Mentiin miinaan 2010-mallisen kanssa - vaihteiston laakerivika 150 tkm kohdalla ja uudelleenlaakerointiin. Ei unissakaan osannut odottaa että keppivaihteisen auton laatikko hajoaa esim. ennen kytkimen vaihtoa !
Joku vihjaisi ketjussa että laatikon rakenneta olisi sittemmin muutettu ja parannettu. Tiedän että joku öljynohjauslirpake on lisätty, mutta se ei mitenkään voine poistaa tuon laatikon rakenteellisia perusongelmia ?
Onko jollain tositietoa valmistajan äksöneistä tuon osalta ?
6-vaihteinen M32-käsivaihteisto. Laatuparannuksia?
Buugie
3
64
Vastaukset
- 18725
Laatikkoa on vahvistettu ja voitelua parannettu muistaakseni vm. '12 eteenpäin. Eikä siinä vanhemmassakaan sinällään mitään materiaalivikaa tai suunnitteluvirhettä ollut, osa laatikoista oli vain kasattu liian pienillä välyksillä. Vanhemman mallin laatikostakin tulee kestävämpi kun se korjattaessa kasataan oikein välyksin.
- Hurjakesto
Kestääkö sitten jo 175 tuhatta?
- Huippukesto
Kyllä se oikein kasattuna ja käytettynä kestää tuon vaikka tuplaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056