velkojen selvitys

moksmoksmoksi

Velkajärjestelyyn hakemiseen liittyy myös selvitys/perustelu mihin lainat on otettu ja samoin takusäätiön hakemukseen. Itse olen ajattellut, etten yksinkertaisesti muista , koska olen vain laskujen maksamiseksi ottanut jne. Velka velalla toivoin selviäväni.
Voiko velkajärjestely siihen kaatua, kun ihan oikeasti en muista mihin laskuihin olen ottanut lainoja.
Kertoisitteko miten olette selittänyt nuot vippien ja lainojen tarpeet. Minä olen hukassa, en pystyy kyllä enää selittämään.

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvitystä

Ei siinä tarvitse muistaa, että mihin yksittäiseen laskuun mikin velka/vippi on otettu. Riittää, että selvität, että laskujen maksamiseen, jokapäiväiseen elämiseen tms. Isommat lainat varmaankin muistat, esim asuntolaina, autolaina, asunnon remontointilaina jne.

• eikehtaahakea

Kävisikö sosiaaliseen elämän?
        Kavereille piti tarjota kapakassa kierros-kaksi.Hedelmäjassoonkin meni saturainen.En voittanut mitään koneesta.Sinne meni.
        Tallinnassakin piti käydä ja hakea kuukauden viinat.
        Kelpaako nämä takuusäätiöön?

• selvitystä

Tämä kysymys on tietysti vitsillä heitetty, mutta vastataan asiallisesti.

Ei. Velkaantumista voidaan pitää ilmeisen kevytmielisenä.

• eikehtaahakea
        selvitystä kirjoitti:

Tämä kysymys on tietysti vitsillä heitetty, mutta vastataan asiallisesti.

Ei. Velkaantumista voidaan pitää ilmeisen kevytmielisenä.

Niinpä niin.
        Rötösherra joka laittaa menemään 100.000 euroa pääsee kyllä velkajärjestelyihin kun osaa tarpeeksi hyvin selittää,mutta jos minä tarjoan kavereille pikavipeillä muutaman kierroksen ja pikavippirahoilla käyn Tallinnassa ostamassa viinaksi OMAAN ja vähän kavereiden käyttöön on se kevytmielistä elämää kun tarkoitukseni on ollut vain ylläpitää sosiaalista elämääni ja kavereiden avittaminen.

Alunperin vippini oli yhteensä luokkaa 2000 euroa.Tosin niitä ulos-ottolippuja ja lappuja oli 30 niin tulihan siitä aikamoinen tilipussi UO:lle ja perintätoimistoille.Käräjäsalikin sai omansa.
        Kiittäsivät että elätän kapitalistipuljuja.
        Mutta ei.Aika .ittumaista touhua nämä takuu-säätiöt ja velkajärjestelyt.
        Kevytmielistä...PÖH!!
        Hyvää hyvyyttäni kavereita avitin.

• VJ2015

Velkajärjestelyssä on joka ikiseen velkaan oltava selvitys.. Eli tarkoittaa suomeksi että
      miksi otit mihin käyti? jne! Jollei muista ni sitte pitää jotain siihen säveltää...

• Ei kannata selvitystä plörinäksi laittaa. Kerrot että vippejä otettu velkojen maksuun ja elämässä selviämiseen(ruoka yms). Eli ei mitään tallinnanreissuja ja kavereille tarjoilemisia siis vaikka olisikin totta. Mitä tarkemmin selvittää asiaa niin sitä paremman kuvan annat itsestäsi esim Takuu-Säätiölle. Oma selvitykseni ainakin riitti säätiölle.. puoli A4 tekstiä... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1322
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      948
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      739
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56