Halusin vaa kertoo jollekkii

goodbye

Lyhyestä virsi kaunis: mä tapan itteni 18.11.

50

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GirlFromHell

      Mutta, miksi juuri se päivä?

      • goodbye

        Koska sinä päivänä kaks vuotta sitte menetin mun kaverit,aloin viiltelee ja on mun synttärit. Halusin vaa jollekkii kertoo ku ei oo kavereit tai mit


      • OotArvokas
        goodbye kirjoitti:

        Koska sinä päivänä kaks vuotta sitte menetin mun kaverit,aloin viiltelee ja on mun synttärit. Halusin vaa jollekkii kertoo ku ei oo kavereit tai mit

        Minkä ikäne sä oot? Meinaan vaan et sun kannattais oottaa. Tai karkaa vaikka pois, mut älä tapa itteäs. Mieti, sä voit tehä mitä vaan, jos ei kerta oo väliä kuoletsä vai et.
        Miten sä menetit sun frendis?


      • oonsekukatappaaittesä

        16v. Mul ei oo ollu elämänhaluu monee vuotee. Se on yks syy miks kaverit jätti. Ne ei jaksanu sitä etten halunnu elää. Ei niit kiinnostanu. Ei ketää kiinnosta.


      • OotArvokas
        oonsekukatappaaittesä kirjoitti:

        16v. Mul ei oo ollu elämänhaluu monee vuotee. Se on yks syy miks kaverit jätti. Ne ei jaksanu sitä etten halunnu elää. Ei niit kiinnostanu. Ei ketää kiinnosta.

        Muuta pois, alota elämä uuestaan jossaki muualla? Niin mä ainaki tein ja hokasin kui erilaisia voi ihmiset olla. Täällä ihmiset huomaa kuin paska mun on olla. Mulla frendit taas unohti mun olemassaolon kokonaan. Ne näki mun pahan olon mut niitä ei kiinnostanu. Ketään ei kiinnostanu. Oon mäki harkinnu itemurhaa, mut onneks mä pelkään kuolemaa liikaa. Jos sä et muuten pääse lähtemään niin oikeasti karkaa. Hommaat rahaa jostaki ja lähet mahollisimman kauas sieltä, koska mitä väliä? Ja vähemmän se ainaki satuttais sun läheisiä jos ne tietäis et sä elät.
        Hei älä tapa itteäs, oikeasti. Sä väität et kukaan ei muka välittäis. No mä välitän. Älä luovuta vielä, sä tuut pääseen tosta yli joskus.


      • sesamatyyppi

        Minne mä muuttaisin? Ei mul oo mitää paikkaa mihkä mennä?


      • eliel.s
        sesamatyyppi kirjoitti:

        Minne mä muuttaisin? Ei mul oo mitää paikkaa mihkä mennä?

        Tuu vaikka tänne. van elä tapa ittees, voisit vielä katuu sitä ja sit voi olla kiian myöhäistä.


    • goodbye2

      Mä pukeudun joulupukin asuun ja tapan itteni 23.12.

      • GirlFromHell

        Öyh... Onko tää toinen trolli vai mikäs sai ajankohtahdan näinkin nopiaa muuttumaan? :D


      • oonsekukatappaaittesä

        Toi on trolli


    • Dontevenaskkk

      Onko sille jotain syytä mikset haluu elää? Kyllä pitää olla asiat paskasti jos aiot tappaa ittes...

    • Elä

      Varmaa on asiat aika paskasti, ku tolleen menee perheelleen tekee. Se tuska ei lopu, vaa siirtyy toiselle.

      Mee terapiaan tai vertaistukiryhmään tai hanki vaikka lemmikki. Helpottaa kummasti, suosittelen (lemmikkiä)

      • sesamatyyppi

        Saanko kysyy et miks mun pitäs elää jos
        1. Mul ei oo kavereita
        2. Mun perhettä ei kiinnosta vittuakaa missä oon tai mitä teen
        3. Koulussakii menee ihan paskasti
        4. Mul ei oo haluu elää. Ei oo syytä miks mä eläisin.


      • sesamatyyppi

        Olin kerran kotoon omas huonees illal ja viiltelin just sillon olikohan se nilkkaa nii äiti tulee mun huoneesee, kattoo hetken ja sanoo et "jatka vaa mä meen pois". Kuka sanoo noin? Ei mun porukoit kiinnosta. Oon viillelly jo monii vuosii mut se kipu ei vaan riitä. Mun pitää päästä pois.


      • Herrajee
        sesamatyyppi kirjoitti:

        Saanko kysyy et miks mun pitäs elää jos
        1. Mul ei oo kavereita
        2. Mun perhettä ei kiinnosta vittuakaa missä oon tai mitä teen
        3. Koulussakii menee ihan paskasti
        4. Mul ei oo haluu elää. Ei oo syytä miks mä eläisin.

        1. Etu kavereita, ei ne tuu sua kotoo hakee.
        3. Ja kenenköhän vika se on? Tee läksyt ja kuuntele tunnilla nii alkaa mennä paljon paremmin.


    • tietoauttaa

      Mä olin kans nuorena epätoivoinen kotona asuessani. Mut kuule, aika moni on. Muuta pois, mee lääkäriin ja kerro kuin pahalta susta tuntuu. Pyydä lähetettä terapiaan ja sossuun. Saat tukea ja sulle hommataan oma kämppä. Sen jälkeen elämä alkaa rullaan ihan itestään. Älä ny menetä elämääs ja mahdollisuutta saada kokea kaikkea ihanaa perhees vuoksi. Oma elämä omassa kodissa parantaa sut ja sun olos tulee hyväks. Sinuna ettisin apua, kun sitä kerran on olemassa. Ansaitset sen kovien kokemustes vuoksi. Hyvää kannattaa odottaa. Mullakin fiilis parani omillani. Vaikeudet on paskoja, mut pitää taistella niitten yli. Onnea matkaan ja hei, ole rohkea, pyydä apua. Googlaa apua nuorelle...tsemppii!

    • Kasva

      Huoh, taas joku 15v valittamassa huonosta elämästään... mieti vähä mitä sulla o!!!! Katto pään päällä, puhdasta vettä, ruokaa, niin ja varmaa se tietokone/puhelin millä kirjotit tämän, vois olla huonomminki. Plus jos haluat kipua elä viiltele, ota kuminauha, sitten laita se ranteen ympärille ja veä se nii kireelle ku pystyy ja sit vapautat se sattuu iha vitusti ilma mitää arpia, vai ookko semmonen joka haluaa vaa huomiota ku viiltelee?

      • sesamatyyppi

        Sä oot just tällänen ihmiin kuka ei usko et jollaa on oikeesti paha olla. En oo ikinä viillelly hakeakseni huomioo. En ikinä. Ja sitte viälä näin kaikille nii ei se karkaamiin auta. En vaa enää yksinkertasest jaksa/haluu elää. Oon niin turha nii mitä sitte?


      • kasva
        sesamatyyppi kirjoitti:

        Sä oot just tällänen ihmiin kuka ei usko et jollaa on oikeesti paha olla. En oo ikinä viillelly hakeakseni huomioo. En ikinä. Ja sitte viälä näin kaikille nii ei se karkaamiin auta. En vaa enää yksinkertasest jaksa/haluu elää. Oon niin turha nii mitä sitte?

        Nii asiotten korjaamine vaatisi työtä, mutta ethän nää jaksa nähä vaivaa. Oot just samanlaine ku kaikki teini angstit "tapan itteni ku ei mul oo mitää" vaikka elää hyvinvointivaltiossa, ilmanen koulunkäynti eikä tarvi nähä nälkää.

        Siitäpaitsi hautajaiskulut o ihan helevetin kalliita, jos oikeesti tapat ittes oot aika itsekäs, etkä välitä toisten tunteista.

        Sit nää tyypit jotka sanoo et välittää susta täällä vaikka ei ees oo tavannu sua Huoh...

        Anyway sulla on aika varmasti joku tilapäinen masennus, joskus kestää vuosia korjata se. Sun kannattaa oikeasti mennä johonki terapiaan tai johonki, että voit taas elää normaalisti.


        LOPETA ITSESÄÄLISSÄ RYPEMINE!!!!!


    • Älä tee niin, se tuo vaan tuskaa perheelles vaikka luulet ettei ne välitä susta ihan varmasti ne välittää mutta ei vaan näytä sulle ,ne haluaa sun aikuistuvan,sun ottavan elämäs ohjaus omiin käsiin.. Kuten muut jo neuvoikin niin olet vielä tosi nuori ja tuon ikäisenä ei malttaa odottaa ja pienetkin asiat näyttää maailmanlopulta.. Nouse paikaltas, käy salilla, hanki uusia kavereita, niitä saat ku uskallat mennä puhumaan ihmisille.. Sen takia ehdotin salia koska siitä saat lisää uskoa itseesi ja omatuntosi kohoaa jonka jälkeen kaikki on helppoa.. Käy salilla vuos kaks ja diskoihi perjantaisi välillä ja ku oot saanu tyttökaverin niin varmasti mietit että ei hitto miks mä joskus tälläsiäkin asioita mietiskelin.. Eli ei muuta ku elämä kuntoon mies .. Usko itseesi ja paranna elämäsi.. Eihän sulla ole varsinainen elämä edes alkanu.. Koko elämä on edessäpäin.

      Jos ei ole kaveria, mä voin olla ensimmäinen kaverisi, laita viestiä niin voidaan puhua ja voin auttaa sut takaisin elämän pariin entisenä punaisen ristin vapaaehtois työntekijänä se on mulle iloa kun toinen voi hyvin :).

      Jos ei kuntosali heti ala kiinnostaa niin ala lukee manga nimeltään one piece, 15 vuotta koukussa ja aina vaan odottamassa seuraavan viikon julkaisua ja yks pelko elämästä on se ettei näkis sen loppua enne kuolemaa. Tosi hyvä :)

    • öhöhöh

      Maltetaan vaan odottaa 18.11 niin saadaan tietää onko tää surkee trolli vaiko totta,kannattaa hakea mediahuomioo niin saadaan tietää todenperäisyys.

    • Asia kunnossa...

    • 2341234

      Aiot tappaa itsesi, mitä teet sen jälkeen? Eikö se elämä kannattaisi käyttää kun sen kerran on saanut :D

    • itsemurhaaajattelevamyös

      Heii!!! Ymmärrän täysin että haluisit tappaa ittes! siis mäki ajattelen sitä kokoajan mut ei maailma siihen kaadu et menetät kaveris ja yms sul on viel koko elämä edessä!! Ja jos tekisit itsemurhan niin ajattelppa kuinka monelle aiheuttaisit mielenpahaa? Eihän se olisi mukavaa jos läheinen kuolee eihän? No ajattele itsesi heidän tilalleen seisomassa arkkusi vieressä kertomassa ja itkemässä silmät päästään kuinka rakastivat sinua eikä olisi halunnut tämän tapahtuvan! Kaikki ihmiset kokevat vastoin käymisiä elämänsä varrella. Toiset pahempia toiset ei niinkään pahoja mutta se mikä ei tapa vain vahvistaa ja pitää mennä eteenpäin eikä vain jäädä jumittamaan paikoilleen himaan. Onhan se kurjaa elää ilman kavereita mutta hanki uusia!! Varmasti siellä jossain on ihminen joka haluaisi tutustua sinuun mutta eivät uskalla tulla puhumaan koska ovat ujoja tai eivät vain nää mahdollisuutta koska olet niin sulkeutunut ja työnnät kaikki pois luotasi vaikka haluaisivat vain auttaa! Ajattele asiaa myös toisesta näkökulmasta ennenkuin teet mitään hätiköityä! Koska ehkä myöhemmin tulet katumaan!

    • eläteesitä

      Elä tee sitä. Jos sanot et kukaan ei välitä susta mutta mä välitän enkä halua että teet sen. Sulla on varmasti vielä paljon nähtävää ja koettavaa elämässä. Ja mä ymmärrän että sulla on vaikeaa mutta mieti niitä jotka oikeest välittää susta. Yleensä just ne ihmiset jotka välittää jää huomioimatta. Jos vaan murehdit koko ajan menneitä ja ajattelet itsesi tappamista niin mikään ei muutu. Vain sinä voit vaikuttaa siihen mitä teet. Huomaa elämässä ne hyvät puolet. Mee joku pv vaikka jonnekki tapahtumaa ja tutustu ihmisii. Siit se sit lähtee. Menneisyys kasvattaa vaikkakin kovalla kädellä.

    • jaahassssa

      Siitä vaan eipä taida löytyä tarpeeksi sisua tappaan itseänsä.
      Hehehe tälläsisiin huomio kerjäys trolleihin lankeavat ovat täysiä hyvä uskoisia idiootteja.

      • nytoikeesti

        Mä en vittu usko et sä just sanoit noin! Baikka itsemurha satuttaakii kaikkii läheisii nii mun mielestä se on rohkein asia minkä ihminen voi tehä. Ja sä et voi tietää onks tää trolli vai ei? Mieti jos tää tyyppi onkii tosissaa ja kaikki vaa haukkuu et tää on vaa huomion hakemist tai tää on vaa trolli yms nii täähän ajaa tän tyypin pakostikkii itsemurhan partaalle ku kukaa ei välitä ja uskokaa mua mä tiedän miltä se tuntuu ja se ei oo kivaa joten jos teil ei oo mitää sanomist mikä auttais tätä ihmistä nii älkää laittako tänne mitää. Olen puhunut.


      • jaahassssa

        Hahaha jaa uskot sen tappavan itsensä onnittelut naiviiudesta ja hyväuskoisuudesta ,trolli paistaa oikein kunnolla läpi, ei oikeasti kukaan pahasti masentunut henkilö joka horjuu itsemurhan rajalla ei ala
        kerjäämään huomiota että tapan itseni ,oikeasti itsemurhaa ajatellaan pitkään ja yksin ,tehdään lähes aina kertomatta kenellekkään ja jätetään joku lappu jossa kerrotaan syistä.Tämän ketjun aloittaja on joko ihan hupi trolli tai 12-14v angsti pentu joka kerjää huomiota.Tällästen viiltely pelle angstaaja pentujen sääli lankoja ei kannata ruokkia.Lopettakaa oikeesti tämmösen säälin hakeminen julkisilla itsemurha suunnitelmilla teette itsestänne täysin pellen täällä.jos oikeasti on ongelmia niin on kannattavampaa puhua anonyymisti jonkun kanssa yksityisesti.Olen puhunut


      • nytoikeesti

        "Tehdään LÄHES AINA kertomatta kellekkään" sanoit lähes aina. Oikeesti en ymmäreä miten sä jaksat. Ehkä tää ihminen laitto tän viestin tänne ku ei sil oo oikee ketää muutakaa jos ette oo noit sen kommentteja lukenu?! Ja miten vitussa se sun persettä kutittaa jos tää olis trolli? Ei mitenkää. Ja mä olen siis 20 ja tiiän miltä tosta ihmisestä tuntuu koska min elämä oli melkee samanlaista. Mä laitoin viestin jonnekkii et tapan itteni. Mä muistan ottaneeni ihan vitusti lääkkeitä ja alkoholii. Sit muistan vaa et heräsin sairaalasta. Kukaa mun läheinen ei ollu tullu kattoo mua. Mä en tiiä miten pelastuin. Mut pelastuin kumminkii. Ja palataanpa asiaan. Sanoit myös et itsemurhaa ajatellaan pitkään nii mistäs sä voit tietää kuinka pitkää tää tyyppi on sitä ajatellu ennen ku päätti toteuttaa sen? Nii sanon vieläkii et ku et tiiä mist puhut nii turpa kiinni.


      • nytoikeesti

        "Tehdään LÄHES AINA kertomatta kellekkään". TAI "ajatellaan PITKÄÄN" jos et oo lukenu yhtään täs ihmisen kommentteja nii ei sil oo ketää kelle vois kertoo koska kukaa ei välitä. Ja toi 'lähes aina' nii se ei tarkota aina. On niitä ihmisiä, jotka haluu kertoo ett tekee itsemurhan ja niin se vaa menee. Et voi vaikuttaa siihe mitenkää. Ja et voi millää tietää kuinka kauan se on itsemurhaa ajatellu. Ja sitä paitsi mä ymmärrän miltä tost ihmisest tuntuu. Tein samal taval muutama vuos sitte. Oon siis 20. Laitoin johkuu paikkaa (en muista mihkä) et tapan itteni. Sit vedin ihan vitusti lääkkeit ja alkoholii. Sit muistan vaa et heräsin sairaalast. Kukaa mun lähein ei ollu siel ku heräsin. Kukaa ei ollu tullu kattoo mua. Mut takasin asiaa. Miten se sun persettä ees vittu kutittais jos tää olis trolli? Ei mitenkää. Sanoin jo et ei tarvi tulla tänne tätä henkilöö haukkumaa joten turpa kiinni!


      • nytoikeesti

        Luulin ettei toi laittanu tota ekaa nii kirjotin uuestaa.


      • ÄläTeeSitä
        nytoikeesti kirjoitti:

        Mä en vittu usko et sä just sanoit noin! Baikka itsemurha satuttaakii kaikkii läheisii nii mun mielestä se on rohkein asia minkä ihminen voi tehä. Ja sä et voi tietää onks tää trolli vai ei? Mieti jos tää tyyppi onkii tosissaa ja kaikki vaa haukkuu et tää on vaa huomion hakemist tai tää on vaa trolli yms nii täähän ajaa tän tyypin pakostikkii itsemurhan partaalle ku kukaa ei välitä ja uskokaa mua mä tiedän miltä se tuntuu ja se ei oo kivaa joten jos teil ei oo mitää sanomist mikä auttais tätä ihmistä nii älkää laittako tänne mitää. Olen puhunut.

        Mitä rohkeaa itsemurhassa on ja miks helvetissä sä meet sanoon noin itsemurhaa aikovalle? Itsemurha on nimenomaan luovuttamista. Onko luovuttaminen rohkeaa vaikka ois kuinka paha olla? Mut alottaja, älä luovuta, sä voit vielä nousta tosta. Se mitä sun äitis teki oli helvetin törkeetä. Mene sossuun sanomaan millasia sun vanhemmat on ja et sun tarvii päästä pois niitten luota. Ne luultavasti vaikuttaa suhun masentavasti vaikket sä sitä huomaiskaan. Sun vaan tarttee päästä parempaan ilmapiiriin, et sä pääset tosta fiiliksestä eroon. Ja kanttii mennä puhumaan terapeutille, se oikeesti auttaa kun saa purkaa kaiken jollekki.


    • usrs

      rest in rip

      • totaaaa

        Se on Rest In Peace eli RIP


      • juujuujuujuu

        Rest In Pieces


      • Väsyttää

        Rip in piece, urpot -.-


    • TÄTÄMÄÄVAAN

      VAIHTOEHTONA JOKU ON KÄYTTÄNY KOULUAMPUMISTA MUT LUULEN ET SE JOHTUU SIITÄ KUN EI O SAANA REMMISTÄ KOTONA
      ENNENKÖ TAPAT ITTES NI LAITAPPA KEITTOLEVY PÄÄLLE JA KU SE ON PUNANE NI LÄTTÄÄPPÄ KÄTES SIIHE OTA AIKAA KUIN KAUAN PIDÄT KÄTTÄS JOS 1S JÄLKEE OTAT POIS NI MUISTA
      HELVETTI ON 5 KERTAA KUUMEMPI JA UIT SIÄÄ IKUISESTI VERTAA TULIVUORI
      MUT OMAPA ON VALINTAS
      SIÄ KÄRSIMYS ON SUUREMPI KU TÄÄLLÄ

      • walistaja

        Mitään helvettiä tai taivasta ei ole olemassakaan. Keksitty juttu jolla peloteltiin tyhmiä satoja vuosia sitten. Ihminen kun kuolee se maatuu kuten muutkin eläimet. Kuoleman jälkeen ei ole mitään.


      • Rddgvuk
        walistaja kirjoitti:

        Mitään helvettiä tai taivasta ei ole olemassakaan. Keksitty juttu jolla peloteltiin tyhmiä satoja vuosia sitten. Ihminen kun kuolee se maatuu kuten muutkin eläimet. Kuoleman jälkeen ei ole mitään.

        Jaa, ookkos kuollu joskus vai mistäs sä ton noi varmana tiiät..?


    • Hei
      Onpas järkyttävää lukea kirjoituksia, joissa toivotetaan Sinut helvettiin tai ilkutaan. Myöskään piristymään käskeminen ei helpota tilannettasi.
      Onneksi olet saanut myös kannustusta hakea apua.
      Itsellänikään ei ole mitään viisasten kiveä tilanteeseesi. Kompaan vain viisaista vastauksia joita olet saanut. Siis hae apua itsellesi! Olet sen arvoinen!! Kouluterkkarin kautta saat tietoa ja lisäapua tilanteeseesi. Et ole tuomittu olemaan loppuikääsi vailla kavereita, masentunut, kurjuudessa. Ulkopuolinen apu voi olla se ratkaiseva askel kohti tilanteesi paranemista ja elämänhalun lisääntymistä.
      Sinulla on paljon hyvää ja kokemisen arvoista edessäsi, vaikka se ei nyt tunnukaan siltä. Kunpa voisit nähdä itsesi kyllin arvokkaana hakeaksesi apua. Olet rakkauden ja avun arvoinen! Kun jaksat vielä vähän, tilanteesi helpottuu. Töitä se vaatii, tottakai, ihan ensin avun hakemista itsellesi.

      Jaksamista, kannustusta, siunauksia, lämpimiä ajatuksia Sinulle!

      Pappi Elisabet

    • dsfsdfdfgdgfghg

      Ok. Nyt kerroit. Sait huomion. Ihan sama mulle.

      • 4576367

        Sulle on ihan sama jos joku tappaa itsensä? Ok. Painu helvettiin täältä.


    • Sousääd

      Surullista. Elämän pitää olla värifilmi. Joskus se on tummempi, joskus kirkas, vaalea ja räikeä. Kukaan ei voi vaikuttaa omaan päätökseesi, itse olet ainoa ihminen, kuka voi päättää, mitä sinä itse teet. Jos yrität edes jatkaa, voin kertoa, se on oikea valinta.
      T. Itsemurhaa yrittänyt ihminen

    • oonsekukatappaaittesä

      JOS JOKU VIÄLÄ TÄTÄ LUKEE NII OON SE ALOTTAJA. IHAN KAIKILLE TIEDOKS OLIN OIKEESTI TAPPAMAS ITTENI SILLON 18 PÄIVÄ. MUT SE SYY MIKS TULIN TÄNNE SEN ILMOTTAMAAN EI OO SIIS HUOMIONHAKU VAA ET EDES JOKU OIS SANONU ET SE VÄLITTÄÄ, ET JOKU OIS SANONU ET ÄLÄ TEE SITÄ. Halusin kuulla noi sanat koska mun porukat ja läheiset ei oikeesti välitä. Mut kiitos teidän (tai niiden ketkä ei haukkunu mua) mä en meinaa tappaa itteeni. Mä muutan mun serkulle Espooseen ainakin hetkeks ja meen johkuu terapeutille tai jollekkii. Ei ne mun itsemurha ajatukset oo vielä hävinny minnekkää mut mä päätin yrittää viälä.
      Kiitos.

      • kiitos sinulle kun tulit toisiin ajatuksiin. toi on iso päätös, mut oikein teit :) me eletää vaa kerran ja se elämä on liian kallis hukattavaksi. käännä kaikki kivet ennenkuin teet mitää peruuttamatonta. maapallolla on miljoonia ihmisiä, kyllä niistä joku välittää, mä ainakin. aina kannattaa kokeilla. asioilla on tapana järjestyä.
        ennemmin tai myöhemmin. voimia :)


      • Sousääd

        Valitsit oikean tien. En mitään runoa tässä ala väsäämään, mutta voin kertoa, että mä ainakin välitän. Mua hirvittää ajatuskin kuulla, että joku muukin on kokenut sellasta paskaa ku mä, että on meinannut tappaa ittensä. Mut oikeesti, jos yhtään helpottaa kuulla, mä välitän.
        Ps. Mun poikaystävä kuoli, eikä siitä menny ku vuos nii mun pikkusisko kuoli auto-onnettomuudessa. :(


    • Hei

      Voi miten ihanaa oli tulla tänne palstalle ja lukea viimeisin viestisi. Nyt olet oikealla tiellä! Ja huomasit, että me tuntemattomat ihmiset välitämme Sinusta ja kannamme huolta. Elämässä on niin paljon hyvää ja elämisen arvoista. Huomaat sen vielä kunhan saat osaksesi huolenpitoa ja rakkautta.
      Hakeudu silti terapiaan, se auttaa Sinua rakentamaan itsetuntosi ja minuutesi vahvemmaksi toisen ihmisen avulla.
      Olen niin iloinen päätöksestäsi!

      Lämpimiä ajatuksia ja tsemppejä! Älä luovuta huonon hetken tullen!

      Pappi Elisabet

    • terapialsd

      Ala vetää lsd niin näet maailman uusin silmin,lähes haitaton huume todistettu auttavan masennukseen ja alkoholismiin

    • Anonyymi

      moikka
      löysin tän keskustelun ja tästä on jo hurjan kauan aikaa. oot jo nuori mies/nainen/muu ja toivon et taivallat täällä jossain.
      hienoo et tulit toisiin aatoksiin
      jos en olis syöny tuona vuonna (2015) vielä hiekkaa ja kiviä, olisin tullu tsekkaa joka päivä ootko laittanu jotain.
      kaunista loppuelämää sulle

    • Anonyymi

      kuoliksä jo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe