Voiko vain herätä homona

Itseäänetsimässä1

Olen 16v miehenalku, ja tähän saakka olen enemmänkin kammoksunut homoja ja olen pitänyt tytöistä. Yksi päivä telkkaria katsoessani aloin kiinnittämään huomiota, että ovatpas nuo näyttelijöt komeita. Tajusin heti että en ennen olisi edes ajatellut tollaista! Osaisiko kukaan kertoa, onko tää vaan joku elämänvaihe, vai voiko vaan yhtäkkiä kääntyä heterosta homoksi

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aqre

Mä olin itse vannoutunut hetero ja aivan totaalisen varma, että enhän mä nyt voi bi/lesbo olla. Sitten mä yhtenä päivänä vaan tajusin, että ei perkele, mitä mä oon itselleni väittänyt. Siitä sitten pikku hiljaa mulle alko tulla tosi selkeeksi, etten mä ole hetero. En mä ole varma mikä olis tarkka määritelmä mun suuntautumiselle, mutta se on ihan okei.

Ihan nyt kuitenkin sanon, että jonkun ihmisen pitäminen kauniina tai komeana ei suoranaisesti kerro sun seksuaalisesta suuntautumisesta. Ihan varmasti kaikki ovat pitäneet jotain asiaa kauniina, esimerkiksi vaikka kukkaa, auringon laskua tms ja se ei tarkoita, että saisit niistä mitään kiksejä seksuaalisessa mielessä. (Tällaisia ihmisiä kyllä varmaan jossain on, mutta se nyt ei ollut pointti. Ihan pilkunnussioille tiedoksi).

Kaikilla, aivan kaikilla on jossain vaiheessa elämää jotain fiiliksiä samaa sukupuolta olevaan henkilöön. Se voi kestää ihan pari sekuntia tai olla iso osa sun identiteettiä. Se on osa ihmisyyttä. Ja sä oot vielä nuori, ihan niikun mäkin. Ei sun tarvii olla mistään vielä varma. Ihan vinkkinä kuitenkin kehotan sua olemaan avoin itses kanssa, se auttaa.

Älä nyt ihmeessä homoja kammoksu! Mitä sä pelkäät? Sitä että joku pitäis sua niin hienona tyyppinä, että ihastuis suhun, vai? :D

• Javvvist

Kiitos vastauksesta! Enkä millääntavalla homoja kammoksunut ihmisinä, vaan en vain tajunnut miten joku voisi pitää miehistä. Ilmaisin vähän huonosti :D

• En sanoisi tuon perusteella, että olet kääntymässä homoksi. Jonkinlaista bi-curious - heräämistä saattaa tietysti olla ilmassa.

Ihmisen seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän. Sinä olet vielä kasvava nuorukainen, joten muutokset mielenkiinnon kohteissa voivat olla kohdallasi hyvinkin mahdollisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe