Hevimesta oulu

entinenasiakas

Ei voi kyllä muuta kuin moittia kyseistä paikkaa. Kävimme kaverin kanssa ottamassa pari tuoppia keskiviikkona 4.11. Tulimme sisälle fiineissä vaatteissa, pohjiksi olimme ottaneet kaksi lonkeroa, hieman yli kello yhden kaverini meni röökille ja minä jäin odottamaan häntä. Odotellessani otin sohvalla vähän rennosti tai siis makasin ja ehdin noin pari minuuttia loikoilla ja sitten portsari tuli väittämää että nukun ja sanoi että nyt ulos täältä. Väitin kyllä vastaan ja sanoin etten nukkunut, levähdin vain mutta ei, eihän tämä korsto usko mitään.. vittuili viellä päin näköä ja haukkui minua toiselle portsarille sekä heitti kaverinikin ulos vaikka hän ainoastaa puolusti minua kyseisessä asiassa. Ps. Lonkerokin oli haaleaa ja jotenki vetisen oloista, ehkä niitä jatketaan vedellä.

9

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverisisä

      Tyhmä lapsi

      • oiteeyurgcb

        Tyhmä essi


      • Kaveriskaveri

        :DDD (ite oot)


      • Hodpydyfjp

        Älkää kiusatko mua


    • Kissapuuma974

      Tää keskustelu on paska.. hevimesta on paras baari koko oulusta. Työntekiät on mahtavia. Ja juomat sitä parasta luokkaa. Varmaan omasta asenteesta kiinni miten työntekiät käyttäytyvät sinua kohtaan.

    • Jummijammikle

      Sitä saa mitä tilaa ja tyhmyydestä sakotetaan

    • baaritarkastaja5-

      Musiikki raastaa korvia, vessat ovat sotkuisia, palvelua ei saa vaan työntekijät juoruilee omiaan, tupakkahuoneessa haisee paska ja mitähän muuta.. ainiin ja kaiken kruunaa portsarit jotka eivät puhu mitään, vaan viskaavat takin suoraan naamalle. Ei näin.

    • Hevihoppia

      Olen käynyt siellä kerran. Puolet asiakkaista olivat joitain hiphoppareita eikä musiikkikaan oikein sopinut edes paikan nimeen. Luulisi että Hevimesta-nimisessä paikassa soitettaisiin heviä eikä mitään poppia.

    • hfherherh

      Älä pidä baarissa silmiä kiinni. Oman turvallisuuden takia portsari heitti ulos.

      Liian hienoissa vaatteissa ei myöskään kannata ihan joka baariin mennä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe