Juuri luin uutisen jossa Isis on toistamiseen kertonut pudottaneensa Venäläisen Airbus koneen. Kertovat kuulemma myöhemmin miten sen tekivät. Nyt on ranskalaiset ja brittiläiset lentoyhtiöt peruuttaneet kaikki lennot Siinain yli. Tekeeköhän mikään matkatoimisto tällä hetkellä Suomesta suoria lentoja Sharmiin ? Finnmatkat tekee Hurghadaan ja siihen lähistölle mutta Sharmiin eivät ole avanneet matkoja sen jälkeen kun Egyptissä oli tuo viimeinen kansannousu. Siinaistahan on jo vuosia varoiteltu . Minulle on itse egyptiläinen kertonut että Sharmi on todella turvallinen paikka koska se on niin raskaasti vartioitu, ei auttanut näköjään sekään estämään pommin kuljetusta koneeseen :( Miten tämä vaikuttaa matkasuunnitelmiinne, itse en kyllä nyt lentäisi mihinkään arabimaahan :(
Pudonnut kone Siinailla....
hirvittää
1
78
Vastaukset
- eikylläikinäenää
Muutama vuosi sitten oltiin Sharmssa. Lentokenttärakennus oli upea, kuin iso teltta. Mutta...ovilla oli konepistoolivartijat, pelottavaa. Samoin kun mentiin hotelliin niin koko matkan varrella oli tasaisin välein konepistoolimiehiä. Ennen hotellia, bussin alusta tutkittiin peileillä. Rannalla oli vartiointikopit-ulkopuoliset eivät saaneet tulla hotellin rannalle. Onneksi ehijinä kotiin päästiin. Pimeätä oli touhu ja köyhien egyptiläisten alistamista-hotellin työntekijät asuivat telttakylässä ihan hotellin vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974