Onko tietoa koska on?
Rajat Kiinni-marssi Tammelassa
6
114
Vastaukset
- vertaistuki
Jäikö lääkkeet ottamatta?
- höpöhöpö69
Sen jilkeen kuin kaikki tammelaiset raiskattu ja hakattu ja sit vielä otettiin kiinni koska lietsoo vihapuheita.
Aika unikanssa tääläää Tammmmellissa - Bzbzznznz
Mikäs raja pannaan kiinni? Ei ainakaan Forssan, kun siellä on viinakauppa! Ja somerolla on. Ja Lopella on. Ja Hämeenlinnassa on.
- VainPassillaTammelaan
Kaikki edellä mainitut rajat kiinni. Kyllä kunnan oma tuotanto kattaa viinantarpeen. Passintarkastuskopithan meillä on jo valmiina paikoillaan.
- Xnnsndndk
"Passintarkastuskopithan meillä on jo valmiina paikoillaan."
Totta. Niissä vaan on suunnitteluvirhe kun ovi- ja ikkuna-aukot puuttuu. Stihlillä saanee korjattua?
- PassintarkastusInCognito
Noissa kopeissa vapaaehtoiset voi työskennellä ilman pelkoa tunnistamisesta. Lisää turvallisuudentunnetta. Ei avata ikkunanreikiä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815