moi tässä ollaan kavereitten kanssa perustettu uus cläsäri totaaa niinii nii klaani c:löä eli claani! tulkaa liittymään kaikki ok tervettulleita (vähintään k th5) koska ollaan vitun hyviä jo tässä haiheessa eikä vielä kuitenkaan vooda kärrytä noobeja!! elikkä jos siis mielestäsi täytät kriteerimme, niin jjoinatkaa meidän kalnssin koska voitetaaan vitusti noita klaani_sotia jotka on arvokkaita ja vaikeaa voittaaa. kiitos. tervettula ja hauskaa iltaa! klaanin nimi: ⚫️
terveyuloa! -Roni Raatikainen
ja seuratakaa myös meitä instagrammissa @rronii_ @clashofclanskinggit
tervetuloa!
ps. th 5 vaaditaan alimmillaan koska niin se vain on älä tule valittamaaan tai kick of bänn ja älkää turhaan yrittäkö pyytää th4 tai alemmilla. myöd pitää olla hyvä kyälä
tervetulo. th vaatimus:= 4
claas on clans rekt team
ronjanne68
2
130
Vastaukset
- cocjenna
oon 12v ja mun th on 5 pääsenks sinne?:)
- cläsärijonne
liityin ps lisätkää whatsapp ryhmään jos teil on! mun numero on 358 45 3196495
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351