ihmissudet....

-hope-

onko todisteita joistain henkilöistä jotka saattaisivat olla ihmissusia?itse olen aivan hullaantunut niin koiriin, susiin ja ihmissusiin... ajatteli vain että onko niitä ollut vai onko se vain jostain kyläpyheesta lähtenyt ja kehittynyt saduksi? itse uskon että vamppyyreitä on ollu, ja on tavallaan vieläkin.. sillä draculahan oli vamppyyri... tai lääkärithän sanovat sitä raudan puutteeksi veressä, ja kun nykyäänki´n on ihmisiä jolla on tämä "sairaus" uskon että kyse voi ollakin siitä että veressä on raudan puutetta, mutta he ovat silti samalla vamppyyreitä... en tiiä tajusitteko tuota, mutta kertokaa ny niistä ihmissusista, tai onko joitakin loitsuja niihin?

76

4250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkura

      Raudanpuute ei ole merkki vampyyriydestä, vaan yleensä huonosta ruokavaliosta. Itse kärsin raudanpuutoksesta vuosi sitten, eikä missään vaiheessa tullut mieleen purra ketään kaulasta tai imeä kenenkään veriä, eikä kukaan lääkäri syyttänyt minua vampyyriksi. Jos olisi, olisi luultavasti menettänyt toimilupansa.

      Dracula ei ollut vampyyri, vaan romanialainen kreivi Vlad Seivästäjä, jolla oli verinen tapa hoitaa maakuntaansa. Bram Stoker perusti kirjassaan olevan hahmon tähän kreiviin. Dracula sellaisena kuin Bram Stoker hänet kirjoitti on pelkkää fiktiota.

      Joskus luin pojasta, jonka sudet olivat kasvattaneet. Poika löydettiin ja tuotiin sivilisaation pariin, jossa hän järkytti ihmisiä käyttäytymällä kuin susi, syöden raakaa lihaa jne...

      Tämä oli pienehkössä mustakantisessa kirjassa, jonka kannessa oli pääkallo. Nimi taisi olla Noidan Käsikirja (lapsille suunnattu, satukirjamainen opus). Jos kirjastosta tämän löydät, siinä on myös vampyyreistä jonkin sortin tietoa. Tosin täyttä fiktiota.

      • susisusisusisusi

        Eikös ne Intiasta löydetyt tytöt Amala ja Kamala olleet myös susien kasvattamia. Toinen niistä kuoli, Amala muistaakseni, pian löytymisen jälkeen. Kamala oppi joitain sanoja ja kävelemään huterasti kahdella jalalla.


      • kamalaKAKKakikkare<3
        susisusisusisusi kirjoitti:

        Eikös ne Intiasta löydetyt tytöt Amala ja Kamala olleet myös susien kasvattamia. Toinen niistä kuoli, Amala muistaakseni, pian löytymisen jälkeen. Kamala oppi joitain sanoja ja kävelemään huterasti kahdella jalalla.

        jooo o kyllä...niihän se meni mun sisko oli ihan Kamala...


    • yes.

      ihmissusista löytyy tietoa mm. Rebecca Brownin kirjoista. Hän oli amerikan johtava noita ja saatananpalvoja. suosittelen lukemaan.

      • Minä Satanisti

        Ja mitkä mahtavat olla näiden kirjojen nimet?


    • Black Moon

      kannattaa lukea kirja nimeltä "ihmissudet:asiakirjoja ja kertomuksia" suosittelen lämpimästi.

    • Draculia

      Ihmissusia ON.... Dracula EI ollu vampyyri vaan historiallinen tyyppi 1500 luvun romaniasta ja kirjailija teki siitä vampyyrin ja vampyyrejä ON TOSI harvassa ja yli puolet lukittu rajan toiselle puolen tai demoni maailmaan..... ihmissuden voittaa hopealuodilla tai muutkin hopee-esineet on niille kohtalokkaita ja vampyyrin voi voittaa esim. pyhällä vedellä, jos näytät sille ristiä niin se palaa hautaansa minkä jälkeen orapihlaja vaarna tai puuvaarna sydämen läpi ja pää poikki ja sitten poltat ruumiin ja tuhkat levität ympäriinsä... tai huvittavampi keino... ;) varasta sen sukka ja laita se täyteen sen haudan multaa ju heitä se kylän rajojen ulkopuolelle... tai sitten vaan rukoilet Jumalaa tai Jeesusta... tuossa vinkkejä... Ja tunnettyja vampyyrejä on elisabeth bathory, arnold paole peter plogojowitz fritz haarman ja john george haigh...

      • Lepa

        Elisabeth Bathory ei ollut vampyyri, vaan unkarilainen kreivitär. Fritz Haarman ei myöskään ollut "oikea" vampyyri. Näistä tyypeistä löytyy kyllä juttua kun vaan etsii.


    • Minä hullu taruolento friikki.
    • Astral

      Dracula ei ollut oikea henkilö vaan kirjahahmo.

      • verinen mies oli

        Tiedoksi vaan sulle että romaniassa aikoinaan eli sotaherra nimeltä dracula vlad seivästäjä. Vampyyri hän ei ollut vaan hän oli paljon julmempi.

        Häv seivästi vihollisensa elävältä ja laittoivat heidät tien poskiin varoituksina muille.


      • Vau
        verinen mies oli kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle että romaniassa aikoinaan eli sotaherra nimeltä dracula vlad seivästäjä. Vampyyri hän ei ollut vaan hän oli paljon julmempi.

        Häv seivästi vihollisensa elävältä ja laittoivat heidät tien poskiin varoituksina muille.

        Mä käyttäisin pelkkiä irtonaisia päitä. Kokonaiset ruumiit vetää puoleensa suurpetoja.


    • akmi

      tiän selasen loitsun misä menään vuorele ja tasan keski yölä kun on täysi kuu panan suden nahka pääle ja aletaan ulvoa hooks ehkä

    • skulljuice

      Kyllä niitä ihmissusia edelleen on, ihan niin kuin vampyyrejäkin. Itsekin kuulun heihin, mutta en ihan siinä perinteisessä merkityksessä. En esimerkiksi muutu täydenkuun aikaan sudeksi, ainakaan fyysisesti. Se on lähinnä enemmän henkinen juttu. Tunnen yhteenkuuluvuutta susien ja muun luonnon kanssa. Sääli ettei meikäläisiin tunnu suomessa törmäävän millään. Välillä meno alkaa käydä todella yksinäiseksi. :/

      • Ahhah

        Ei se, että tunnet yhteen kuuluvuutta susien tai luonnon kanssa tee sinusta minkään sorin satuolentoa sen enempää kuin mustat vaatteet tai vahvat kajalit.. Vamppyyreistä puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Kuka oot ja oon kans teikäläisiä.. Sudeksi muututaan silloin kun itse niin haluaa. Minulla oli pienenä kaksi terävää hammasta. Susien turkin väri on sellainen kuin hiuksienväri. Jos sinulla on punaiset hiukset olet punainen susi jne.. Ja susien silmienväri EI ole mikään keltainen vaan perus silmienväri mikä sinulla on. Aamuisin menen mettäreittiä kouluun että voin aamuisinkin olla susi jos haluan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oot ja oon kans teikäläisiä.. Sudeksi muututaan silloin kun itse niin haluaa. Minulla oli pienenä kaksi terävää hammasta. Susien turkin väri on sellainen kuin hiuksienväri. Jos sinulla on punaiset hiukset olet punainen susi jne.. Ja susien silmienväri EI ole mikään keltainen vaan perus silmienväri mikä sinulla on. Aamuisin menen mettäreittiä kouluun että voin aamuisinkin olla susi jos haluan :)

        Voitko muutta minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oot ja oon kans teikäläisiä.. Sudeksi muututaan silloin kun itse niin haluaa. Minulla oli pienenä kaksi terävää hammasta. Susien turkin väri on sellainen kuin hiuksienväri. Jos sinulla on punaiset hiukset olet punainen susi jne.. Ja susien silmienväri EI ole mikään keltainen vaan perus silmienväri mikä sinulla on. Aamuisin menen mettäreittiä kouluun että voin aamuisinkin olla susi jos haluan :)

        oi, vähän söpöä! :)


    • näin synty ishmissus

      oli kerran nainen, se asu pienes kyläs se meni metsää, muut oli varoittanu et siel on susii toosii paljon ja se oli raskaana no se meni se näki iha helekatin paljon susii sit se eksy, Sit aamul se oli kotona kom löys kotii no sit se synnytti, pojan joka oli... ( IHMISSUSI) Eli tajuutteko metäs oli (susii) kukaan ei ntiedä mitä sil naisel tapahtu metsäs eikä Se poika eli Lucie Lucward oo vielkää kuollu.Tää on totta

      • se on sitä paitsi Lucius Lucifer


    • werewolf?

      On sairaus jossa ihminen luulee olevansa ihmissusi nimeltä Lykantropia. Kyseisen taudin omanneet on varmaan osasyy niihin kaikkiin taruihin ja legendoihin joissa kerrotaan ihmissusista. Itse uskon että tälläinen elämän muoto olisi jossain muotoa mahdollinen mutta se pitäisi pystyä todistamaan jotenkin. Onko kukaan miettinyt koskaan säätilan vaikutusta? Maggie Stiefwater niminen kirjailija loi kirjan jossa on ihmissusi joka muuttuu kylmällä(talvisin) sudeksi ja sitten lämpimällä(kesäisin) takaisin ihmiseksi. Siinäkin on hyvä teoria.

    • Werewolf?

      Ja kirja on nimeltään Väristys, sit siitä seuraava on Häivähdys ja triolgian viimeinen on Ikuisuus, joka ilmestyy vasta vuoden lopulla... innostukohan kukaan?;) (vinkki. kannattaa lukea! suunnattu nuorille!) Juoni on hauska ja kertojakin vaihtuu useasti. Pääosissa Grace 17-v. ja ihmissusi-Sam 19-v. (kai...)1. osan elokuva versio ilmestyy 2012. Toivotaan että tästä ei tule samalainen massa kuin Twiligtista... Sekin on kyl ihan hyvä kirja mut on silti ärsyttävää kun KAIKKI hehkuttaa siitä. Must tuntuu et kyseinen kirja ei ois noussu kovin suureen suosioon ILMAN siitä tehtyä elokuvaa ja Robert Pattinsonia. Sori ny vaa...

    • Wzx

      Ihmissusiin ainakin minä uskon ja vampyyreihin!!!!!Ne on parhaita!Olis kivaaa olla silleen niiiden yhdistelmä!

      • Crave vlad" wake

        (Wzx)
        tarkotat varmaa (hybridi)
        joo siis mulla on tästä kokemusta (:


      • Bad wolf

        No hyvä että meitä uskoo joku


    • mulla on

    • FantasiaMestar

      Ihmissusia ON olemassa. Niinkuin vampyyreitäkin. Te epäiliät. Kuka teki lähes kaikki 1800 luvulla tapahtuneet murhat Lontoossa? Sivaltaja. En sano koko nimeä...se on liiankin pelottava. Sivaltaja oli Vampyyri. Napoleon oli Vampyyri. Monet muutkin olivat vampyyreita. Dracula on oikea henkilö, joka ei ollut vampyyri.
      Toiselta nimeltään Vlad Seivästäjä. Hän tappoi ihmisä, vain omaa julmuuttaan.
      Ja ne ihmissudet. Jos olet vampyyrinmetsästäjä ihmissudet ovat ystäviäsi.
      Jos et mene metsään, joudut tuskin ihmissuden uhriksi. Se on varmin tapa välttä kohtaamasta niitä. Ihmissudet ovat mailman vaarallisimpia saalistajia. Ne ovat ystäviäni. Et todellakaan usko tätä. Mutta jos siellä ruudun takana todella on joku, joka uskoo minua. Ryhdy sinäkin metsästämään vampyyreita. Etsi Mikaelin miekan sirpaleita. Vasta sitten, kun kaikki Mikaelin miekan sirpaleet on löydetty, voidaan Vampyyrit tuhota lopullisesti. Ryhdy sinäkin suojeliaksi.

