Onko saman hintaista, vai onko jompikumpi kenties edullisempi? Vai kannattaako vain kävellä? Ei sillä että lomalle lähtisin niuhottamaan, mutta on kiva kuulla. Kävely tekee terää mutta jos haluan lähteä illalla käymään Patongilla Karonista, paljonkohan tulee lystille hintaa? Bussit kun ei taida tuonne kulkea.
Kiitos asiallisista vastauksista :)
Tuktuk vai taksi?
8
105
Vastaukset
- FTIT
Niin ja kuinka hyvin kuskit joustaa hinnoissa? :) Entä onko hinta aina kiinteä joka sovitaan ennen lähtöä?
- useinmennyt
Reipas kävely tekee tosin hyvää mutta noin 13km ei minua ainakaan houkuttele. Noin 300-400 THB eli noin 10€ maksaa kyyti, pai Patong SAAM ROI BAHT on suomeksi menossa Patongille 300 baht SIIROI on 400. Päivällä voi päästä edullisemmin.
- FTIT
Kiitos vastauksesta!
- kivaatäälon
Hinnat ovat taksiasemien tauluissa, riippumatta taksista. Limousiinien hinnat ovat sitten erikseen.
Tukkarit on mukavia vempeleitä, etenkin discotukkarit.- FTIT
Ai sellaisiakin on? :D Täytyypä kokeilla! Hahaa
- 4minmeneeok
FTIT kirjoitti:
Ai sellaisiakin on? :D Täytyypä kokeilla! Hahaa
Varmuuden vuoksi: ota mukaan korvatulpat.
- hyväksikoettu
Disco Tuktuilla on kivaa ajaa pohjien jälkeen Karonilta Banglalle kaipaamaan. Hinta on sama, mut aivan kuin tulisi punaista mattoa pitkin yökerhon.
- NeValotJabasso
Disco Tuk-Tukilla yabbaa päässä yöllä antaa mojovat sävävärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865