Moi, mulla jossain vaiheessa muutto ja mietin etten kyllä muuttofirmaa palkkaa. Edellisen muuton osalta 1 sohva, ruokaryhmä, 2 sänkyä ja 1 patsas (iso) olis maksanuut 1800 euroa. Matkaa 40 km. Mutta siis ei mitään muuta tämän lisäksi. Tämä oli siis hinta vuonna 2011. Mietinkin jotta uskaltaisko ja jos, niin mistä vois kysyä ronskeja suomalaisia miehiä auttamaan? Saa ne miehet olla muunmaalaisiakin kunhan ovat ripeitä. Saako TE-toimiston kautta apuja?
Tarvitsen muuttoapua
4
158
Vastaukset
- Sikakallista
Mistä noin kalliilla hinnalla saa? Tuolla hinnalla voi ostaa jo käytetyn pakun ja maksaa muutamalle miehelle vaivanpalkkaa.
- mielähenlipettiin
Oli yksi tunnettu iso muuttofirma. Hoidin sitten itse koko homman. Kyllä se osaa rahastaa. Mun mielestäni sellainen pienen tavaran kärrääminen saisi maksaa mutta nämä katsoi paremmaksi rahastaa koska nää tavarathan oli niitä suurimpia mitä tietenkään ei yksi ihminen saisi vietyä. Onko kenelläkään kokemusta saako työvoimatoimiston kautta reiluja tyyppejä avuksi? Siis olisin kyllä valmis maksamaan ja hoitamaan ne oheiskulut valtiolle.
- Ronskip
Kerro missä asut ja minne muutat niin ehkä voit saada täältäkin apua
Hei! Olemme viiden tähden muuttofirma ja teemme muuttokeikkoja kahden henkilön voimalla ja omalla pakettiautolla ympäri Suomea. Hinnat on sovittavissa alkaen 60€/tunti. Meillä on pakettiauto käytössä ja olemme tehneet isompiakin muuttoja. Linkki https://www.tori.fi/my-items/details/18094014
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892