      • Jos te oikeasti olette susia nii missä meidän pitää tavata? Mä oon aina rakastanu metsää ja eläimiä. Ja jos siel on oikeasti niitä verenimiöitä nii mä haluun karkottaa ne sieltä. mut miten mä voin muuttua ihmissudeks?


      • jack the ripper

        En pilkkaisi miestä joka pääsi karkuun.

        Ps. Netistä voi löytää viiltäjä jackin hirmuisin teko kuvineen, jonka hän teki suuttuessaan pilkkaajiaan kohtaan. (hän pidettiin pilkkanaan myös silloin.)

        Olen nähnyt kuvan ja lukennut uudelleen julkaisut teksit niistä teoista.

        Täytyy sanoa se oli selkäpiitä karmivaa. Suoraan helvetistä :(


      • susipoika
        vampyyrimies kirjoitti:

        Jos te oikeasti olette susia nii missä meidän pitää tavata? Mä oon aina rakastanu metsää ja eläimiä. Ja jos siel on oikeasti niitä verenimiöitä nii mä haluun karkottaa ne sieltä. mut miten mä voin muuttua ihmissudeks?

        Te ette halua olla ihmissusia. Muuttuminen on tuskallisen kipeää ja välillä haluat repiä jonkun pään irti. Sen hallitseminen on vaikeaa.


    • Jos vampyyreita ja ihmissusia on nii missä ne on? Mä oon odottanu niihin liitymistä?

    • Ihmissusi rakas <3

      I love ihmissusi

    • Kertokaa miten me voidaan löytää ihmissusia?!!!

      • Bad wolf

        Tule kotini viereiseen metsään täydelläkuulla (en suosittele)


    • sdfghjkliöp

      Mulla on raudanpuutosta xd

      eheh. Vampyyreita voi olla olemassa. Mistäs sitä tietää. Itse kyllä odotan innolla jos vaikka sattuisin tapaamaan sellaisen

    • wolf<3

      inhottavat veren imijät haluun tappaa ne ! xo
      ne on riivattujaXO
      haluisin ite olla susi ku ne on nii ihanii

      • wolf<3

        nii et mrr mff


        katon koko ajan susi videoit yotubest


      • En pelkää niitä

        Verenimijän oikea nimi...
        Aion lausua sen...
        Tässä ja nyt...
        Teidän kaikkien edessä...
        Verenimijän...
        Todellinen...
        Nimi...
        On...

        HYTTYNEN!!!!!!!!

        (Behold the air forces of Finland!)


    • susihullu

      Miten voisin liittyä susiin koska olen aina halunnut olla ihmisusi en haluu olla mikää puoli kuollut verenimiä =D Minua on aina kiinnostanut metsässä olo ja käyttäydyn kuin mikäkin koira aina täydenkuun aikaaan ja tykkään syödä lihaa nams!

    • susi

      Oon kuullu monia juttuja miten muututaan ihmis suden esim.Ihmissudeksi tullaan sen ouremasta tai villosta ja on jäänyt kuitenkin henkiin tai että suvussa on ihmissusia ja kun on tarpeeksi vanha voi liityä heimmon on kaiken laista tarinaa mihin uskoa kertokaa te!!

    • hehheee

      ihme ettei verilintu oo viel kommentoinu mitään vampyyreihin
      liittyen...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^ - ^

      tykätkää jos verilintu on teijän mielest iha p.a.s.k.a...... ;D

      • AKAnerdist

        verilintu oli tääl vaan kuukauden. saattaa joskus tulla kyyläämään muttei viitti enää kommentoida koska kukaan ei usko sen satuja. ne ketkä tääl liikkuu sen nimel viel on todennäkösesti feikkejä


    • Totta!

