Tarvitsen muuttoapua

Mielähenlipettiin

Moi, mulla jossain vaiheessa muutto ja mietin etten kyllä muuttofirmaa palkkaa. Edellisen muuton osalta 1 sohva, ruokaryhmä, 2 sänkyä ja 1 patsas (iso) olis maksanuut 1800 euroa. Matkaa 40 km. Mutta siis ei mitään muuta tämän lisäksi. Tämä oli siis hinta vuonna 2011. Mietinkin jotta uskaltaisko ja jos, niin mistä vois kysyä ronskeja suomalaisia miehiä auttamaan? Saa ne miehet olla muunmaalaisiakin kunhan ovat ripeitä. Saako TE-toimiston kautta apuja?

3

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikakallista

      Mistä noin kalliilla hinnalla saa? Tuolla hinnalla voi ostaa jo käytetyn pakun ja maksaa muutamalle miehelle vaivanpalkkaa.

    • mielähenlipettiin

      Oli yksi tunnettu iso muuttofirma. Hoidin sitten itse koko homman. Kyllä se osaa rahastaa. Mun mielestäni sellainen pienen tavaran kärrääminen saisi maksaa mutta nämä katsoi paremmaksi rahastaa koska nää tavarathan oli niitä suurimpia mitä tietenkään ei yksi ihminen saisi vietyä. Onko kenelläkään kokemusta saako työvoimatoimiston kautta reiluja tyyppejä avuksi? Siis olisin kyllä valmis maksamaan ja hoitamaan ne oheiskulut valtiolle.

    • Ronskip

      Kerro missä asut ja minne muutat niin ehkä voit saada täältäkin apua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe