Hei Ahmed jätti minut .Oli vaimo Irakissa ja nyt kylmä niin menee takaisin vaimon luo
Lupasi mulle että rakastaa muo loppuelämän
Älkää uskoko heitä
Nyt syyhyää joka paikkaa ja pimppa ja pylly kipeet jyysti kebabvartaallaan joka yö
vaikka sanoin että tekee kipeää
Sanoi muo vaan Muhammedin lapsivaimoksi jolla ahtaa paikat
Oli pettymys irakilaiset onko kokemusta somalialaisista ovatko luotettavampia
Ahmed Hennalasta
leenukka77
5
133
Vastaukset
- husseinmogadish
Minä olla hyvä somali.Tule minun koiraksi minä astutan sinua varmaan sinä suomihutsu tykkäät
Olen iso mustamuna antaa sulle sitä ja sinä tykätä
Sinun pitää olla töissä minä en löytänyt sopivaa
Asunut Somessa 12 v vastaa mulle - tyhmä.kun.olet
Hienoa Sanna!
sairasta touhua....
- olenolalainen2
Suomalaiseen voi luottaa
- usko.isääs.ja.äitiäs
Käy nyt se ala-aste ensin loppuun ja käy terkkarilla, että saat kutinaasi lääkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143