      Kukaan täällä ei voi todistaa olevansa ihmissusi. Moni haluaa vain rehvastella sillä. Että on mukamas jonkin sortin ''susi''. Niin, ja miten sudeksi voi edes muuttua? Tänne tulevat vain jotkut 9v kakarat kirjoittelemaan, ''Mäpäs oon ihmissusi!''. Ei kukaan pysty olemaan ihmissusi, ei niin vampyyrikään!

      • Niko wolf

        Meidan suvusa on ihmisussia


    • KreikkaOEOEOE

      Ihmissudet lähti jostain Kreikasta ku joku professori löysi suden turkiksia ja ihmisiä ja sai päähänsä yhdistää ne :D itse rakastan myös Susia ja Ihmissusia :)

    • Niko wolf

      Hei nimeni on niko koivumaki ją olen ihmissusi sain pureman viime kesana kun kavelin metsasa ją ensimainen pet mika on kohta

    • Ihmissudeksi pyrkivä

      Tiijän yhen loittun joka voi toimia. Sen löytyy long lasting night sivulta. Kato werewolf spell no 1.

    • Minä olen

      minä olen ihmissusi entäs sitten ja ne ovat oikeasti olemassa kuten vamppyyrit ja ne ei vät ole nykyään enään kalpeita ja myöskin lohikäärmeetkin ovat olemassa mutta siinä teille pohdittavaa

    • fjufndel

      Tiedän yhden toimivan ihmissusi loitsun mutta se on englanniksi. osaan sen kyllä ulkoa koska olen aika hyvä enkussa.

    • lycanthrope

      Jos haluut kysyy jotain niin olen ihmissusi ja voin vastata.

      • The_wolf

        Miten muutuit ihmissudeksi


    • mika20
    • imnotwerewolf

      ei kukaan usko jos sanotte täällä "oon ihmissusi" "oon vampyyri" tai tuskin haluaisitte oikeesti sellasta tavata, ei ne oo niiku teijän kuvittelemat twilight tms vampyyrit:D ja ei, en sano että ite tuntisin yhtäkään tai olisin sellanen koska se olis täyttä paskaa. sanon vaan et eiköhän jokanen joka sellasen kohtaa oo aika nopiaa kuollu.:) joten älkääpä selitelkö mitää

    • ihmissusi

      minä tunnen olevani ihmissusi. kun seivaan jalkojen ihokarvat ne kasvaa takas aika äkkiä.

      kun on täysi kuu en pysty nukkkumaan hyörin ja pyörin sängysä ja tekis mieli mennä ulos ulvoon ja hypiin kerran melkein menin mutta en pääsy sinne asti, sillä mut käsketiin takas nukumaan.

      olen 13v ja muun kaveria luulaan vämpyyriksi ja koulussa mä ja mun kaveri leikitään aina että oon ihmissusi ja se on vämpyyri.

      • ihmissusi-ihminen

        Jos teitä ihmissusia on, olisin ihan oikeasti valmis liittymään teihin. Tiedostan, että muuttuminen voi olla hyvinkin kivuliasta. Mutta ensin pari kyssäriä:
        Pystyttekö muuttumaan susiksi ihan milloin haluatte, vai vain täysikuulla?
        Kun on kuunpimennys, jäättekö ihmisiksi, niin kuin kerrotaan, vai mututteko silloinkin susiksi?


      • AlfaSUSI2

        Ihmissusia on monta eri laista muutuminen ei satu yksi lajeista on sellainen että hän on ihminen mutta suden luonne
        2Se muutuu naamasta elikkäs karvoitus
        3Muutuu täysin sudeksi


    • werewolf
      • E__i

        Olen ihmissusi ja olen alfa.


    • Tuntematon poika

      Vitu pellet ette tiiä mitää ihmissusista ja sen huonoista puolista ja kun ei oo kasvanu kaltsisensa kansss....

