Moi, mulla jossain vaiheessa muutto ja mietin etten kyllä muuttofirmaa palkkaa. Edellisen muuton osalta 1 sohva, ruokaryhmä, 2 sänkyä ja 1 patsas (iso) olis maksanuut 1800 euroa. Matkaa 40 km. Mutta siis ei mitään muuta tämän lisäksi. Tämä oli siis hinta vuonna 2011. Mietinkin jotta uskaltaisko ja jos, niin mistä vois kysyä ronskeja suomalaisia miehiä auttamaan? Saa ne miehet olla muunmaalaisiakin kunhan ovat ripeitä. Saako TE-toimiston kautta apuja?
Tarvitsen muuttoapua
4
229
Vastaukset
- Sikakallista
Mistä noin kalliilla hinnalla saa? Tuolla hinnalla voi ostaa jo käytetyn pakun ja maksaa muutamalle miehelle vaivanpalkkaa.
- mielähenlipettiin
Oli yksi tunnettu iso muuttofirma. Hoidin sitten itse koko homman. Kyllä se osaa rahastaa. Mun mielestäni sellainen pienen tavaran kärrääminen saisi maksaa mutta nämä katsoi paremmaksi rahastaa koska nää tavarathan oli niitä suurimpia mitä tietenkään ei yksi ihminen saisi vietyä. Onko kenelläkään kokemusta saako työvoimatoimiston kautta reiluja tyyppejä avuksi? Siis olisin kyllä valmis maksamaan ja hoitamaan ne oheiskulut valtiolle.
- Ronskip
Kerro missä asut ja minne muutat niin ehkä voit saada täältäkin apua
Hei! Olemme viiden tähden muuttofirma ja teemme muuttokeikkoja kahden henkilön voimalla ja omalla pakettiautolla ympäri Suomea. Hinnat on sovittavissa alkaen 60€/tunti. Meillä on pakettiauto käytössä ja olemme tehneet isompiakin muuttoja. Linkki https://www.tori.fi/my-items/details/18094014
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1483955Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123511Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai482952Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122902Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442531- 502204
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161458"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001410Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631314Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189