Moi! Mä kaipaisin jo poikaystävää rinnalle mutta on pieni ongelma. Mulla on kaks kivaa poika ehdokadta mutta. Ekan kanssa mulla on ollu säätöö mutta ei se edenny mihkää. Tää poika asuu mun naapuris ja oln tosi paljon tekemisis hänen kanssaan. Mä kyllä tykkään tästä pojasta tosi paljon. Toinen poika on tosi söpö enkä oikee ees tunne sitä. Tiiän sen nimen ja että sillä on tyttöystävä joka on mun kaa samas liikka ryhmäs tää poika kattoo mua kyllä aina silmiin et en sit tiiä. Tää poika ois kans ihana poikkis. Auttakaa ja kertokaa miten mun pitäis edetä ja kumpi mun pitäis ottaa vaiko sitten en kumpaakaan vaan ihan jonku toisen.
Auttakaa!!
2
64
Vastaukset
Eli nyt näyttää silt et harkitset ottaisitko tosi kivan pojan jonka kanssa tykkäät olla ja sun on kaiken lisäks helppoo nähä sitä,
VAI ottaisitko muuten vaan hyvännäköisen pojan, joka ON JO VARATTU, etkä taida tietää käytännössä mitään koko henkilöstä. Ja silmiin katsominen harvemmin merkitsee mitään suurempaa.. Ja jos et tullut ajatelleeksi, niin on väärin ottaa toiselta kumppani, tai järjestää heidän eronsa niin, että voi itse ottaa varatun ilman, että saa selvän 'varkaan' maineen.
Suosittelen ajattelemaan järkevästi.
Mutta jos et tosiaan kykene ajattelemaan tätä, niin kyllä tuo ensimmäinen vaihtoehto on näkyvästi parempi..
PS. Anteeksi hieman hyökkävä kirjoitustyyli, en haluaisi loukata, mutta haluan saada asian mahdollisimman selvästi perille.- lifeadvisor123
Ajattele asiaa näin: Kumpi on sulle tärkeämpi. Tai kumman kanssa haluat oikeasti viettää aikaa jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624