      • W-MAN

        Kootaa lauma muutetaa mettää. Pelkkää lihaa ja sadevettä. Ei mitää muuta.


    • Bad Wolf

      W-MAN, mihin sinä sen lauman kokoaisit? Luulen että asut aivan eri paikassa kuin minä...

    • Eläinpuistosusi

      Oon varmaan entinen susi.Olen tyttö mutta sutena uros.Mä taistelin karhua vastaan jonkun raadon takia,kaaduin.Olin yltä päältä veressä ja silmät sumenivat ja pyörryin:'(mutta selvisin!:-D Kiitos susi toverien. Mun luokkakaveri on varmaan myös siitä laumasta.Minun henki eläin/met on susi ja Ilves.Kerroin pienenä (hoitokodissa varsinkin)tarinoita susissista.Mun päähän jäi se, kun yksinäinen vanha Alfa aikoi taas hyökätä meidän lauman nuorten kimppuun ja yhtäkkiä yksisarvinen/pegasos tai hevonen tuli siihen ja säikäytti sen pois.Musta tuli harvinainen toinen alfa, paitsi yhesti ihastuin yksinäiseen suteen ja perustin oman lauman.Pidän luonnosta ja eläimistä,kalasta ja lihasta.Ranuan eläintarhassa minä ja isosisko saatiin susi siihen häkin viereen meitä tuijottamaan ja se tuntui niin jännälle!:O sudet on söpöjä.♥

    • Susilauma

      Olen ihmissusi mulla on lauma ja olen alfa turha sanoa että ihmisusia ei ole koska ne on olemassa.

    • WereWolf

      Olen aito ihmissusi ja pistää naurattamaan teidän jutut. Tuskin kukaan haluaa oikeasti ihmissudeksi. Kannattaa miettiä, onko järkeä tulla vapaaehtoisesti ihmissudeksi..

    • Santrulakf

      Minä uskon ihmissusiin ja olen nähnyt yhden. Ihmissusien olemassa olo on todistettu aina n parisataa vuotta sitten vanhin ihmissusi on elänyt.pari tuhatta vuotta sitten

      • Anonyymi

        Ihmissusia oli jo 10 000 vuotta sitten, ellei sitäkin kauempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissusia oli jo 10 000 vuotta sitten, ellei sitäkin kauempana.

        Ihmissusia on ollut jo kymmeniä tuhensia vuosia, ellei satoja.


    • Elämänpeli14

      Mun mielestä ihmissusia ja vampyyreitä on olemassa. Tai ainakin uskon niihin. Mutsiis eiks ihmissudeks voi vaan tulla, jos susi/ihmissusi purasee tai jotain. Mun mielestä se menee niin. Ja en oikee usko et kukaan, joka on tänne laittanut "oon ihmissusi" tai "oon vampyyri" ois sitä oikeesti. Tuskin te täällä olisitte sitä sanoneet, jos se olisi totta. Mutta silti uskon, että jossain määrin niitä on olemassa. Ja oon saanut tän vampyyri ja ihmissusi fanituksen "the vampire diaries" sarjasta. Paras sarja ikinä. Tahtoisin itse olla hybrid eli molemmat❤

    • NoEiOle

      Niitä ei ole oikeasti, sillä nikstä ei ole oikeaa todistusaineistoa. Ja jos onkin, nii ne on tehty todeksi. Mutta ne eivät ole, nykuään netti on epäluotettava.

    • Anonyymi

      Susi on voimaeläimeni ja toteemieläimeni.

    • Anonyymi

      Olen puoliksi japaninsusi.

      • Anonyymi

        japaninsusi eli Canis lupus hodophilax, Nihon-ookami, yamainu, ニホンオオカミ, 日本狼


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kappaleen nimi on siis Suen synty ja esittäjä on Suden aika.


    • Anonyymi

      Ihmissusia on ollut jo kymmeniä tuhansia vuosia, ellei satoja tuhansia. Samoin ihmiskarhuja ja ihmiskissoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe