takas kauppaan.. bugin ansiosta rikolliset kuolee itsestään.
Mutta jos et halua tollaseen alistua niin tankki toimii luultavasti hyvin.- crosshair
Miks jotai vaivasta Tankkia käyttää?!
Sehä o iha **** hidas ja muuteki iha p****!
Ite käytin Kyttis Hpv1000 vai mikä lie olikaa mut kuitenki paras vaihtoehto on se koska voi ampuu melkei joka suuntaa - ksjndk
no voe perse ite ku pelasin kyttäpyörällä vigilantea varmaan puolitoista tuntia ja nyt tuommonenkin ois ollu keino! paitsi et sitten kyllä meni hermot ja etin käsiin tankin nii eiköhän menny sillä kerralla läpi...
- Maviooso
jos vc ni ota hunter kopteri ja ammu sillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886