Olen 16v miehenalku, ja tähän saakka olen enemmänkin kammoksunut homoja ja olen pitänyt tytöistä. Yksi päivä telkkaria katsoessani aloin kiinnittämään huomiota, että ovatpas nuo näyttelijöt komeita. Tajusin heti että en ennen olisi edes ajatellut tollaista! Osaisiko kukaan kertoa, onko tää vaan joku elämänvaihe, vai voiko vaan yhtäkkiä kääntyä heterosta homoksi
Voiko vain herätä homona
4
<50
Vastaukset
- Aqre
Mä olin itse vannoutunut hetero ja aivan totaalisen varma, että enhän mä nyt voi bi/lesbo olla. Sitten mä yhtenä päivänä vaan tajusin, että ei perkele, mitä mä oon itselleni väittänyt. Siitä sitten pikku hiljaa mulle alko tulla tosi selkeeksi, etten mä ole hetero. En mä ole varma mikä olis tarkka määritelmä mun suuntautumiselle, mutta se on ihan okei.
Ihan nyt kuitenkin sanon, että jonkun ihmisen pitäminen kauniina tai komeana ei suoranaisesti kerro sun seksuaalisesta suuntautumisesta. Ihan varmasti kaikki ovat pitäneet jotain asiaa kauniina, esimerkiksi vaikka kukkaa, auringon laskua tms ja se ei tarkoita, että saisit niistä mitään kiksejä seksuaalisessa mielessä. (Tällaisia ihmisiä kyllä varmaan jossain on, mutta se nyt ei ollut pointti. Ihan pilkunnussioille tiedoksi).
Kaikilla, aivan kaikilla on jossain vaiheessa elämää jotain fiiliksiä samaa sukupuolta olevaan henkilöön. Se voi kestää ihan pari sekuntia tai olla iso osa sun identiteettiä. Se on osa ihmisyyttä. Ja sä oot vielä nuori, ihan niikun mäkin. Ei sun tarvii olla mistään vielä varma. Ihan vinkkinä kuitenkin kehotan sua olemaan avoin itses kanssa, se auttaa.
Älä nyt ihmeessä homoja kammoksu! Mitä sä pelkäät? Sitä että joku pitäis sua niin hienona tyyppinä, että ihastuis suhun, vai? :D- Javvvist
Kiitos vastauksesta! Enkä millääntavalla homoja kammoksunut ihmisinä, vaan en vain tajunnut miten joku voisi pitää miehistä. Ilmaisin vähän huonosti :D
En sanoisi tuon perusteella, että olet kääntymässä homoksi. Jonkinlaista bi-curious - heräämistä saattaa tietysti olla ilmassa.
Ihmisen seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän. Sinä olet vielä kasvava nuorukainen, joten muutokset mielenkiinnon kohteissa voivat olla kohdallasi hyvinkin mahdollisia.Tuo on normaalia kehitystä ja lisää voit lukea täältä kehityksestä.
http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/murrosika/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983