Suomi saamassa uuden ihmisläheisen operaattorin:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/suomeen-uusi-mobiilioperaattori---moi-haluaa-alansa-uberiksi/Z5kAiHtt?ref=twitter:8f77
https://www.moimobiili.fi/
MOI - uusi operaattoreiden UBER
10
520
Vastaukset
- eihyväei
Ja kun käyttää DNA roskaverkkoja niin ei kuulu missään:D
- ähäkuttipotenssiin
Hyvin toimii dnan verkko uudellamaalla,paremmin kuin saunalahti
- eihyväei
Ja kun käyttää DNA roskaverkkoja niin ei kuulu missään:D:D
- kukatestaa
Hyvä että tulee kilpailua. Onkos tuosta jollain jo kokemuksia? Firmalla on kai jo viime vuoden lopulta saakka ollut jonkinverran testiasiakkaita.
https://www.facebook.com/moimobiili
https://www.facebook.com/moimobiili/photos/a.929714417094340.1073741828.914531738612608/945453905520391/?type=3&theater - Hyivettisentään
Piti kuulemma aloittaa tänä vuonna. Eipä näy eikä kuulu.
Joutaa sinne muiden suurien ideoiden romukoppaan alimmaiseksi. - aikaalöytyy
Tätä vuotta on vielä paljon jäljellä ;)
- Xfeed2
Peli avattiin Vapun jälkeen: https://www.moimobiili.fi/
***
Kohderyhmänä monen laitteen omistajat, puhelin, tabletti...... Hinnatkin ihan omanlaisiaan. - nopeastilaukiava
kallis pirulainen,mieluummin globetel,dna siinä ne
- Kokeillut
Surkeaa surfausta oli. Modemiyhteys katkesi kokonaan.
- totu
kilpailee soneran kanssa suomen huonoimmat liittymät genressä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436